IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji |
20,00 |
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany danej umowy zawarto we wzorze tej umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Cygance (ul. Strażacka 26, Cyganka, 05-300 Mińsk Mazowiecki); kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Ochotniczej Straży Pożarnej w Cygance możliwy jest pod numerem tel. 513 577 565 lub adresem ospcyganka@wp.pl *; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowościach Celinów, Cyganka, Choszczówka Stojecka” znak sprawy ZP.2.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 377/3 położonej w miejscowości Celinów, gmina Dębe Wielkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla I części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem I części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Celinów gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 377/3. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż huśtawki wahadłowej podwójnej - maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 22,3 m2 , elementy konstrukcyjne wykonane z drewna bezrdzeniowego, impregnowanego powierzchniowo, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż zestawu zabawowego – maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, ślizg ze stali nierdzewnej, osłony boczne zjeżdżalni z płyty HDPE; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 20,1 m2, elementy konstrukcyjne wykonane z drewna klejonego, impregnowanego powierzchniowo, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż piaskownicy ze stolikiem – piaskownica: maksymalna wysokość upadku 0,3 m, pole powierzchni zderzenia 29,1 m2, elementy konstrukcyjne wykonane z drewna bezrdzeniowego impregnowanego powierzchniowo, stolik do piaskownicy – wymiary (dł x szer x wys) 0,90 x 0,40 x 0,50 m elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu wioślarz – maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż tablicy z regulaminem – wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90m, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż dwóch ławek – wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci – stalowy, pojemność kosza 50 l, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie nowego fragmentu ogrodzenia panelowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji |
20,00 |
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 637/1 położonej w miejscowości Cyganka, gmina Dębe Wielkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla II części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem II części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 637/1. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia zabawowego - maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 30,0 m2, w skład zestawu wchodzi: 2 x wieża czterokątna, 1 x zjeżdżalnia, 1 x wejście wspinaczkowe, 1 x rurka strażacka, 1 x balkonik,1 x bariera, 1 x kółko i krzyżyk, 1 x sklepik, 1 x schody, 1 x przejście tunelowe, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, ślizg ze stali nierdzewnej, osłony boczne zjeżdżalni z płyty HDPE; - montaż piramidy małej – maksymalna wysokość upadku 1,0 m, pole powierzchni zderzenia 38,5 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, liny z rdzeniem stalowym z oplotem z polipropyleny, łączone poprzez plastikowe lub aluminiowe konektory; - montaż huśtawki wagowej sprężynowej – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,7 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż karuzeli małej – maksymalna wysokość upadku 0,14 m, pole powierzchni zderzenia 23,4 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, sklejka antypoślizgowa; - montaż huśtawki stalowej bocianie gniazdo – maksymalna wysokość upadku 1,4 m, pole powierzchni zderzenia 17,5 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej; - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni zderzenia 13,9 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż dwóch koszy na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji |
20,00 |
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa placu zabaw na działce o nr ewid. 632 położonej w miejscowości Choszczówka Stojecka, gmina Dębe Wielkie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla III części zamówienia szczegółowy zakres przedmiotowej inwestycji na terenie gminy Dębe Wielkie określa: - projekt budowlany opracowany przez firmę Pracownia Projektowa Studio Projekt Jacek Bakuła z siedzibą w Mińsku Mazowieckim, ul. Świętokrzyska 46, 05-300 Mińsk Mazowiecki; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiar robót – pomocniczo do wyceny wartości robót. W/w dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiotem III części zamówienia jest budowa placu zabaw w miejscowości Choszczówka Stojecka gmina Dębe Wielkie działka nr ewid.: 632. Teren placu zabaw zostanie utwardzony nawierzchnią bezpieczną oraz ogrodzony. Na wykonanie placu zabaw składa się: - montaż urządzenia typu biegacz – maksymalna wysokość upadku 0,7 m, pole powierzchni zderzenia 14,1 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu orbitrek – maksymalna wysokość upadku 0,5 m, pole powierzchni 13,9 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż urządzenia typu wioślarz + prasa nożna – wioślarz: maksymalna wysokość upadku 0,8 m, pole powierzchni zderzenia 15,3 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, prasa nożna: maksymalna wysokość upadku 0,9 m, pole powierzchni zderzenia 9,2 m2, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż tablicy z regulaminem - wymiary (dł x szer x wys) 0,40 x 0,08 x 1,90 m, elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo; - montaż dwóch ławek - wysokość siedziska 0,41 m, wymiary (dł x szer x wys) 1,77 x 0,63 x 0,87 m – siedzisko i oparcie deski drewniane lite, impregnowane powierzchniowo; - montaż kosza na śmieci - stalowy, pojemność kosza 50 l; - wykonanie boiska do siatkówki plażowej o wymiarach pola gry 1600x800 cm wraz ze strefą wolną po 500 cm z każdej strony pola do gry; - wyposażenia boiska do siatkówki plażowej w słupki do naciągu siatki, siatki do gry, taśm do wyznaczenia pola do gry, oraz wszystkich niezbędnych akcesoriów do zapewnienia odpowiedniego komfortu i warunków gry w piłkę siatkową plażową; - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – grubość warstwy 30 cm; - wykonanie ogrodzenia panelowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45100000-8, 45111200-0, 45112720-8, 37535200-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Długość okresu gwarancji |
20,00 |
Wysokość kar umownych za nieterminowe wykonanie zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: