Budowa oświetlenia w ul. Towarowej oraz oświetlenia przejścia dla pieszych na ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia w ul. Towarowej oraz oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Gostyńskiej w Kościanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościan
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA KOŚCIAN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046246
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia w ul. Towarowej oraz oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Gostyńskiej w Kościanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOŚCIAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 22

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 511 43 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia w ul. Towarowej oraz oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Gostyńskiej w Kościanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be679485-ad75-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000503/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia w ul. Towarowej oraz oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Gostyńskiej w Kościanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Ofertę, a także oświadczenie o jakimmowa w rozdziale XVI SWZ pkt 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej(opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.2. Zgodnie z ar. 67 ustawyZamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:1) stały dostęp dosieci Internetu o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lubMAC komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadkuInternet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programAdobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danychprzez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADYMINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RadyMinistrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych”.4. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf.5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z6. Wśród formatów powszechnych a NIEwystępujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone wtakich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu; tel.65 512 28 22*dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego budowy oświetlenia w ul. Towarowej w Kościanie oraz budowy oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Gostyńskiej w Kościanie -nr BZP.271.1.6.2021 r. prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 6) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Wykonawcy:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;9) przysługuje Wykonawcy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pni/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 193145,53 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:a) budowa oświetlenia w ul. Towarowej w Kościanie w ramach realizacji zadania „Budowa oświetlenia w ul. Towarowej – etap II”,b) budowa oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Gostyńskiej w Kościanie w ramach realizacji zadania „Budowa oświetlenia przejść dla pieszych - etap II”.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:• budowę linii kablowej,• wbudowanie słupów z fundamentami, • montaż opraw oświetleniowych typu LED z system sterowania,• włączenie do systemu sterowania oświetleniem, uruchomienie,• wykonanie pomiarów i badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodniez przepisami ustawy pzp. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów ocenyofert określonych w rozdziale XXII swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużony okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:a) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie linii kablowej oświetlenia o długości minimum 300 metrów ,b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu minimum 15 stanowisk oświetleniowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) aktualne dokumenty potwierdzającestatus prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacjidziałalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów przypadku wskazaniaprzez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisującychofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeliupoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy,do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo,2) oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wypełniony załącznik nr 4 do SWZstanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:a) Wykonawcy;b) każdego ze wspólnikówkonsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółkicywilnej;c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołujesię wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu;3) zobowiązanie innegopodmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt. 3 SWZ (jeżelidotyczy);4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy konsorcjum, spółki cywilnej);5)dowód wniesienia wadium;6) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, z któregowynika, które roboty budowalne wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunkuudziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. XVI pkt 4 SWZ, (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielanie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkówudziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia w odniesieniu dowarunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XV wpkt 1 ppkt 4 mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają robotybudowalne, do których te zdolności są wymagane.4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty załączą oświadczenie, zktórego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzóroświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brakpodstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia został określony w zał nr 2 do swz -projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miałinteres w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszeniaprzez Zamawiającego przepisów ustawy.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszeniawszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówieniaprzysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, orazRzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną zprzepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia,w tym na projektowane postanowienie umowy,2) zaniechanie czynności w postępowaniu oudzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy,3)zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy,mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby.Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesieniaodwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dniazamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronieinternetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji oczynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja zostałaprzekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 10 dni od dnia przekazaniainformacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacjazostała przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).7. Odwołania w przypadkach innychniż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przyzachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia.8. Szczegółowe uregulowania odnośnie środkówochrony prawnej znajdują się w dziale XXVI.
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI