III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w zakresie zdolności zawodowej: a) w przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: posiada doświadczenie polegające na w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 70.000,00 PLN netto; b) w przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia: posiada doświadczenie polegające na w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówień, z których każde polegało na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia drogowego o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 140.000,00 PLN netto. Za zamówienia wykonane zostaną uznane roboty budowlane zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych: a) kierownik budowy – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) elektromonterzy – co najmniej dwie osoby z aktualnymi świadectwami kwalifikacyjnymi „E”; c) co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania pomiarów ochrony od porażeń prądem elektrycznym (może to być jedna z w/w osób). Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.). Kierownik budowy musi być zrzeszony we właściwej branżowo izbie samorządu zawodowego zgodnie ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity - Dz. U. z 2016 r. poz. 1725).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III.1.3) zostaną spełnione jeżeli w zakresie zdolności zawodowej w przypadku: 1) posiadania doświadczenia - każdy z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku oddzielnie albo co najmniej jeden z wykonawców wykaże spełnienie w/w warunku albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie w/w warunku, 2) dysponowania osobami o kwalifikacjach zawodowych – wykonawcy wspólnie wykażą, że dysponują osobami o wymaganych przez zamawiającego kwalifikacjach. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w w pkt III.1.3) w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Stosowna sytuacja wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Spółki cywilne będą traktowane jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH (Załącznik nr 5 do SIWZ) – wykaz robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunku w zakresie doświadczenia. W wykazie należy wskazać roboty wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca niej jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) WYKAZ OSÓB (Załącznik nr 6 do SIWZ) – wykaz osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia i potwierdzający spełnienie warunku w zakresie dysponowania osobami o wymaganych kwalifikacjach zawodowych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej, wykonawca składa oświadczenie, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. 3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zamawiający będzie żądał przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Postanowienia podane wyżej w pkt. 1- 2 stosuje się odpowiednio do innych podmiotów. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1, 4.2) do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie - Załącznik nr 4 (4.1, 4.2) do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 6. Jeżeli wykonawca wskaże dostępność oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Jeżeli wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, to zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy PZP, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne (Załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Wraz z ofertą wykonawca składa 1) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 2) zobowiązania (Załącznik nr 7 do SIWZ) innych podmiotów (o ile dotyczą), 3) formularz cenowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości; Część 1 – 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Część 2 – 2.800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100); Część 3 – 2.600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 27 8345 1029 0202 9045 2000 0003 w Banku Spółdzielczym w Tczewie O/Żukowo. Przy wnoszeniu wadium należy powołać się na oznaczenie „Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Żukowo – Część …………” (wpisać odpowiedni nr części zamówienia). 4. Zasady wnoszenia wadium zostały opisane w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, następują za zgodą obu stron i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać odpowiednich uregulowań zawartych w prawie zamówień publicznych. 2. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Postanowienia umowy mogą ulec zmianie w niżej przedstawionych okolicznościach. 1) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy. 2) Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy. 3) Wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4) Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 5) Wystąpienie warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. 6) Konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. 7) Wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 8) Wystąpi zmiana zakresu robót budowlanych realizowanych w podwykonawstwie, zmiana Podwykonawcy, skorzystanie z Podwykonawcy w sytuacji kiedy Wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia w podwykonawstwie. 9) Wystąpi zmiana Podwykonawcy (innego podmiotu), na zasoby którego Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 10) Wystąpi zmiana osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. 11) Odstąpienie od realizacji zamówienia lub ograniczenie zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem przez Zamawiającego. 12) Przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużenie terminów wydania przez organ administracyjny lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień, decyzji z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 13) Konieczność wykonania robót dodatkowych / zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 15) Przedłużenia odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 16) Wystąpienie warunków atmosferycznych, niszczących wykonane roboty lub uniemożliwiających kontynuację robót. 17) Wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 18) Czasowe wstrzymania robót przez Zamawiającego lub inny uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmiany terminu realizacji zamówienia. 4. Zmiana terminu realizacji zamówienia będzie możliwa jeżeli zostanie wskazana przyczyna opóźnienia, jej wpływ na realizację robót / zamówienia oraz okres opóźnienia. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia będzie możliwe o okres takiego opóźnienia lub o czas jaki jest konieczny dla wykonania przedmiotu zamówienia po wprowadzonych zmianach ( jeżeli będzie on dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą). 5. W przypadku uzgodnienia pomiędzy stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę skutkującą skróceniem terminu realizacji o którym mowa w § 17 umowy. 6. Wynagrodzenie za roboty zaniechane / zamienne / równoważne / prace dodatkowe oraz wynikające ze zmiany materiałów / technologii będzie ustalane w trakcie negocjacji z Wykonawcą z uwzględnieniem składników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu, a w przypadku ich braku w oparciu o: 1) stawki roboczogodziny na poziomie średnich cen Sekocenbud dla regionu pomorskiego – województwo ogółem, 2) ceny materiałów i najmów sprzętu oraz wskaźniki narzutów na poziomie średnich cen krajowych Sekocenbud. W przypadku wyceny przygotowywanej w oparciu o oferty lub faktury zakupu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ich sprawdzenia i uzyskania niezależnych ofert na materiały lub usługi. Wykonawca sporządza protokół konieczności wraz z kosztorysem uproszczonym, które muszą być sprawdzone i zatwierdzone Zamawiającego. 7. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, a w przypadku Podwykonawców należy podać zakres zamówienia realizowany w podwykonawstwie, wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy, termin realizacji robót budowlanych / dostaw / usług. 8. W terminie do 5 dni od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust. 7 wraz z propozycją wyceny robót (jeżeli wniosek obejmuje zmianę wynagrodzenia) oraz informacjami uzasadniającymi żądanie zmiany umowy, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania wniosku Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy jak i akceptacji żądania zmiany. 9. W terminie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku z żądaniem zmiany, zaopiniowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany umowy. 10. Zmiana osób, w tym kierownika budowy, może nastąpić w przypadku: 1) zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, 2) utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby. 11. W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie konieczności zmiany osób i nowe osoby o nie gorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Dopuszczalne są zmiany umowy wynikające z przepisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 13. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty wymagają pisemnego aneksu. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę koordynatora ze strony Zamawiającego, 2) zmiany teleadresowe i związane z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, 3) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 14. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w ust. 13. 15. W przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 – Budowa oświetlenia drogowego w Baninie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego w Baninie. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 – Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Cyprysowa, Balladyny, Lipowa. 1. Zakres robót obejmuje: 1) słupy od istniejącego 11/2: 11.1/2, 11.2/2, 11.3/2, 11.4/4, 29/3, 28/3, 27/3, 26/3 (przy czym lampy 29/3, 28/3, 27/3 i 26/3 należy wpiąć do obwodu nr 2) i od istniejącego słupa 3.3/2: 3.4/2, 3.5/2, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 400 mb zgodnie z dokumentacją projektową, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 10 szt. zgodnie z dokumentacją projektową, 4) montaż 10 opraw oświetleniowych typ LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 2. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Świerkowa, Diamentowa, Jaśminowa, Lawendowa, Cyprysowa, Balladyny, Lipowa”. Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ulicznego w Baninie ul. Polna. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Polnej. 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 1/3; 2/3; 3/3; 4/3; 5/3, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 206 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 5 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 5 opraw oświetleniowych LED o mocy 52W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Banino ul. Polna, Radosna, Tęczowa, Szczęśliwa i Słoneczna”. Zadanie 3 – Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna (kontynuacja zadania). 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Pszennej w Baninie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 12/1, 11/1, 10/1, 9/1, 8/1, 7/1, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 235 mb (kontynuacja zadania), 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 6 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 6 opraw oświetleniowych sodowych o mocy 100W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Budowa linii energetycznej oświetleniowej kablowej w Baninie ul. Pszenna”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania operatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 90 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 – Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 – Budowa sieci oświetleniowa drogowego w Chwaszczynie ul. Kaszubska Droga. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Kaszubska Droga Chwaszczynie (kontynuacja zadania od słupa 22/1). 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 23/1, 24/1, 25/1, 26/1, 2) budowa nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem, 3) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 152 mb zgodnie z projektem, 4) montaż 4 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Budowa sieci oświetleniowa drogowego – Chwaszczyno ul. Kaszubska Droga, ul. Jarzębinowa, ul. Klonowa, ul. Brzozowa”. Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Leśna. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Leśnej w Chwaszczynie (kontynuacja zadania od istniejącej szafki oświetleniowej). 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 1/1 , 2/1, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 73 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 2 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 2 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Chwaszczyno ul. Leśna dz. nr 237 obręb Chwaszczyno gm. Żukowo”. Zadanie 3 – Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Polna 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Polnej w Chwaszczynie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 1/1b, 2/1b, 1.1/1b, 1/1a, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 115 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem, 3) montaż 4 opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej, 4) budowę szafki oświetleniowej SOU-3 zgodnie z projektem. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Oświetlenie ulicy Polnej w Chwaszczynie”. Zadanie 4 – Budowa oświetlenia drogowego w Chwaszczynie ul. Sobiesława I, Mściwoja. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego przy ul. Sobiesława I i części ul. Mściwoja w Chwaszczynie (kontynuacja zadania). 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy od J/1 , K/1 , L/1 oraz A/2, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x35mm2 długości 175 mb zgodnie z projektem, 2) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem, 3) montaż 4 opraw oświetleniowych sodowych o mocy 70W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Projekt budowlany oświetlenia drogowego w miejscowości Chwaszczyno Gm. Żukowo Dz. 737/1, 738, 743, 744/10, 748/4, 751”. Zadanie 5 – Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Kawelska, Zaciszna. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego części ul. Kawelskiej i Zacisznej w Chwaszczynie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Obwód 1 - wybudowanie 3 słupów stalowych ocynkowanych 2/1 , 3/1 , 2/3/1 na fundamentach betonowych – na istniejącej linii kablowej, 2) Obwód 2 - wybudowanie 2 słupów stalowych ocynkowanych 2/2 (istniejący kabel ) i 2/1 na fundamentach betonowych, linii kablowej YAKXS 4x35 mm2 dł 80 mb zgodnie z projektem, 3) montaż 5 opraw oświetleniowych LED o mocy 35 W, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany „Oświetlenie osiedla Józefin w Chwaszczynie, Chwaszczyno, gm. Żukowo, dz. nr: 1153, 1184, 1222, 771/8, 771/48, 1137, 1131, 1165, 762”, Zadanie 6 – Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w Chwaszczynie ul. Tuchomska. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Tuchomskiej w Chwaszczynie (kontynuacja zadania od istniejącej szafki oświetleniowej). 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 1/2 , 2/2 , 3/2, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 114 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 3szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 3 opraw oświetleniowych LED 52W zgodnie z dokumentacją projektową. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego 4 kV w miejscowości Chwaszczyno ul. Tuchomska dz. nr 479/11,486/19,486/25,492,493/2 Gm. Żukowo – kategoria obiektu budowlanego XXVI”. Zadanie 7 – Budowa oświetlenia w Chwaszczynie ul. Rewerenda. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Rewerenda w Chwaszczynie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy od 1/1b, 2/1b, 3/1b, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 107 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 3 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 3 opraw oświetleniowych z lampą sodową zgodnie z dokumentacją projektową, 5) montaż szafki oświetleniowej SOU -2. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Oświetlenie ul. Rewerenda w Chwaszczynie dz.nr 40 , 52/10, 97, 113/2 Chwaszczyno gm. Żukowo”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania operatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 90 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – Budowa oświetlenia drogowego w Borkowie, Miszewku, Żukowie, Lniskach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego w Borkowie, Miszewku, Żukowie, Lniskach. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 – Budowa sieci oświetlenia drogowego w Borkowie ul. Spacerowa. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Spacerowej w Borkowie (kontynuacja). 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę słupów 5/3; 6/3; 7/3; 8/3, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm o długości 150 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 4 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 4 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany „Budowa sieci oświetlenia drogowego – Borkowo ul. Spacerowa”. Zadanie 2 – Budowa oświetlenia ulicznego w Miszewku ul. Brzozowa. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego część ul. Brzozowej w Miszewku Gm. Żukowo - kontynuacja. 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę słupów 2/1, 2.1/1, 3/1, 4/1, 5/1, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 195 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 5szt zgodnie z projektem, 4) montaż 5 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany „Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miszewko ul. Brzozowa dz. nr 56/22 obręb Miszewko gm. Żukowo”. Zadanie 3 – Budowa oświetlenia ulicznego w Żukowie ul. Słowackiego. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Słowackiego w Żukowie (kontynuacja). 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę słupów 5/1; 6/1; 7/1; 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x25mm2 o długości 114 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 3 szt. zgodnie z projektem, 5) montaż 3 opraw oświetleniowych LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlany „Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Żukowo ul. Słowackiego dz. nr 78/33, 929/7 , 81/14 , 77/2 , 1406, obręb Żukowo M Gm. Żukowo”. Zadanie 4 – Budowa oświetlenia drogowego w Żukowie ul. Kościerska. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego przy drodze krajowej nr 20 ul. Kościerska w Żukowie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) słupy 1.9/5; 1.10/5; 1.11/5; 1.12/5; 1.13/5; 1.14/5, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKXS 4x35mm2 długości 250 mb zgodnie z projektem, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych na fundamentach betonowych w ilości 6 szt. zgodnie z projektem, 4) montaż 6 opraw oświetleniowych typ LED, spełniających wymagane parametry oświetleniowe ujęte w dokumentacji projektowej, 5) wymianę szafki oświetleniowej na SO2/3 i przewodu oświetleniowego. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego 0,4kV w miejscowości Żukowo ul. Kościerska dz. nr 814/6 i 1212 Droga Krajowa DK-20 Gm. Żukowo – kategoria obiektu XXVI”. Zadanie 5 – Budowa kabla energetycznego i oświetlenia ulicznego w Lniskach ul. Brzozowa, Klonowa. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w części ul. Brzozowej i Klonowej w Lniskach (kontynuacja). 2. Zakres robót obejmuje: 1) budowę słupów stalowych 5/4 i 7/4 na ul. Brzozowej, 2) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x35mm2 o długości 142 mb na ul. Brzozowej, 3) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 6 m + wysięgnik na fundamentach betonowych w ilości 2 szt. na ul. Brzozowej, 4) montaż 2 opraw oświetleniowych LED 32 W na ul. Brzozowej, 6) budowę 3 słupów stalowych 13/2 , 15/2 , 17/2 na ul. Klonowej, 7) wybudowanie nowej linii kablowej YAKY 4x 35 mm2 o długości 171mb na ul. Klonowej, 8) budowę nowych słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 6 m + wysięgnik na fundamentach betonowych w ilości 3 szt. na ul. Klonowej, 9) montaż 3 opraw oświetleniowych LED 50 W na ul. Klonowej. 3. Podstawą do realizacji robót jest projekt budowlano-wykonawczy „Projekt oświetlenia ulicznego w miejscowości Lniska na terenie dz. 194, 193/12, 193/13, 192/55, 192/19, 191/10, 191/6”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9, 45231400-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji robót budowlanych i opracowania operatu kolaudacyjnego (do dnia zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego) w terminie do 90 dni licząc od dnia przekazania terenu budowy.