Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kikół
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Kikół
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-620
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542894670
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kikol
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kikol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d6dbc45-7a8f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012420/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych z dnia 30 grudnia 2020r. dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie
dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu
„cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn.
platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla
wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje) oraz zalogował się do systemu, a
jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał
ograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów oraz
informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020r. poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), dalej RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603
Wielgie, gmina@wielgie.pl
2) Urząd Gminy Wielgie posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jest
możliwy pod adresem e-mail: iod@wielgie.pl lub pocztą tradycyjną na adres Urzędu Gminy z dopiskiem
– Inspektor Ochrony Danych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a po zawarciu umowy
również na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4) W przypadku dojścia do zawarcia Umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób
reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem Umowy, pozyskane
bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez strony Umowy w celu i okresie jej realizacji, a
także w celach związanych z rozliczaniem Umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia
ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z
realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą
przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków
przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji
międzynarodowych.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. Mogą one
zostać również przekazane podmiotom współpracującym z administratorem w oparciu o umowy
powierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą
korespondencji.
6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 oraz 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego przekracza 4 lata- przez cały czas obowiązywania tej umowy.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawca
przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; w przypadku, gdy wykonanie
obowiązku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania daty lub nazwy postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych przy czym takie żądanie nie ogranicza przetwarzania tych danych osobowych do czasu
zakończenia tego postępowania.
Zastosowanie mają również ograniczenia, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.TP.271.02.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego (9 miejsc z kierowcą) samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym wózka inwalidzkiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zasady oceny w kryterium „cena”
W przypadku kryterium „cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
najniższa cena ofertowa brutto
C = --------------------------------------------------------------------------------- x 60
cena brutto badanej oferty
2) Zasady oceny w kryterium „okres pełnej gwarancji na elementy mechaniczne, elektryczne
i elektroniczne pojazdu, bez limitu kilometrów”
W przypadku kryterium „okres pełnej gwarancji na elementy mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, bez limitu kilometrów” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
okres gwarancji badanej oferty
GM = --------------------------------------------------------------------------------- x 20
najdłuższy okres gwarancji
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej.
Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 24 miesiące - 0 punktów.
3) Zasady oceny w kryterium „okres pełnej gwarancji na perforację karoserii i powłoką lakierniczą bez limitu kilometrów”
W przypadku kryterium „okres pełnej gwarancji na perforację karoserii i powłoką lakierniczą bez limitu kilometrów” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą
z działania:
okres gwarancji badanej oferty
GK = --------------------------------------------------------------------------------- x 20
najdłuższy okres gwarancji
Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach w postaci liczby całkowitej.
Minimalny okres jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesiące - 0 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres pełnej gwarancji na elementy mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu, bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres pełnej gwarancji na perforację karoserii i powłoką lakierniczą bez limitu kilometrów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji aktualnego na dzień składania ofert.;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-01 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-03