Modernizacja instalacji oświetlenia oraz zasilania w energię elektryczną obiektu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja instalacji oświetlenia oraz zasilania w energię elektryczną obiektu z wykorzystaniem mikro instalacji fotowoltaicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyIzba Admninistracji Skarbowej w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051471
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji oświetlenia oraz zasilania w energię elektryczną obiektu z wykorzystaniem mikro instalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Admninistracji Skarbowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225618001

1.5.8.) Numer faksu: 225618394

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.warszawa@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji oświetlenia oraz zasilania w energię elektryczną obiektu z wykorzystaniem mikro instalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd08a0de-b24e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017761/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Projekt efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej pozostających w zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Warszawie - budynek w Radomiu, ul. A. Struga 60

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej pozostających w zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Warszawie – budynek w Radomiu, ul. A. Struga 60”, realizowanego w ramach POIiŚ 2014-2020 - umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00- 0017/17-03

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:1)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputerklasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden zsystemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Dopuszczalne formaty przesyłanychdanych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,XMLenc.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest wSystemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowaw art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”, wcelu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływuterminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnieniado sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy wsprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.3. Zgłoszenie żądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.4. W przypadku gdywniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniazamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6Pzp, stosuje się odpowiednio.6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe sąprzetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowychinformacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia. 7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia dosprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 8. W postępowaniu sąprzetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane temogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalnośćgospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej oferciewykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, brakupodstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczącychwykonania przedmiotu zamówienia. 9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania doprzetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. oochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:10.1 Administratorem danychosobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Warszawie z siedzibą przy ul.Felińskiego 2B.10.2 Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można sięskontaktować:1) pisemnie: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie, ul. Felińskiego 2B,01-513Warszawa;2) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres dostępny jest na stronieBiuletynu Informacji Publicznej: www.mazowieckie.kas.gov.plw zakładce Kontakt - Daneteleadresowe;3) pocztą elektroniczną na adres ias.warszawa@mf.gov.pl;4) telefonicznie: (22) 56 18001.Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegającychna modernizacji instalacji oświetlenia oraz zasilania w energię elektryczną obiektu zwykorzystaniem mikro instalacji fotowoltaicznej.2. Zamawiający oświadcza, że powyższezadanie inwestycyjne jest dofinansowane w ramach zadania „Projekt efektywnościenergetycznej w budynkach użyteczności publicznej pozostających w zarządzie IzbyAdministracji Skarbowej w Warszawie - budynek w Radomiu ul. A. Struga 60”, realizowanego wramach POIiŚ 2014-2020 - umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0017/17-00.3.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Załączniku Nr 1 do SWZ –Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 2 do SWZ – Projektowane postanowieniaumowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena brutto za roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Wykonawca spełni warunekudziału w postępowaniu dotyczący zdolności występowania w obrocie gospodarczym, jeżeliwykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju w którymmają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek w zakresie wykonaniadokumentacji projektowej jeśli wykaże, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia tj., posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: 1)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – bezograniczeń,2) konstrukcyjno-budowlanej – bez ograniczeń. 2.4.2 Zamawiający uzna, żeWykonawca spełnia powyższy warunek w zakresie wykonania prac budowlanych, jeżeli niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresdziałalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty minimum 2 robotybudowlane polegające na wykonaniu kompletnej mikro instalacji fotowoltaicznej, o wartości niemniejszej niż 30 000 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstawwykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.Informacje zawartew oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający wzywa wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:2.1 W celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:2.1.1 W celu potwierdzenia spełnianiaprzez wykonawcę warunku dotyczącego zdolności występowania w obrocie gospodarczymzamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrówzawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniawystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.2.1.2 W celu potwierdzeniaspełniania przez wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:1) w zakresiewykonania dokumentacji projektowej zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługprojektowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowizałącznik nr 5 do SWZ.2) w zakresie prac budowlanych zamawiający żąda złożenia dowodówwykonanej roboty budowlanych polegających na wykonaniu kompletnej mikro instalacji fotowoltaicznej,w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz któregodostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia:2.2.1 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ. Zamawiający będzie żądałoświadczenia wyłącznie w przypadku wystąpienia wiarygodnych przesłanek określonych w art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy. 2.2.2 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania zopłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentówpotwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatnościnależnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności.2.2.3 Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowejjednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lubwłaściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, żewykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a wprzypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz zzaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnychskładek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarłwiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.2.2.4 Odpisu lub informacji z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2.2.5 Oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 w zakresie podstawOgłoszenie nr 2021/BZP 00020797/01 z dnia 2021-03-222021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanewykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:art. 109 ust. 1 pkt5, 7, 8, 10.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicamiRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.2-2.2.4 składa odpowiedniodokumenty, o których mowa w §4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadiumw wysokości: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych).2. Wadium Wykonawca możewnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp:1) pieniądzu; 2)gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić przelewem nabankowy rachunek Zamawiającego: Nr 20 1010 1010 0166 4913 9120 0000 w NBP O/O W-wa,z adnotacją: „Wadium – Postępowanie ZP/2/2021/UE”.4. Wadium winno być wniesione przedupływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem)zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Kopię potwierdzenia przelewuOgłoszenie nr 2021/BZP 00020797/01 z dnia 2021-03-222021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanenależy dołączyć do oferty.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, októrych mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. W przypadku wadium wniesionego wpieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeliwadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertęwykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – „Modernizacjainstalacji oświetlenia oraz zasilania w energie elektryczną obiektu z wykorzystaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej” Oznaczenie sprawy: ZP/2/2021/UE7. Z treści gwarancji i poręczeń, októrych mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i napierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłatyna rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, októrych mowa w art. 98 ust. 6 Pzp. Dokument musi umożliwiać zamawiającemu skutecznąegzekucję wadium jeżeli przesłanki do zatrzymania wadium wystąpiły w okresie ważnościwadium.8. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać musząprawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. Wprzypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa wart. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenianależy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać musząprawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie zprawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.9. Zwrotulub zatrzymania wpłaconego wadium, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych wart. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. XI.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składakażdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.2.Przewidywane okoliczności zmiany umowy zostały opisane w §20 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Na platformie dostępnej pod adresem https:/iaswarszawa. ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ofertą najkorzystniejszą będzie ta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) obliczoną wgponiższego wzoru.P = Cp + Crb + Tgdzie Cp - Cena brutto dokumentacji (waga 30%)Crb - Cenabrutto robót budowlanych (waga 30%)T - Okres gwarancji (waga 40%) Zamawiający obliczypunktację z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadamimatematycznymi.W przypadku równej liczby uzyskanych punktów za najkorzystniejszą zostanieuznana oferta z niższą ceną.Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w niniejszejSWZ oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej orazzgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (łącznie ze wszystkimipodatkami i opłatami oraz podatkiem VAT).Podane ceny muszą być wyrażone w złotychpolskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Przy obliczaniu ceny oferty kwotyzaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówkiod 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI