„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- III etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKowala-Stępocina
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-04
  • ZamawiającyGMINA KOWALA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-26
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00412882
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- III etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- III etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1209b040-5c39-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy
zakupowej zamawiającego https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM
https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- etap III. Szczegółowy zakres zawarty jest w projekcie wykonawczym. Zamówienie obejmuje swym zakresem miejscowość Ludwinów.
Zakres projektowanych robót:
o Demontaż opraw oświetleniowych –przeznaczonych do wymiany - 14 szt.
o Demontaż przewodów do opraw –przeznaczonych do wymiany - 14 szt.
o Demontaż wysięgników na słupie - 14 szt.
o Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 14 kpl.
o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m
o kącie nachylenia 5º - 4 kpl
o Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 2,0m
o kącie nachylenia 5º - 10 kpl
o Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 14 kpl
o Montaż opraw oświetleniowych LED 35W/4675lm/ na wysięgnikach - 3 szt.
o Montaż opraw oświetleniowych LED 52W/7675lm/ na wysięgnikach - 11 szt.
o Demontaż nieizolowanej linii napowietrznej typu Al. 25mm2 - 1062 m.
o Montaż linii napowietrznej przewodem typu AsXSn 2x35mm2 - 1062m.
o Montaż ograniczników przepięć - 3 kpl.

Stan istniejący
Wzdłuż dr. gminnych w m. Ludwinów zabudowana jest napowietrzna sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia wraz z oświetleniem drogowym na wspólnej podbudowie z siecią rozdzielczą. Linia oświetlenia zasilana jest ze stacji transformatorowej „Ludwinów 1”. Sieć oświetlenia ulicznego wykonana przewodami nieizolowanymi typu 1xAl. 25mm2 ze wspólnym przewodem PEN z siecią elektroenergetyczną. Do oświetlenia ulicznego wykorzystane są oprawy sodowe wysokoprężne o mocy P=100W oraz P=70W. Szafa oświetleniowa zabudowana jest na żerdzi stacji transformatorowej. Zabezpieczenie przedlicznikowe 10A- przyłącze istniejące 1-fazowe, moc przyłączeniowa 1kW. Numer licznika 13547465.

Stan projektowany
Dane techniczne:
Bilans mocy w szafie SO Ludwinów 1

Stan istniejący w SO:
obw. 1: Pi1=5x70W=0,35kW
obw. 2: Pi2=4x70W+5x100W =0.78kW Pic = Pi1+Pi2 =1,13kW
Stan projektowany:
Obw. 1
Pp1=3x35 + 2x52W = 0,209kW
Obw. 2
Pp2=9x52W = 0,468kW
Moc całkowita w SO Ludwinów 1 – stan projektowany:
Pc=Pp1 + Pp2 =0,677kW
Po modernizacji moc zainstalowana w SO „Ludwinów 1” zmniejszy się o 0,453kW tj.: o 40%
Zasilanie oświetlenia i sterowanie
Zasilanie oświetlenia pozostaje bez zmian od istniejącej szafy oświetleniowej na żerdzi stacji transformatorowej „Ludwinów 1” W szafie oświetleniowej zainstalowany jest układ pomiarowy, sterowanie i moc przyłączeniowa pozostaje bez zmian. Szafa oświetlenia ulicznego zasilana z szyn rozdzielnicy nN stacji transf.
Projektowana modernizacja oświetlenia ulicznego
Zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetlenia na oprawy LED wraz z wymianą wysięgników będących w złym stanie technicznym. Nowe oprawy będą zabezpieczone w skrzynce bezpiecznikowej z wkładkami topikowymi BiWts-6A. Na wskazanych słupach należy wykonać nowe połączenia elektryczne opraw oświetleniowych z przewodami linii napowietrznej kablami YKY 2x2,5mm2 w izolacji odpornej na promieniowanie UV wraz z montażem nowych skrzynek bezpiecznikowych. Należy zastosować wysięgniki o długości l=1,0m, l=2,0m i nachyleniu 5st. Zaprojektowano wymianę odcinków nieizolowanych przewodów oświetlenia ulicznego wykonanego przewodami typu Al. 25mm2 na przewody izolowane typu AsXSn 2x35mm2. Przewód należy podwiesić na istniejących słupach na wysokości co najmniej 7m za pomocą uchwytów przelotowych (słupy przelotowe), narożnych (słupy narożne) oraz odciągowych (słupy krańcowe). Na wskazanych w projekcie słupach należy zabudować ogranicznik przepięć z zaciskiem przebijającym izolację w skrzynce izolowanej. Należy zastosować ograniczniki typ SE 30.166-0,66kV/5kA. Należy połączyć uziemienie ogranicznika z przewodem PEN. Wartość oporności uziemienia nie może przekraczać 10Ω. Projektowane prace modernizacyjne należy prowadzić po uprzednim odłączeniu zasilania w stacji transformatorowej, przy użyciu samochodu wieżowego z balkonem. Oprawy zawieszać na wysokości około 8m nad przewodami linii napowietrznej dla słupów 10m oraz pod przewodami linii napowietrznej dla słupów 12m. Przewody. Dla projektowanego przewodu AsXSn 2x35mm2 stosować naprężenie podstawowe 37,5MPa.
Oprawy oświetleniowe
Zaprojektowano oprawy drogowe LED o wysokiej skuteczności świetlnej (133 lm/W i 147 lm/W) wykorzystujące kierunkowe matryce wielosoczewkowe, wykonane z PMMA. Opawa w wykonaniu dwukomorowym z dostępem beznarzędziowym. Korpus i uchwyt oprawy wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium, malowany proszkowo.
Stopień szczelności oprawy IP66, stopień odporności na uderzenia IK09. Oprawa wykonana w II klasie ochronności. Temperatura barwowa 4000K. Wskaźnik oddawania barw >70. Oprawa powinna posiadać możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy z 5-stopniową redukcją mocy. Oprawa musi posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i.
Zaprojektowano 2 warianty opraw:
• oprawa o mocy 35W i strumieniu świetlnym 4675lm na krótszych przęsłach
• oprawa o mocy 52W i strumieniu świetlnym 7675lm na dłuższych przęsłach

Ochrona przed dotykiem pośrednim
Projektowana sieć pracować będzie w układzie TN-C. Ochrona przed dotykiem pośrednim realizowana będzie poprzez samoczynne wyłączenie zasilania w układzie j.w. oraz poprzez zastosowanie elementów sieci wykonanych w II klasie ochronności izolacji. Wyłączenie będzie realizowane przez wkładkę topikową o działaniu szybkim BiWts, stanowiącą zabezpieczenie obwodu przez bezpieczniki poszczególnych opraw oraz przez zabezpieczenie rozbudowywanego obwodu przez wkładkę bezpiecznikową o działaniu zwłocznym – charakterystyka gG. Dobrane przekroje przewodów i zabezpieczenia zapewniają w przypadku zwarcia szybkie odłączenie urządzeń w czasie nie dłuższym niż 5 s. Całość prac należy wykonać zgodnie z normami oraz obowiązującymi przepisami przeciwporażeniowymi i przeciwpożarowymi. Po zakończeniu prac a przed podaniem napięcia należy wykonać pomiary izolacji i ciągłości żył kabli i przewodów niskiego napięcia sporządzając odpowiednie protokoły, które należy przedłożyć Komisji odbioru technicznego. Uporządkować teren na trasie prowadzonych prac i wywieść ewentualne zanieczyszczenia. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż w projekcie po wcześniej przeprowadzonych analizach i obliczeniach oraz akceptacji inwestora.
Dodatkowe wymagania:
1)Użyte materiały oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania oświetlenia przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia.
2)Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe.
3)Wykonawca uruchomi oświetlenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów
jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według
następujących zasad: 5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w systemowym formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty
zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi
Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata.
W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim
miejscu, czy oferuje 3, 4,5 czy 6-letni okres rękojmi i gwarancji.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wcale albo zaoferuje długość gwarancji i rękojmi krótszą niż 3 lata, Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 6 lat okres gwarancji
i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 6 lat.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż w pełnych latach okres gwarancji i rękojmi (np. 4 lata i 3
miesiące), to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący
sposób:
Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów
3 lata 0
4 lata 20
5 lat 30
6 lat 40
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5.4 Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z
zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonuje) w tym okresie, co najmniej 1 dostawy opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z montażem o wartości 50 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy)
lub
co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia
ulicznego o wartości 50 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy)
UWAGA: W zakresie wymaganego doświadczenia na spełnianie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w
przedmiotowym zamówieniu, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane
zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
1) W przypadku, gdy wykaz referencji będzie stanowił przedmiot dostaw/robót budowlanych o szerszym zakresie,
Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo dostawy/roboty budowlane, o których mowa powyżej;
2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach
innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia
przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować min:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge-Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę wierzchu komody Black Red White w kolorze wenge. Zalała się woda z kwiatka. Komoda Areka S131-KOM4S. Blat o wymiarze 101 x 41,5. Grubość. 3,2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja systemu klimatyzacji precyzyjnej LCP
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: (26) Regeneracja pompy i silników do ładowarki Komatsu WA 320-6
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI