Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bodzentyn w 2020 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bodzentyn w 2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBodzentyn
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bodzentyn
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556490-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556490-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Gmina Bodzentyn: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bodzentyn w 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzentyn, krajowy numer identyfikacyjny 53471800000000, ul. ul. Suchedniowska  3 , 26-010  Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3115010, 3115511, 3115114, e-mail inwestycje@bodzentyn.ugm.pl, faks 041 3115010, 3115511, 3115114.
Adres strony internetowej (URL): www.bodzentyn.bip.jur.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bodzentyn.bip.jur.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pomocą operatora pocztowego,kuriera,osobiście
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bodzentyn w 2020 r.
Numer referencyjny: BZP.271.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bodzentyn w 2020 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części tj.:Część nr 1 – Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwach Orzechówka, Wzdół Parcele Lokalizacja: dz. nr 188, 190, 193, 195/1, 197/2, 199, 200,201, 203, 205 – obręb 0009 Orzechówka. Oraz dz. nr 111, 114, 130, 139, 173, 174, 170, 171, 175, 176, 177/3, 181/1, 184, 185/3, 187/3, 189/3, 190/3, 191/3, 192/5 obręb 0020 Ścignia - budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na istniejących słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – długość 696 (735) m- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 2 szt, długość 84 (90) m- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x35mm2 – ilość słupów 6 szt, długość 242 (265) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na istniejących słupach linii nn – 14 kpl.- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 8 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 3 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z linii nN– 1 kpl-montaż szafki OU z zasilaniem ze złącza kablowego – 1 kplCzęść nr 2 – Budowa oświetlenia ulicznego Psary Stara Wieś, Psary Kąty.Lokalizacja: dz. nr 197/1, 198/1, 199/1, 200 obręb 0016 msc. Psary Stara WieśZakres zamówienia:- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 3 szt, długość 138 (148) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 3 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 2 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej i powiązaniem istniejących obwodów oświetleniowych – 1 kplLokalizacja: dz. nr 42/1,55, 98/1,98/2, 161, 224 obręb 0014 msc. Psary KątyZakres zamówienia:- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 5 szt, długość 215 (232) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 9 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 2 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej i powiązaniem istniejących obwodów oświetleniowych – 1 kplCzęść nr 3 – Budowa oświetlenia ulicznego Bodzentyn – Podgórze (slupy od 1UM do7/3UM włącznieLokalizacja: msc. Bodzentyn, Działki nr ewidemcyjny: 3008/1, 2367, 2365, 2369, 2376,2375, 2388, 2998/1, 3010. Obręb 260402_4.0001. msc. Podgórze, Działki nr ewidencyjny: 4344, 2478/6, 2478/5, 2478/1, 2476/2, 2476/1, 445/1, 2446/1, 2446/2, 2998/2, 2473/1, 2447/2, 2447/1, 2475/1, 2404, 2422, 3008/3, 2421, 2420/1, 2420/2, 3007, 2416, 2414, 3008/2, 2413, 2412, 2411, 2410,4, 2429, 2443/2, 2443/1, 2444/2, 2444/1.Obręb 260402_5.0028. Jednostka ewidencyjna nr 260402_5 Celiny-Podgórze.Zakres zamówienia:- Etap I – od ZLOU Nr 1 do proj. Słupa nr 7/3/UM(I) kierunek Bodzentyn- Budowa napowietrzno - kablowej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn– 10 słupów /długość 282 w tym 100 (149) m -kabel,- Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na proj. słupach linii nn – 11 kompletów- Wykonanie uziemienia – 3 komplety- Montaż szafki SON z zasilaniem z linii nn – 1 komplet.Część nr 4 – Budowa oświetlenia ulicznego Leśna - Siekierno (słupy od 15-18 włącznie, od słupa 19 istniejące oświetlenie). Lokalizacja: Projektowane oświetlenie obejmuje drogę powiatową nr 0582T Leśna Stara Wieś – Siekierno w Bodzentynie. Zakres zamówienia:- budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego na projektowanych słupach linii nn — kabel YAKY 4x35 mm2– 4 słupów - Stalowe ocynkowane wysokości h=8 m, długości linii 200 (216) m,- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na proj. słupach linii nn – 4 komplety,- Wykonanie uziemieniaTyp opraw LED o mocy 41W / 230V, IP66, IK08

II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316100-6
45231400-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP polegających na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem objętym zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego, o którym mowa w rozdz. III SIWZ. Wartość zamówienia nie może przekroczyć 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie. Dla części 1,2,3,4
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie. Dla części 1,2,3,4
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części nr 1:W zakresie zdolności technicznej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/przebudową/rozbudową oświetlenia ulicznego o wartości robót nie mniejszej niż 40 000, 00 zł bruttoW zakresie zdolności zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważne wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów. Dla części nr 2:W zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/przebudową/rozbudową oświetlenia ulicznego o wartości robót nie mniejszej niż 30 000, 00 zł bruttoW zakresie zdolności zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważne wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów. Dla części nr 3:W zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/przebudową/rozbudową oświetlenia ulicznego o wartości robót nie mniejszej niż 30 000, 00 zł bruttoW zakresie zdolności zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważne wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów. Dla części nr 4: W zakresie zdolności technicznej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową/przebudową/rozbudową oświetlenia ulicznego o wartości robót nie mniejszej niż 20 000, 00 zł bruttoW zakresie zdolności zawodowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważne wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (dla części nr 1,2,3,4).Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (Załączniku nr 4 do SIWZ) b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dla części nr 1,2,3,4) (Załączniku nr 5 do SIWZ )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 2.1. Konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej: a) w przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy. W tej sytuacji Zamawiający sporządzi protokół robót zamiennych, a następnie dostarczy Wykonawcy dokumentację na te roboty:b) w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, c) w przypadku konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.2.2. Konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy: a) w sytuacji zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia. b) w sytuacji modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót zamiennych, zaniechanych. W tej sytuacji Wykonawca sporządzi kosztorys robót zamiennych/zaniechanych, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 2.3. Konieczności zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy:a) w przypadku braku konieczności wykonania robót wynikających z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej, 2.3.1. Zmniejszenie wynagrodzenia odbędzie się w oparciu o kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę po zawarciu umowy.2.4. Konieczności zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót spowodowanej:a) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającym wykonanie robót,b) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia. c) wystąpieniem przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,d) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Definicja „siły wyższej” w niniejszych warunkach umownych oznacza zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.2.5. Konieczności dokonania zmian materiałów, urządzeń zawartych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że spowoduje to obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy jeśli:a) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia),b) zmieniane materiały lub urządzenia o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. 2.6 Konieczności zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;2.7. Konieczności zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, określona w § 7;2.8. Zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 3. Jeśli zmiany określone w pkt. 2.1 lit a,b,c spowodują wzrost kosztów realizacji zamówienia. Zamawiający złoży na ich wykonanie dodatkowe zamówienie, w trybie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych. Rozliczenie robót zamiennych o których mowa nastąpi w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 2.3. gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w sołectwach Orzechówka, Wzdół Parcele
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: dz. nr 188, 190, 193, 195/1, 197/2, 199, 200,201, 203, 205 – obręb 0009 Orzechówka. Oraz dz. nr 111, 114, 130, 139, 173, 174, 170, 171, 175, 176, 177/3, 181/1, 184, 185/3, 187/3, 189/3, 190/3, 191/3, 192/5 obręb 0020 Ścignia - budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na istniejących słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – długość 696 (735) m- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 2 szt, długość 84 (90) m- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x35mm2 – ilość słupów 6 szt, długość 242 (265) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na istniejących słupach linii nn – 14 kpl.- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 8 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 3 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z linii nN– 1 kpl-montaż szafki OU z zasilaniem ze złącza kablowego – 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego - Psary Stara Wieś, Psary Kąty.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: dz. nr 197/1, 198/1, 199/1, 200 obręb 0016 msc. Psary Stara WieśZakres zamówienia:- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 3 szt, długość 138 (148) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 3 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 2 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej i powiązaniem istniejących obwodów oświetleniowych – 1 kplLokalizacja: dz. nr 42/1,55, 98/1,98/2, 161, 224 obręb 0014 msc. Psary KątyZakres zamówienia:- budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn — przewód AsXSn 2x25mm2 – ilość słupów 5 szt, długość 215 (232) m- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na projektowanych słupach linii nn – 9 kpl.- wykonanie uziemienia Ru≤10Ω – 2 kpl.- montaż szafki ZLOU z zasilaniem z rozdzielnicy nN stacji transformatorowej i powiązaniem istniejących obwodów oświetleniowych – 1 kpl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego Bodzentyn – Podgórze (slupy od 1UM do7/3UM włącznie)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: msc. Bodzentyn, Działki nr ewidemcyjny: 3008/1, 2367, 2365, 2369, 2376,2375, 2388, 2998/1, 3010. Obręb 260402_4.0001. msc. Podgórze, Działki nr ewidencyjny: 4344, 2478/6, 2478/5, 2478/1, 2476/2, 2476/1, 445/1, 2446/1, 2446/2, 2998/2, 2473/1, 2447/2, 2447/1, 2475/1, 2404, 2422, 3008/3, 2421, 2420/1, 2420/2, 3007, 2416, 2414, 3008/2, 2413, 2412, 2411, 2410,4, 2429, 2443/2, 2443/1, 2444/2, 2444/1.Obręb 260402_5.0028. Jednostka ewidencyjna nr 260402_5 Celiny-Podgórze.Zakres zamówienia:- Etap I – od ZLOU Nr 1 do proj. Słupa nr 7/3/UM(I) kierunek Bodzentyn- Budowa napowietrzno - kablowej linii oświetlenia drogowego na projektowanych słupach linii nn– 10 słupów /długość 282 w tym 100 (149) m -kabel,- Montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na proj. słupach linii nn – 11 kompletów- Wykonanie uziemienia – 3 komplety- Montaż szafki SON z zasilaniem z linii nn – 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego Leśna - Siekierno (słupy od 15-18 włącznie, od słupa 19 istniejące oświetlenie).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja: Projektowane oświetlenie obejmuje drogę powiatową nr 0582T Leśna Stara Wieś – Siekierno w Bodzentynie. Zakres zamówienia:- budowa kablowej linii oświetlenia zewnętrznego na projektowanych słupach linii nn — kabel YAKY 4x35 mm2– 4 słupów - Stalowe ocynkowane wysokości h=8 m, długości linii 200 (216) m,- montaż opraw oświetleniowych z wysięgnikiem na proj. słupach linii nn – 4 komplety,- Wykonanie uziemieniaTyp opraw LED o mocy 41W / 230V, IP66, IK08
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 45316100-6, 45231400-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont budynku - Skalbmierz
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI