Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w zakresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w zakresie budowy oświetlenia drogowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubartów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Lubartów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776466-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776466-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Miasto Lubartów: Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w zakresie budowy oświetlenia drogowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lubartów, krajowy numer identyfikacyjny 43101938800000, ul. ul. Jana Pawła II  12 , 21-100  Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 552 273, e-mail bzp@um.lubartow.pl, faks 818 552 016.
Adres strony internetowej (URL): www.lubartow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tak, w formie pisemnej, osobiście, pocztą lub kurierem
Adres:
Adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, sekretariat pok. 108

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w zakresie budowy oświetlenia drogowego
Numer referencyjny: BZP.271.91.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. 2) Zamówienie podzielone jest na dziewiętnaście części - budowy oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów, w ulicach:I. Mieszka I – liczba punktów świetlnych: 13, długość linii: 491, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.II. Bolesława Śmiałego – liczba punktów świetlnych: 15, długość linii: 455, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.III. Zygmunta II Augusta – liczba punktów świetlnych: 13, długość linii: 513, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.IV. Stefana Batorego – liczba punktów świetlnych: 14, długość linii: 522, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.V. Topolowej – liczba punktów świetlnych: 12, długość linii: 441, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.VI. Jesionowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 195, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.VII. Osikowej – liczba punktów świetlnych: 4, długość linii: 139, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.VIII. Akacjowej – liczba punktów świetlnych: 7, długość linii: 246, zasilanie z istniejącego słupa PGE, szafka oświetleniowa: szt.1.IX. Szkolnej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 229, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.X. Rumiankowej – liczba punktów świetlnych: 5, długość linii: 176, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XI. Makowej – liczba punktów świetlnych: 4, długość linii: 131, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XII. Chabrowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 234, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XIII. Rubinowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 218, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XIV. Bursztynowej – liczba punktów świetlnych: 9, długość linii: 330, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XV. Ametystowej – liczba punktów świetlnych: 8, długość linii: 296, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.XVI. Świerkowej – liczba punktów świetlnych: 3, długość linii: 130, zasilanie z istniejącego słupa, szafka oświetleniowa: szt.1.XVII. Hutnicza – liczba punktów świetlnych: 1 (2 oprawy), długość linii: 39, zasilanie z istniejącego słupa, szafka oświetleniowa: szt.1.XVIII. łącznik pomiędzy ul. Lubelską i ul. Powstańców Warszawy (dz. 439/7 obr. 10 lubelska) – liczba punktów świetlnych: 5, długość linii: 234, złącze: typu ZK-1P szt.1, szafka oświetleniowa: szt.1.XIX. boczna ulicy Nowodworskiej (dz. 255 obr. 8 za Fabryką) – liczba punktów świetlnych: 7, długość linii: 283, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.3) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący min. 36 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy (odbioru całości zamówienia). Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SIWZ:- dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej,- przedmiarze robót,- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR),5) Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości obmiarowej określonych robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania, w związku z powyższym wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów składających się na SIWZ. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311200-2
45311100-1
45316100-6
45310000-3
31520000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą , że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: wymagane jest wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje w przypadku podmiotów zagranicznych, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zadania dla podanych niżej stanowisk:- kierownik robót (min. 1 osoba) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- elektrycy ( min. 1 osoba) posiadającymi ważne upoważnienia lub uprawnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN). Dopuszcza się łączenie tych uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E i PPN, b) w zakresie zdolności technicznej wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotę budowlaną polegające na budowie/modernizacji oświetlenia ulicznego lub drogowego.2) Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia. 3) Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Pzp może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim/nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień jego złożenia, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień jego złożenia, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do IDW-SIWZ, c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW-SIWZd) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW-SIWZ; 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 3) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW-SIWZ; 4) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze; 5) Wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w przypadku składania oferty poszczególne części zamówienia:część I - 1 800,00 zł; część II - 2 000,00 zł;część III - 1 800,00 zł;część IV - 1 900,00 zł;część V - 1 700,00 zł;część VI - 900,00 zł;część VII - 600,00 zł;część VIII - 1 000,00 zł;część IX - 900,00 zł;część X- 700,00 zł;część XI-600,00 zł; część XII-900,00 zł;część XIII - 900,00 zł;część XIV - 1 300,00 zł;część XV - 1 100,00 zł;część XVI - 500,00 zł;część XVII - 200,00 zł; część XVIII- 800,00 zł;część XIX -1 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi część II IDW-SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia (każdej jego części) w wysokości 5% ceny podanej w ofercie (z podatkiem VAT), dla każdej części.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, w przypadkach określonych art. 144 ust. 1 Pzp oraz wskazanych poniżej. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację Umowy,  wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Umowy w następujących sytuacjach:  konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej Umową, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy, wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.4.W przypadku zaistnienia przesłanek do przedłużenia terminu zakończenia robót lub zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.5.Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o uzasadniającym go zdarzeniu lub okolicznościach. 6.W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 wraz z propozycją zmiany umowy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.7. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną realizacji Umowy, danych teleadresowych,  danych rejestrowych, będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.8. Zmiana wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany:1) umowy w zakresie zlecenia realizacji dodatkowych robót budowlanych przez Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem, o ile są one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 15% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie;2) umowy jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.3) rezygnacji z wykonania części prac objętych umową na podstawie decyzji Zamawiającego potwierdzonej pismem
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Mieszka I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część I - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów, w ulicy Mieszka I – liczba punktów świetlnych: 13, długość linii: 491, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów , w ulicy Bolesława Śmiałego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część II - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów, w ulicy Bolesława Śmiałego – liczba punktów świetlnych: 15, długość linii: 455, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Zygmunta II Augusta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część III - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Zygmunta II Augusta – liczba punktów świetlnych: 13, długość linii: 513, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część IV - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Stefana Batorego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część IV - część IV - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Stefana Batorego – liczba punktów świetlnych: 14, długość linii: 522, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1. – liczba punktów świetlnych: 14, długość linii: 522, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 5 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Topolowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część V- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Topolowej – liczba punktów świetlnych: 12, długość linii: 441, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 6 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Jesionowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część VI- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Jesionowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 195, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 7 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Osikowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część VII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Osikowej – liczba punktów świetlnych: 4, długość linii: 139, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 8 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Akacjowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część VIII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Akacjowej – liczba punktów świetlnych: 7, długość linii: 246, zasilanie z istniejącego słupa PGE, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 9 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Szkolnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część IX- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Szkolnej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 229, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 10 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Rumiankowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część X - budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Rumiankowej – liczba punktów świetlnych: 5, długość linii: 176, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 11 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Makowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część XI- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Makowej – liczba punktów świetlnych: 4, długość linii: 131, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 12 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Chabrowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Chabrowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 234, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 13 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Rubinowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. część XIII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Rubinowej – liczba punktów świetlnych: 6, długość linii: 218, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 14 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Bursztynowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XIV- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Bursztynowej – liczba punktów świetlnych: 9, długość linii: 330, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 15 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Ametystowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XV- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Ametystowej – liczba punktów świetlnych: 8, długość linii: 296, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 16 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Świerkowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XVI- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Świerkowej – liczba punktów świetlnych: 3, długość linii: 130, zasilanie z istniejącego słupa, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 17 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Hutniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XVII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów w ulicy Hutniczej – liczba punktów świetlnych: 1 (2 oprawy), długość linii: 39, zasilanie z istniejącego słupa, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 18 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów łącznika pomiędzy ul. Lubelską i ul. Powstańców Warszawy (dz. 439/7 obr. 10 lubelska)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XVIII- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów łącznika pomiędzy ul. Lubelską i ul. Powstańców Warszawy (dz. 439/7 obr. 10 lubelska) – liczba punktów świetlnych: 5, długość linii: 234, złącze: typu ZK-1P szt.1, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40


Część nr: 19 Nazwa: budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów boczna ulicy Nowodworskiej (dz. 255 obr. 8 za Fabryką)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w ramach realizacji projektu pn.: Modernizacja i budowę oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Lubartów w ramach projektu ,,Rozświetlony Lubartów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.5 Promocja niskoemisyjności. Część XIX- budowa oświetlenia drogowego według załączonych do SIWZ projektów boczna ulicy Nowodworskiej (dz. 255 obr. 8 za Fabryką) – liczba punktów świetlnych: 7, długość linii: 283, złącze: istniejące, szafka oświetleniowa: szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45311200-2, 45311100-1, 45316100-6, 45310000-3, 31520000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów - maksymalnie 40 – (oznacz. P(G)), ustaloną w następujący sposób: Za okres gwarancji w miesiącach 36 liczba punktów 0 Za okres gwarancji w miesiącach 37 - 47 liczba punktów 5 Za okres gwarancji w miesiącach 48 – 59 liczba punktów 10 Za okres gwarancji w miesiącach 60 – 71 liczba punktów 20 Za okres gwarancji w miesiącach 72 - 83 liczba punktów 30 Za okres gwarancji w miesiącach 84 - 95 liczba punktów 35 Za okres gwarancji w miesiącach 96 lub więcej liczba punktów 40






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI