Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • ZamawiającyUrząd Miasta Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005028
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 48 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1736320c-653d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000922/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwis techniczny wraz z modyfikacją systemu Łódzkie Centrum Kontaktów z Mieszkańcami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia oochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego iRady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi zsiedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl. 2) Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta Łodzi jest PaniAgnieszka Kozłowska, tel. +48 (42) 638-59-50, e-mail: iod@uml.lodz.pl. 3) Podanie danych osobowychjest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.4)Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia.5)Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w ustawie z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.).6) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, aponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotomświadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe,Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Daneosobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacjiprawnych, w tym umów międzynarodowych.7) Dane osobowe będą przetwarzane, w tymprzechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).8) W związku z przetwarzaniem danychosobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:a) dostępu do treści swoichdanych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;b) sprostowania danych, na podstawie art.16ogólnego rozporządzenia.9) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych. 10) Gdy podanie danych osobowych wynika zprzepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danychosobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.11) Danenie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 2.Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikający z art. 13 lub art. 14 RODO względemosób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte wFormularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia technicznego (asysta techniczna) dla systemu Łódzkiego Centrum Kontaktu z Mieszkańcami (ŁCKzM) zwanego dalej Systemem oraz dostosowanie Systemu do potrzeb Zamawiającego poprzez:1) wykonanie prac o charakterze utrzymaniowym (asysta techniczna) zgodnie z § 4 Istotnych Postanowień Umowy (IPU) – Załącznik Nr 5 do SWZ;2) udzielenie licencji i zezwolenia na wykonywanie praw zależnych utworów wytworzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji Umowy, zgodnie § 5 IPU; 3) sporządzenie Dokumentacji, zgodnie z opisem zawartym w pkt 9 OPZ – Załącznik Nr 1 do SWZ oraz dostarczenie Dokumentacji i Kodów Źródłowych Systemu będących wynikiem realizacji Umowy, zgodnie z zasadami określonymi w IPU w Załączniku Nr 4 Zasady odbioru produktów;4) udzielenia gwarancji na poprawne funkcjonowanie Rozwiązania i dostarczonych Produktów zgodnie § 4 IPU 5) wykonanie, w ramach prawa opcji, do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zamówienie o wykonanie do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena prawa opcji (CPO)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia awarii systemu (TUAS)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia błędu systemu (TUBS)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia usterki systemu (TUUS)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowąlub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 4 doSWZW przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Miasta Łodzi) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie przewiduje:1) zawarcia umowy ramowej,2) składania ofert wariantowych i częściowych 3) przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej 4) rozliczania w walutach obcych,5) aukcji elektronicznej,6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,7) wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, 2. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane w IPU (Załącznik nr 5 do SWZ). 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji i zwiększyć zamówienie o wykonanie do 530 Osobogodzin prac dodatkowych polegających na wprowadzeniu Modyfikacji, dostosowujących System do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w § 9 IPU.PROWADZĄCY POSTĘPOWANIEWydział ZamówieńPublicznychw Departamencie Strategii i RozwojuUrzędu Miasta Łodziul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź
2021-02-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy etui na dowody rejestracyjne
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy etui na dowody rejestracyjne z drukiem uv z poddrukiem cmyk+w. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI