„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- II etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKowala-Stępocina
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-14
  • ZamawiającyGMINA KOWALA
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00377571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d9e4e8-48a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy
zakupowej zamawiającego https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM
https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na bardziej energooszczędne na terenie Gminy Kowala”- etap II. Szczegółowy zakres zawarty jest w projektach technicznych. Zamówienie obejmuje swym zakresem miejscowości Augustów oraz Zabierzów.
Zakres projektowanych robót w miejscowości Augustów:
 Demontaż opraw oświetleniowych –przeznaczonych do wymiany - 28 szt.
 Demontaż przewodów do opraw –przeznaczonych do wymiany - 28 szt.
 Demontaż bezpieczników opraw –przeznaczonych do wymiany - 25 szt.
 Demontaż wysięgników na słupie - 25 szt.
 Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 28 kpl.
 Montaż zabezpieczeń opraw na słupach z wkładką 6 A - 25 kpl
 Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,5m
o kącie nachylenia 5º - 25kpl
 Montaż opraw oświetleniowych LED 37W/5600lm/ na wysięgnikach - 20 szt.
 Montaż opraw oświetleniowych LED 53W/7300lm/ na wysięgnikach - 8 szt.

Stan istniejący
Wzdłuż dróg gminnych dz. nr 24 obręb Augustów oraz 41/2 obręb Błonie w m. Augustów zabudowana jest napowietrzna sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia wraz z oświetleniem drogowym na wspólnej podbudowie z siecią rozdzielczą oraz częściowo jako wydzielona. Linia oświetlenia zasilana jest z 2 stacji transformatorowych „Augustów Tworzywa Sztuczne”, oraz „Zabierzów 2”. Sieć oświetlenia ulicznego wykonana przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2. Linia wzdłuż drogi zabudowana jest na słupach żelbetowych i wirowanych. Do oświetlenia ulicznego wykorzystane są oprawy sodowe wysokoprężne o mocy P=70W. Przy drodze gminnej dz. Nr 24 obręb Augustów– obw. 1 SO „Augustów Tworzywa Sztuczne” zabudowana jest na słupie nr 5/6 oprawa LED o mocy 40W. W msc. Augustów oświetlenie uliczne zasilane jest z 2 szaf oświetleniowych SO:
• SO zabudowana na żerdzi stacji transformatorowej „Augustów Tworzywa Sztuczne”. Zabezpieczenie przedlicznikowe 10A- przyłącze istniejące 1-fazowe, moc przyłączeniowa 2kW. Numer licznika 92111337
• SO zabudowana na żerdzi stacji transformatorowej „Zabierzów 2”. Zabezpieczenie przedlicznikowe 10A- przyłącze istniejące 1-fazowe, moc przyłączeniowa 2kW. Numer licznika 92111292.

Stan projektowany, dane techniczne:
Bilans mocy w szafie SO Augustów Tworzywa Sztuczne
Stan istniejący w SO:
obw. 1: Pi1=10x70W+1x40W =0,74kW obw. 2: Pi2=6x70W =0,42kW
Pic = Pi1+Pi2 =1,16kW
Stan projektowany:
Obw. 1
Pp1=10x37+1x40 = 0,41kW
Obw. 2
Pp2=6x37W = 0,222kW
Moc całkowita w SO Augustów Tworzywa Sztuczne – stan projektowany: Pc=Pp1 + Pp2 = 0,41+0,222=0,632kW
Po modernizacji moc zainstalowana w SO „Augustów Tworzywa Sztuczne” zmniejszy się o 0,528kW tj.: o 46%.
Bilans mocy w szafie SO Zabierzów 2
Stan istniejący w SO:
obw. 1: Pi1=8x70W =0,56kW obw. 2: Pi2=4x70W =0,28kW Pic = Pi1+Pi2 =0,84kW
Stan projektowany:
Obw. 1
Pp1=4x53+4x37 = 0,36kW
Obw. 2
Pp2=4x53W = 0,212kW
Moc całkowita w SO Zabierzów 2 – stan projektowany:
Pc=Pp1 + Pp2 = 0,36+0,212=0,572kW
Po modernizacji moc zainstalowana w SO „Zbierzów 2” zmniejszy się o 0,268kW tj.: o 32%
Układ pracy sieci TN-C
 układ pomiarowo-sterowniczy – pozostaje bez zmian w szafach SO – w każdej szafie sterowanie realizowane jest automatycznie za pomocą zegara astronomicznego.
Projektowana modernizacja oświetlenia ulicznego
Zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetlenia na oprawy LED wraz z wymianą wysięgników będących w złym stanie technicznym, a także wymianę opraw bezpiecznikowych na skrzynki bezpiecznikowe typu SV wykonane w obudowie izolacyjnej wyposażonej w zacisk przebijający izolację. Nowe oprawy należy zabezpieczyć w skrzynce bezpiecznikowej wkładkami topikowymi BiWts-6A. Należy wykonać nowe połączenia elektryczne opraw oświetleniowych z przewodami linii napowietrznej kablami YKY 2x2,5mm2 w izolacji odpornej na promieniowanie UV. Należy zastosować wysięgniki o długości l=1,5 m i nachyleniu 5st. Projektowane prace modernizacyjne należy prowadzić po uprzednim odłączeniu zasilania w stacji transformatorowej, przy użyciu samochodu wieżowego z balkonem.
Oprawy oświetleniowe
Zaprojektowano oprawy drogowe LED wysokiej skuteczności świetlnej (do 153 lm/W) oraz energooszczędnym, zintegrowanym modułem LED. Oprawa powinna posiadać samoczyszczący się korpus wykonany z polipropylenu z włóknem szklanym, uchwyt oprawy wykonany z aluminium. Lampa powinna być wyposażone w kierunkowe matryce soczewkowe wykonane z poliwęglany. Stopień szczelności oprawy IP66, stopień odporności na uderzenia IK08. Oprawa wykonana w II klasie ochronności. Temperatura barwowa 4000K Zaprojektowano 2 warianty opraw:
• oprawa o mocy 37W i strumieniu świetlnym 5600lm na krótszych przęsłach
• oprawa o mocy 53W i strumieniu świetlnym 7300lm na długich przęsłach

Zakres projektowanych robót w miejscowości Zabierzów:
 Demontaż opraw oświetleniowych –przeznaczonych do wymiany - 22 szt.
 Demontaż przewodów do opraw –przeznaczonych do wymiany - 18 szt.
 Demontaż wysięgników na słupie - 18 szt.
 Montaż przewodów na YKY 2x2,5 mm2 zasilających oprawę - 18 kpl.
 Montaż na słupach wysięgników jednoramiennych W-1, 1,0m
o kącie nachylenia 5º - 18 kpl
 Montaż opraw oświetleniowych LED 37W/5600lm/ na wysięgnikach- -12 szt.
 Montaż opraw oświetleniowych LED 53W/7300lm/ na wysięgnikach - 10 szt.

Stan istniejący
Wzdłuż drogi powiatowej nr 3558W Błonie Kosów oraz gminnych dz. nr 1/3, i 41 w m. Zabierzów zabudowana jest napowietrzna sieć elektroenergetyczna niskiego napięcia wraz z oświetleniem drogowym na wspólnej podbudowie z siecią rozdzielczą. Linia oświetlenia zasilana jest z 2 stacji transformatorowych „Zabierzów 1”i „Zabierzów 3”. Sieć oświetlenia ulicznego wykonana przewodem izolowanym AsXSn 2x25mm2. Linia wzdłuż drogi zabudowana jest na słupach żelbetowych i wirowanych. Do oświetlenia ulicznego wykorzystane są oprawy sodowe wysokoprężne o mocy P=70W. Na słupie nr 10 obw. 1 SO Zabierzów 1 zabudowana jest 1 oprawa LED o mocy 50W. W msc. Zabierzów oświetlenie uliczne zasilane jest z 2 szaf oświetleniowych SO:
• SO zabudowana na żerdzi stacji transformatorowej „Zabierzów 1”. Zabezpieczenie przedlicznikowe 32A- przyłącze istniejące 3-fazowe, moc przyłączeniowa 3kW. Numer licznika 93240393
• SO zabudowana na żerdzi stacji transformatorowej „Zabierzów 3”. Zabezpieczenie przedlicznikowe 10A- przyłącze istniejące 1-fazowe, moc przyłączeniowa 2kW. Numer licznika 92111268

Stan projektowany, dane techniczne:
Bilans mocy w szafie SO Zabierzów 1
Stan istniejący w SO:
obw. 1: Pi1=12x70W + 1x50W =0,89kW obw. 2: Pi2=5x70W =0,35kW
Pic = Pi1+Pi2 =1,24kW
Stan projektowany:
Obw. 1
Pp1=9x37W + 3x53W + 50W= 0,542kW
Obw. 2
Pp2=3x53 + 2x37W = 0,233kW
Moc całkowita w SO Zabierzów 1 – stan projektowany:
Pc=Pp1 + Pp2 = 0,542+0,233=0,775kW
Po modernizacji moc zainstalowana w SO „Zabierzów 1” zmniejszy się o 0,465kW tj.: o 37,5%.
Bilans mocy w szafie SO Zabierzów 3
Stan istniejący w SO:
obw. 1: Pi1=4x70W =0,28kW obw. 2: Pi2=1x70W =0,07kW Pic = Pi1+Pi2 =0,35kW
Stan projektowany:
Obw. 1
Pp1=4x53= 0,212kW
Obw. 2
Pp2=1x53= 0,053kW
Moc całkowita w SO Zabierzów 3 – stan projektowany:
Pc=Pp1 + Pp2 = 0,212+0,053=0,265kW
Po modernizacji moc zainstalowana w SO „Zabierzów 3” zmniejszy się o 0,085kW tj.: o 24%.
Układ pracy sieci TN-C
 układ pomiarowo-sterowniczy – pozostaje bez zmian w szafach SO – w każdej szafie sterowanie realizowane jest automatycznie za pomocą zegara astronomicznego

Projektowana modernizacja oświetlenia ulicznego
Zaprojektowano wymianę istniejących opraw oświetlenia na oprawy LED wraz z wymianą wysięgników będących w złym stanie technicznym. Nowe oprawy będą zabezpieczone w skrzynce bezpiecznikowej z wkładkami topikowymi BiWts-6A. Należy wykonać nowe połączenia elektryczne opraw oświetleniowych z przewodami linii napowietrznej kablami YKY 2x2,5mm2 w izolacji odpornej na promieniowanie UV z wyjątkiem odcinka nowego wydzielonego oświetlenia. Należy zastosować wysięgniki o długości l=1,0 m i nachyleniu 5st. Projektowane prace modernizacyjne należy prowadzić po uprzednim odłączeniu zasilania w stacji transformatorowej, przy użyciu samochodu wieżowego z balkonem. Oprawy zawieszać na wysokości około 8m nad przewodami linii napowietrznej dla słupów 10m oraz pod przewodami linii napowietrznej dla słupów 12m.

Oprawy oświetleniowe
Zaprojektowano oprawy drogowe LED wysokiej skuteczności świetlnej (137 lm/W i 151 lm/W) oraz energooszczędnym, zintegrowanym modułem LED. Oprawa powinna posiadać samoczyszczący się korpus wykonany z polipropylenu z włóknem szklanym, uchwyt oprawy wykonany z aluminium. Lampa powinna być wyposażone w kierunkowe matryce soczewkowe wykonane z poliwęglany. Stopień szczelności oprawy IP66, stopień odporności na uderzenia IK08. Oprawa wykonana w II klasie ochronności. Temperatura barwowa 4000K
Zaprojektowano 2 warianty opraw:
• oprawa o mocy 37W i strumieniu świetlnym 5600lm na krótszych przęsłach
• oprawa o mocy 53W i strumieniu świetlnym 7300lm na dłuższych przęsłach
Dodatkowe wymagania:
1)Użyte materiały oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania oświetlenia przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia.
2)Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe.
3)Wykonawca uruchomi oświetlenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + G
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty. Maksymalna ilość punktów
jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według
następujących zasad:
5.2 Kryterium - cena brutto oferty.
Cena brutto oferty określona w systemowym formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty
zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 60 punktów.
Pozostałym Wykonawcom punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Oferty nie podlegające odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt, 1pkt = 1%
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
5.3 Kryterium – okres gwarancji jakości i rękojmi
Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata.
W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rękojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim
miejscu, czy oferuje 3, 4,5 czy 6-letni okres rękojmi i gwarancji.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje wcale albo zaoferuje długość gwarancji i rękojmi krótszą niż 3 lata, Zamawiający odrzuci
ofertę Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym dłuższy niż 6 lat okres gwarancji
i rękojmi, to Zamawiający przyjmie do oceny okres 6 lat.
W przypadku, gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym inny niż w pełnych latach okres gwarancji i rękojmi (np. 4 lata i 3
miesiące), to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi będzie wyliczana w następujący
sposób:
Długość zaoferowanego okresu gwarancji i rękojmi Liczba punktów
3 lata 0
4 lata 20
5 lat 30
6 lat 40
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5.4 Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z
zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 4. ZDOLNOŚCI
TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych nadal wykonuje) w tym okresie, co najmniej 1 dostawy opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z montażem o
wartości 80 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy)
lub
co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia
ulicznego o wartości 80 000,00 złotych brutto (w ramach jednej umowy)
UWAGA: W zakresie wymaganego doświadczenia na spełnianie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia w
przedmiotowym zamówieniu, Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane
zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.
1) W przypadku, gdy wykaz referencji będzie stanowił przedmiot dostaw/robót budowlanych o szerszym zakresie,
Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo dostawy/roboty budowlane, o których mowa powyżej;
2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach
innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia
przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować min:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę roboty murarskie - 3900m2 - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę roboty murarskie - 3900m2 Rozliczenie na podstawie faktur VAT Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI