Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Choró Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473211271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okólna 181
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-520
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumpluc.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: centrumpluc.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f1f1b6-6484-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa kotłowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpluc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpluc
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpluc i formularza WYŚLIJ WIADOMOŚĆ dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. 2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformazakupowa.pl Wykonawcy mogą zgłaszać problemy w trybie mailowym lub telefonicznym na numer infolinii, która podana jest w zakładce kontakt pod adresem: https://opennexus.pl/ 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). 4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania zawiadomienia, wniosku lub informacji. Potwierdzenia należy przesłać również za pośrednictwem platformy zakupowej. 5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową Zamawiającego, co oznacza, że godzina określona na platformie zakupowej jest godziną przyjętą przez Zamawiającego przy określaniu terminu wpływu oferty, wniosków, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń. 6. W kwestiach budzących wątpliwości odnośnie zapisów SWZ Wykonawcom przysługuje prawo do wnoszenia wniosków o wyjaśnienie jej treści, zgodnie z art. 284 ustawy Pzp.7. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, poprzez polecenie WYŚLIJ WIADOMOŚĆ jako załącznik, dostępne przy zamieszczonym postępowaniu (prawy dolny róg strony). 8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.9. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość do zamawiającego po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.10. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.11. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Z przyczyn tech. pozostałe zapisy określa Rozdział IV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanej w dalszej części „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, fax 42 659 04 12, adres strony internetowej: www.centrumpluc.com.pl; - kontakt z insp. ochrony danych osob. w Wojewódzkim Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail: inspektorochronydanych@centrumpluc.com.pl;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowaniem o udzielenie zam. publicznego, oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny zastosowania sformalizowanych procedur udzielania zam. publicznych spoczywający na Zam.; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postęp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam. publ., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodat. informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam. publ. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam.); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych(1); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od adm. ograniczenia przetwarzania danych osob. z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osob. Pani/Pana dot. narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osob., o których mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osob., gdyż postaw prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników . (2) wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam..
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5. 3. Szczegółowy opis systemu dostarczania ciepła oraz szczegółowy zakres prac przy obsłudze kotłowni w obiekcie szpitalnym w Tuszynie został określony w załączniku nr 4 do SWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy.4. Wykonując przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przejęcia obsługi kotłowni protokołem zdawczo-odbiorczym jednocześnie przejmując całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami jej funkcjonowanie w okresie objętym niniejszą umową;b) dostarczania na żądanie Zamawiającego pisemnych informacji w zakresie wykonywanych czynności przy obsłudze kotłowni;c) informowania telefonicznie i na piśmie o zaistniałych awariach i usterkach mających wpływ na funkcjonowanie kotłowni osoby wyznaczonej do kontaktu przez Zamawiającego;d) nieodpłatnego usuwania awarii i usterek niewymagających nakładów finansowych na materiały oraz sporządzania z tego tytułu opisu i przedkładania go Zamawiającemu;e) zabezpieczenia odpowiedniej ilości opału oraz miejsca jego składowania wyznaczonego przez Zamawiającego; f) informowania Zamawiającego, na każde jego żądanie, o stanie zapasów materiałów opałowych do kotłowni; g) składania w formie pisemnej zapotrzebowania na opał, na cały miesiąc z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem;.h) zatrudnienia osób posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia do obsługi poszczególnych urządzeń. Przedstawienia Zamawiającemu aktualnych świadectw zawodowych każdego pracownika; i) zapewnienia pracownikom jednolitych strojów roboczych, które będą pozwalały na jednoznaczną identyfikację osób niebędących pracownikami Wykonawcy; j) wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie i ważenie dostaw z opałem; k) przestrzegania przepisów BHP, ppoż., ochrony środowiska oraz postanowień instrukcji Zamawiającego dotyczącej obsługi urządzeń ciepłowniczych.