Dostawa części do pojazdów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa części do pojazdów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁask
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-06-03
  • Zamawiający32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00328823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa części do pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa części do pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788356e7-142a-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa części do pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=67602344.

W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, uniemożliwiających prawidłową lub/i skuteczną komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez ten System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.
Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning
Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.
3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku arek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Zaleca się aby w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca posługiwał się nazwą i numerem postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 37/TP2/2024.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 37/TP2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 653595,39 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196709,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:
Część 1 – Dostawa części zamiennych do pojazdów osobowych i dostawczych;
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 35020,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

Część 2 – Dostawa części zamiennych do autobusów;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 2582,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

1.3. Część 3 – Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych, traktorów i przyczep;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 56127,23 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:

Część 4 – Dostawa akcesoriów do pojazdów;

2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie
później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania
zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
10. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
11, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
14. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
15. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
16. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 6252,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części oraz akcesoriów do pojazdów mechanicznych i agregatów z podziałem na zadania:
Część 5 - Dostawa opon, dętek i łańcuchów do pojazdów.
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia, w którym określono numery VIN (w przypadku pojazdów) oraz numer (indeks) katalogowy produktu (dotyczy tych pozycji, dla których wypełniono kolumnę 3 formularza cenowego).
3. W przypadku części, na które producent udziela gwarancji - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Na
towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez 24 m-ce;
4. Wszystkie dostarczone części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nie
regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy, jednak nie później niż 15.12.2024 r.
6. Zapotrzebowania na dostawę części będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb drogą mailową przez Zamawiającego. Realizacja całego zamówienia w ramach zawartej umowy odbywać się będzie się w maksymalnie 7 dostawach, a minimalnie w dwóch dostawach, z zastrzeżeniem że za zgodą Wykonawcy realizacja umowy może odbyć się w jednej dostawie.
7. Termin realizacji dostaw będzie nie dłuższy niż 10 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania drogą mailową, liczony od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wysłania maila z zapotrzebowaniem. Wykonawca zostanie poinformowany o tym z jednego spośród adresów mailowych wskazanych we wzorze umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawa części zamiennych i akcesoriów była realizowana bezpośrednio do magazynu części samochodowych budynek nr 214 NOSP. Usługa dostawy może być świadczona przez firmę kurierską.
9. Dodatkowe informacje na temat terminu i sposobu realizacji oraz sposobu odbioru przedmiotu zamówienia, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
10. W zakresie części 5 – Wykonawca winien obligatoryjnie wpisać w kolumnie 10 nazwę producenta oferowanej opony. Brak wskazania będzie powodował odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ z uwagi na brak możliwości weryfikacji produktu. Opony w poszczególnych punktach (rozmiarach) mają posiadać jednakowy bieżnik, oraz być dopuszczone do użytku na terenie UE i RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dopuszczalny rok produkcji opon to 2023 lub 2024.
PRODUKTY RÓWNOWAŻNE
11. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SWZ.
12, Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
13. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym,
Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób
niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
14. Wykonawca w przypadku oferowania produktów równoważnych ma określić równoważność przy pomocy numeru VIN (o ile został wskazany) oraz numeru (indeksu) katalogowego z kolumny nr 3 „Numer (indeks) katalogowy” Formularza cenowego (o ile został wskazany), posługując się ogólnodostępnymi katalogami filtrów i części samochodowych danych producentów (np. katalog Filtron, MAN Filter, SF FILTER itd.).
15. W przypadku proponowania części zamiennych i akcesoriów równoważnych Zamawiający wymaga by Wykonawca obligatoryjnie wypełnił kolumnę nr 10 „Numer
(indeks) katalogowy - produkt równoważny” w Formularzu cenowym, w celu
umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego (kolumnę 10 należy wypełnić tylko w przypadku oferowania produktów równoważnych). Wykonawca winien podać takie dane, by umożliwić bezspornie
zapoznanie się z oferowanym asortymentem na etapie składania ofert oraz, że produkt Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w zakresie asortymentu. Uzupełnienie danych w tym zakresie nie będzie dozwolone po upływie terminu składania ofert.
16. Brak wypełnienia kolumny nr 10 oznacza, że Wykonawca oferuje produkty określone numerem (indeksem/symbolem) katalogowym z kolumny 3.
17. Jeśli kolumna 3 jest niewypełniona, należy przyjąć, że Zamawiający oczekuje dostarczenia produktu wskazanego w kolumnie 2 „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.5.) Wartość części: 72336,55 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - Cena oferty w ramach każdej części zamówienia uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowana w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia.
- Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w ramach części zamówienia.
- Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
- Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
- Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki.
- Wartość brutto to całkowita wartość danej pozycji zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu. Jako łączna wartość wszystkich pozycji w danej części stanowi podstawę oceny ofert.
- Cenę (tj. wartość brutto zamówienia w ramach części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego –załącznik nr 3 do SWZ (w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę) oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
- Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:
„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;
„Podatek VAT” - według stawki. obowiązującej.
Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
- Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3 do SWZ).
- Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
- W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia po cenach wpisanych/wyliczonych w formularzu cenowym.
- Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%; będzie ono rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie wzoru wskazanego w SWZ.
- Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga przedkładania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu. Weryfikacja odbywać się będzie na podstawie oświadczenia składanego wraz z ofertą, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
1. formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem
– załącznik nr 1 do SWZ;
2. formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załącznika do SWZ nr 3;
3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
4. oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składają także odrębnie; każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy;
5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
6. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy
także wspólników spółki cywilnej, chyba że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki.
2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno – odpowiednio w zakresie w jakim jego dotyczą.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy SmartPzp dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy.
3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
4. Oferta oraz oświadczenia własne Wykonawcy składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub też opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę licznika od audi - Poddębice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam naprawy licznika od audi a3 8l 2001r licznik nr 8L09200900F. W liczniku są usterki następujące: nieczytelny pół fis, czasem skaczący wskaźnik paliwa, w niektórych miejscach jest lub brak podświetlenia zegarów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.