Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa, konserwacja urządzeń grzewczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - JW
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa, konserwacja urządzeń grzewczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a8f657-135f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Konserwacja urządzeń grzewczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67530969
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67530969 .
Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Instrukcji użytkownika Wykonawcy”, dostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning (zakładka E-LEARNING zawiera również filmy instruktażowe dotyczące funkcjonalności oprogramowania). Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 36/TP2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze i konserwacji węzłów cieplnych, urządzeń kotłowni gazowych w kompleksach wojskowych przy JW 1551 Sieradz oraz konserwacji kotłowni olejowych, pomp ciepła w kompleksie 6030 przy JW 1158 Łask z podziałem na 3 części
4.2.6.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla części 1 zamówienia: kryterium cena oferty będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (na podstawie kalkulacji ceny w formularzu cenowym, 100 pkt.
Dla części 2 i 3 zamówienia: kryterium cena oferty i czas reakcji Wykonawcy będzie rozpatrywane w oparciu o dane wpisane w formularzu ofertowym (na podstawie kalkulacji w formularzu cenowym, 80 i 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji „E” oraz dozoru serii „D”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392):
1.1.1. dla części 1 –Grupa 1 pkt 2,10 w zakresie „E”, Grupa 2 pkt 1,2, 4,10 w zakresie „E” i „D”; Grupa 3 pkt 6,8,10, w zakresie „ E ”i „D”,
1.1.2. dla części 2 –Grupa 1 pkt 2,10 w zakresie „E”, Grupa 2 pkt 1,2,4,10 w zakresie „E” i „D”
1.1.3. dla części 3 – Grupa 1 pkt 2,10, w zakresie „E”, Grupa 2 pkt 1,2,4,10 w zakresie „E” i „D”;
Na potwierdzenie warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie - załącznik do SWZ. Następnie Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza, do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1.2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał się doświadczeniem:
1.2.1. dla części 1 – Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego zdobytego podczas realizacji zamówień o tym samym charakterze tj. konserwacji węzłów i kotłowni gazowych, dotrzymania terminu realizacji oraz należytego wykonania usługi w ilości minimum 1 usługi na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto;
1.2.2. dla części 2 – Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego zdobytego podczas realizacji zamówień o tym samym charakterze tj. konserwacji kotłowni olejowych, dotrzymania terminu realizacji oraz należytego wykonania usługi, w ilości minimum 1 usługi
na kwotę minimum 15 000,00 zł brutto;
1.2.3. dla części 3 – Zamawiający stawia warunek posiadania przez Wykonawcę doświadczenia zawodowego zdobytego podczas realizacji zamówień o tym samym charakterze tj. serwisu i konserwacji pomp ciepła, dotrzymania terminu realizacji oraz należytego wykonania usługi, w ilości minimum 1 usługi na kwotę minimum 14 000,00 zł brutto.
Na potwierdzenie warunku Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie - załącznik do SWZ. Następnie Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza, do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SWZ.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza, do złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci:
3.1. wykaz usług – zawierający informacje dotyczące wykonanych lub wykonywanych usług, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje potwierdzające ich prawidłowe i terminowe wykonanie, protokoły odbioru, itp.) – sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik do SWZ;
3.2. wykaz osób – załącznik do SWZ, potwierdzający dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wymaganych przez Zamawiającego w SWZ – sporządzony wg wzoru stanowiący załącznik do SWZ;
3.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik do SWZ - jeśli dotyczy.
3.4. dokumenty dotyczące podwykonawcy wskazanego w ofercie - jeśli dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do umowy zmian w zakresie określonym we wzorze umowy § 9 ZMIANY W UMOWIE.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ze względu na niemożliwość podjęcia pracy przez Wykonawcę w godzinach popołudniowych i nocnych na obiektach, lub bez nadzoru obsługi kotłowni i węzłów istnieje konieczność realizowania usługi w dni robocze od godz. 08.00 do godz. 15.00 w dniu jej rozpoczęcia. Powyższe nie dotyczy sytuacji awaryjnych.
2. Wykonawca w czasie realizacji robót będzie posiadał ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z wykonywaniem umowy na kwotę min. 200 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu na każde żądanie Zamawiającego aktualnej polisy OC wraz z potwierdzeniem uiszczenia składek z tego tytułu.
3. Wykonawca zobowiązany jest przygotować urządzenia do okresowych przeglądów przez Wojskowy Dozór Techniczny, a także uczestniczyć w tych przeglądach – jeden (1) raz w roku.