Naprawa i budowa placów zabaw, ogrodzenia, nawierzchnie poliuretanowe - Zadania: Zadanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa i budowa placów zabaw, ogrodzenia, nawierzchnie poliuretanowe - Zadania: Zadanie nr 1 - Modernizacja nawierzchni bieżni w SP4 Zadanie nr 2 - Modernizacja nawierzchni placu zabaw w SP7
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051476
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa i budowa placów zabaw, ogrodzenia, nawierzchnie poliuretanowe - Zadania:Zadanie nr 1 - Modernizacja nawierzchni bieżni w SP4Zadanie nr 2 - Modernizacja nawierzchni placu zabaw w SP7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i budowa placów zabaw, ogrodzenia, nawierzchnie poliuretanowe - Zadania:Zadanie nr 1 - Modernizacja nawierzchni bieżni w SP4Zadanie nr 2 - Modernizacja nawierzchni placu zabaw w SP7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c7f1a8e-b233-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Naprawa i budowa placów zabaw, ogrodzenia, nawierzchnie poliuretanowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.zbk.olesnica.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej przetargi@zbk.olesnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. 2)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji;3) Wymaganiatechniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjiużytkownikasystemu Miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf orazRegulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 4)Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składanesą przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.5) Za datęprzekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych wpostępowaniu przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP; w pozostałych przypadkach na e-mail.2.Wykonawca może zwrócićsię do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ:1)Zamawiający jest obowiązany udzielićwyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przedupływem terminu składania ofert, podwarunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZwpłynął do zamawiającego nie późniejniż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;2) Jeżeliwniosek o wyjaśnienie treści specyfikacjiistotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie ww.terminu składania wniosku lub dotyczyudzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnieńlub pozostawić wniosek bezrozpoznania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestZakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy;Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzieleniezamówienia;2)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 3)Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;4) obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;6) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanychosobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;7) nieprzysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Wykonawcawinien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osóbfizycznych,których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba żemazastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Wceluzapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochronyprawnieuzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku zudziałemwykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia wpostępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niegoobowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MT.481.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy wymiany nawierzchni na bieżni lekkoatletycznej w SP nr 4 polegającej na usunięciu zniszczonej warstwy poliuretanowej, przygotowaniu podłoża betonowego i ułożenie wierzchniej warstwy poliuretanowej w kolorze grubości 10-15mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium 1: Cena (C) – 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium 1: Cena (C) – 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W SP nr 7 regeneracja nawierzchni obejmuje lokalną wymianę najbardziej zniszczonych fragmentów nawierzchni przez wykonanie nowego podkładu gr. do 4cm następnie przygotowanie całości powierzchni pod regenerację kolorem wykonaną natryskiem gr. ok. 3-5mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium 1: Cena (C) – 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G) –40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium 1: Cena (C) – 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G) –40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca winien wykazać, że wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane spełniające poniższe warunki: - wartość nie mniejsza niż 25 000 zł brutto każda, roboty obejmowały swym zakresem budowę, przebudowę lub modernizację nawierzchni poliuretanowych, placów zabaw, siłowni zewnętrznych, placów fitness itp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 4 doSWZ.Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnieniewarunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępującywymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przezZamawiającego – Załącznik nr 4 do SWZ.Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brakpodstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymaganeprzez Zamawiającego podmiotowe środkidowodowe. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzająbrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakimkażdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2) (jeżeli dotyczy)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lubsytuacji podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej , także oświadczenie podmiotuudostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstawy wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiedniospełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlaneistosowane materiały równoważne do wskazanych w OPZ, w tym normy spełniająwymaganiaokreślone przez Zamawiającego.W przypadku, gdy są to materiały budowlane inneniż wprzedmiocie zamówienia, Wykonawca w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowywinienwskazać równoważne produkty, a także normy, oceny techniczne, specyfikacjetechniczne isystemy referencji technicznych oraz winien dołączyć do oferty przedmiotowe środkidowodowe,o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązaniawrównoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówieniawszczególności: Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych, Krajową OcenęTechniczną,Deklarację Właściwości Użytkowych, Atest higieniczny, Aprobatę techniczna,deklaracjęzgodności, certyfikat zgodności, Dokumentację Techniczno-Ruchowa, kartętechniczna doboruurządzenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA SKŁADA SIĘ Z:1) Formularza oferty sporządzonego według wzorustanowiącegoZałącznik nr 1 do SWZ;2) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp(rozdział VII ust.1 SWZ) – Załącznik nr 4 do SWZ;3) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VIIust. 2 SWZ –Załącznik nr 5 do SWZ;4) kosztorysu ofertowego wraz z informacją o wysokości nośników cen,na podstawie których sporządzono kosztorys ofertowy uproszczony podpisany przez Wykonawcę, tj. stawka roboczogodziny (R), narzut kosztów pośrednich (Kp) (do R+S),narzutzysku (Z) (do R+S+KpR+KpS) – kosztorys w formacie pdf;5) W przypadku oferowaniarozwiązańrównoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowaw rozdzialeIII ust. 10 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnymstopniu spełniająwymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia;6) (jeżeli dotyczy)pełnomocnictwa lubinnego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy dlaosoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z ust. 7 rozdziału XI SWZ;7) (jeżelidotyczy) Wprzypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniuprzepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz. U. z 2020r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,przekazuje je wwydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w ust. 6rozdziału XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzpz obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Ustęp 1 powyżej stosuje się.Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniem zamówienia,został określony w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII ust. 5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 455 uPzp,wformie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy możliwe są podwarunkiemwystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie:1) zmianaosobyWykonawcy w poniższych sytuacjach i na niżej określonych warunkach:a) w sytuacji,gdyWykonawca zagrożony jest niewypłacalnością lub z innych ważnych przyczyn nie jest wstanie wsposób trwały wywiązać się ze swych zobowiązań umownych;b) w sytuacji, gdyWykonawca niejest w stanie w sposób prawidłowy i terminowy dokonywać płatności na rzeczswoichpodwykonawców, dostawców i usługodawców.c) zmiana osób, danych kontaktowychlubadresów Stron wskazanych w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem § 12 ust. 7niniejszejumowy;d) zmian przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lubsposóbprowadzenia robót;e) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmianwobowiązującej legislacji;f) zmiana danych teleadresowych lub zmiana nazwy Stronniniejszejumowy;g) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz terminu realizacjizamówienia izakresu przedmiotowego zamówieniah) zmiana terminu realizacji robótbudowlanych i/lub przedmiotu umowyZamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowieńUmowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Pozostałe postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian w umowie znajdują się w załączniku ne 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenialub wycofania oferty" dostępne na ePUAP i udostępnione róznież na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkowniak dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny mieszkania - Wałbrzych
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-02-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI