Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn - Szczodrowo wraz z budową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn - Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościan
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH,KOŚCIAN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046153
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn - Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH,KOŚCIAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411111810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gostyńska 38

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655127418

1.5.8.) Numer faksu: 655117490

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.buchert@zdp.koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.koscian.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411111810

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Gostyńska 38

1.11.4.) Miejscowość: Kościan

1.11.5.) Kod pocztowy: 64-000

1.11.6.) Województwo: wielkopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.11.9.) Numer telefonu: 655127418

1.11.10.) Numer faksu: 655117490

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: m.buchert@zdp.koscian.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.zdp.koscian.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn - Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd72ca30-ad6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003258/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl, https://zdp.biuletyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/wszczecie-postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl , m.buchert@zdp.koscian.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portalc) poczty elektronicznej: m.buchert@zdp.koscian.pl3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Złożenie oferty w postępowaniu 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt,. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują : a. poprzez miniPortal lubb. drogą elektroniczną: m.buchert@zdp.koscian.plOsobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:a. w zakresie przedmiotu zamówienia: Adam Gabryelski, od poniedziałku do piątku w godzinach: 900 -1400, tel. jak w pkt. I SWZ;b. w zakresie procedury przetargowej: Małgorzata Buchert-Janiszewska, od poniedziałku do piątku w godzinach: 900 - 1400, tel. jak w pkt. I SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kościanie, ul. Gostyńska 38, 64 – 000 Kościan, tel. 65 512 74 18, mail: biuro@zdp.koscian.pl;• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Kościanie jest Pani Anna Ziegler, kontakt: a.ziegler@zdp.koscian.pl, telefon: 65 512 74 18 wew. 22• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „„ Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn – Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo” numer ZDP.262.01.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów w oparciu o art.74 ustawy PZP• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. • wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;• w trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.262.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4752311,14 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn – Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo.Na pierwszym odcinku drogi zaprojektowano poszerzenie jezdni do 6,00 m z wymianą podbudowy w miejscach przełomów. Istniejąca nawierzchnia zostanie wzmocniona geosiatką. Nawierzchnia zostanie wyrównana masą bitumiczną o grubości średnio 3 cm oraz położona zostanie warstwa ścieralna z SMA 8 grubości 4 cm. Zastosowanie w warstwie ścieralnej nawierzchni jezdni mieszanki mastyksowo-grysowej SMA podniesie poziom trwałości nawierzchni, zwiększy odporność na koleinowanie przy jednoczesnej gwarancji odczuwalnej redukcji natężenia hałasu komunikacyjnego ( o ok. 5 dB) w stosunku do nawierzchni mineralno-asfaltowej). Wybudowany zostanie chodnik z kostki betonowej przy krawężniku o szerokości 2,00 m i długości 749 m. Na długości1346 m pierwszego odcinka po prawej stronie wybudowana zostanie ścieżka rowerowa szer. 2,00 m o nawierzchni bitumicznej. W m. Kokorzyn wybudowana zostanie zatoka parkingowa oraz próg zwalniający z oświetlonym przejściem dla pieszych, który znacząco zwiększy bezpieczeństwo. Odwodnienie odbywać się będzie przez kanalizację deszczową oraz studzienki ściekowo betonowe. Po lewej stronie wybudowana zostanie zatoka autobusowa o nawierzchni z kostki betonowej. Na tym odcinku drogi w m. Kokorzyn zaplanowano również budowę oświetlenia ulicznego, na którym zaplanowano 42 punkty świetlne zrealizowane za pomocą opraw LED zamontowanych na aluminiowych słupach anodowanych. Istniejące zjazdy zostaną utwardzone i wykonane zostanie pobocze. Wykonane zostanie oznakowanie poziome grubowarstwowe oraz postawione zostanie nowe oznakowanie pionowe.Na drugim odcinku rozbudowywanej drogi zgodnie z zaleceniami opinii geotechnicznej zaprojektowano nową konstrukcję jezdni. Zaprojektowano poszerzenie jezdni do 6,00 m z wymianą podbudowy w miejscach przełomów. Nawierzchnia zostanie wyrównana masą bitumiczną o grubości średnio 3 cm oraz położona zostanie warstwa ścieralna z SMA 8 grubości 4 cm. Zastosowanie w warstwie ścieralnej nawierzchni jezdni mieszanki mastyksowo-grysowej SMA podniesie poziom trwałości nawierzchni, zwiększy odporność na koleinowanie przy jednoczesnej gwarancji odczuwalnej redukcji natężenia hałasu komunikacyjnego ( o ok. 5 dB w stosunku do nawierzchni mineralno-asfaltowej). Po prawej stronie drogi zaprojektowano ścieżkę rowerową o szer. 2,00 m o nawierzchni bitumicznej. Na długości 1,229 m tego odcinka ścieżka usytuowana będzie za poboczem i rowem, na pozostałym odcinku przy krawędzi jezdni. Istniejące zjazdy zostaną utwardzone. Wykonane zostanie pobocze. Odwodnienie przewiduje się poprzez odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne jezdni i ścieżki rowerowej oraz przez system rowów. Na niebezpiecznym łuku drogi zamontowane zostaną bariery ochronne stalowe natomiast przy szkole w Kokorzynie bariery ochronne chodnikowe. Wykonane zostanie oznakowanie poziome grubowarstwowe oraz postawione zostanie nowe oznakowanie pionowe.Na trzecim odcinku drogi w m. Szczodrowo wybudowane zostanie oświetlenie uliczne w ramach którego przewidziano montaż 38 punktów świetlnych zrealizowanych za pomocą opraw LED zamontowanych na aluminiowych słupach anodowanych. Zadanie polegające na przebudowie sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w m. Kokorzyn ul. Długa i Szkolna w gm. KościanW ramach zadania należy wykonać: - sieć wodociągową z rur PE 100 SDR 17 PN 10 średnicy 110/6,6 mm- 659,50, 0 m.Dokładny zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna , przedmiar robót i dokumentacja projektowa. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza ofert częściowych. Robota budowlana będąca przedmiotem zamówienia jest do wykonania w jednym ciągu drogi, w jednej technologii, co do której mają zastosowanie te same przepisy i podział byłby bezzasadny. Na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych, w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych w miejscach, w których zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych tj. zaproponowania rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Ilekroć w niniejszej SWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do wyeliminowania lub uprzywilejowania niektórych wykonawców to przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a wskazanie ma charakter przykładowy.. Jeżeli na przebudowywanym odcinku drogi przewidziana jest rozbiórka albo demontaż to wówczas:a. znaki drogowe, studnie rewizyjne, kratki ściekowe należy zwrócić do ZDP w Kościanie (ul. Gostyńska 38).b. destrukt, nieuszkodzone płytki, kostkę ,obrzeża owinięte w folię na paletach, krawężniki, trylinka i bloczki betonowe luzem należy zwrócić na Plac w Racocie.Wszystkie pozostałe materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje w swoim zakresie. Pas drogowy na dzień odbioru musi być wykoszony i uporządkowany na całej szerokości przebudowanego odcinka. Należy wykonać Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z graficznym zaznaczeniem granic i wkopaniem słupków ograniczających pas drogowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.Zamawiający na podstawie art.112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, które dotyczą:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000 PLN lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 PLN.b) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przebudowa/rozbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2.500.000 PLN brutto każda ( roboty drogowe) ; 180.000 PLN brutto każda ( sieć wodociągowa); 250.000 PLN brutto każda ( roboty oświetleniowe) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące robót określających czy roboty te zostały wykonane należycie,w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego. - dysponuje minimum jedną osobą do wykonania zamówienia, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ( Kierownik budowy), dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie kierowała robotami. Wymaga się aby w/w osoby z uprawnieniami uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadały min. 3 letnie doświadczenie w w/w specjalności.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający ocenia czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniemc) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.d) Wykaz robót budowanychWykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.e) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowejOświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.f) Odpis lub informacja z KRS lub CEIDGOdpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- formularz ofertowy, - zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby;- dokument potwierdzający wniesienie wadium;- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, pełnomocnictwa. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 80.000 PLN. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Kościanie r-k nr 54 8666 0004 0108 6147 2000 0003 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie z dopiskiem „ Rozbudowa drogi powiatowej nr 3941P na odcinku Kokorzyn – Szczodrowo wraz z budową oświetlenia w m. Szczodrowo”. wykonawca może wnieść wadium również w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r., poz.299) . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uznaje za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie PZP;b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest zamawiający;g) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 ustawy PZP), zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swoją treścią wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę i numer postępowania, którego dotyczy wadium.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt.3 ustawy PZP zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art.98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia- Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.- Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w pkt.16 a SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.- Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.Wszystkie zmiany postanowień umownych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z okolicznościami zawartymi w art. 455 ust.1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sprawie zamówienia publicznego w poniżej określonych sytuacjach:a. W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.b. Zmiany umowy dotyczyć mogą przedłużenia terminu realizacji umowy, w sytuacji: wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, przy czym zaistnienie takiej sytuacji wymagać będzie potwierdzenia stosownym wpisem w dzienniku budowy lub notatką służbową dokonaną przez Inspektora nadzoru. c. Zmiany umowy mogą wynikać z przedłużającej się procedury uzyskania zezwoleń, uzgodnień, konieczności przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w umowie w chwili jej zawarcia – zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych lub innych instalacji).Potwierdzeniem zaistnienia takiej sytuacji będzie pisemne zgłoszenie do Zamawiającego potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego, zawierające datę wstrzymania prac. Data ponownego rozpoczęcia prac winna być również udokumentowana w formie pisemnej przez obie strony.d. W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę: kierownika budowy wymienionego w umowie (osoba ta powinna posiadać niezbędne kwalifikacje). e. zmiany wynagrodzenia wynikającego ze zmiany stawki podatku VAT. Wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiednio do nowej stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Zmiana stawki VAT może nastąpić tylko w drodze nowelizacji ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.f. w sytuacji przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego lub przepisów szczególnych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https//miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach przewidzianych w art. 505 – 590 ustawy Pzp.
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace rozbiórkowe - Turek
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę pracę rozbiórkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI