Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oświetlenia LED wraz montażem ul. Młynarska 43/45
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oświetlenia LED wraz montażem ul. Młynarska 43/45
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2afc3c3-1eed-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawa oświetlenia LED wraz montażem ul. Młynarska 43/45
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II-163/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 745228,92 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw oświetlenia podstawowego w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 42/45 w Warszawie. Celem realizowanych prac jest modernizacja oświetlenia poprzez wymianę wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na oprawy z energooszczędnymi źródłami światła (LED). Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
• demontaż istniejących opraw wraz z utylizacją – ok. 1600 szt.,
• dostawę i montaż nowych opraw – 1606 szt.,
• dostawę i montaż czujników ruchu (montaż p/t w suficie) – 42 szt.,
• ułożenie ok. 550 m przewodu N2XH-J,O 0,6/1kV 3 x 1,5 mm2,
• ułożenie ok. 785 m przewodu N2XH-J,O 0,6/1kV 4 x 1,5 mm2,
• wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obwodów elektrycznych zasilających niskiego napięcia oraz pomiarów natężenia oświetlenia,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie dokonanych zmian instalacji elektrycznej.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został:
• w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ (dalej zwany także OPZ);
• we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – (dalej zwany także wzorem umowy)
4.2.6.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem była dostawa i montaż oświetlenia LED w funkcjonującym budynku, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto;
2. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie instalacji elektrycznej w funkcjonującym budynku o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.
Uwaga:
jeżeli Wykonawca zrealizował oba zakresy (wymienione w pkt. 1 i 2 SWZ) może wykazać spełnianie warunków łącznie, w ramach jednego zamówienia.
3. dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia minimum jedną osobą spełniającą łącznie poniższe warunki:
• posiadającą od minimum 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, obejmującej swym zakresem kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń,
• posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi tj. w okresie ostatnich 5 lat kierowała minimum 3 robotami elektrycznymi w funkcjonujących budynkach;
• należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Uwaga:
• Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia osobę wykazaną na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę osoby spełniającej warunki określone w pkt. 3 i powiadomieniu o zmianie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej.
a) wykaz dostaw/robót budowlanych– przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu dostawy/roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
c) wykaz osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
2. w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Dokumenty w postępowaniu należy składać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 i 14 SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty
zgodnie z zapisami pkt. 13 i pkt. 14 SWZ, a w szczególności z zapisem pkt. 14.2.3. lit. a SWZ