Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz prób do badań laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Botaniczna 14
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-306
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 453 73 00
1.5.8.) Numer faksu: 65 453 73 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wet.zgora.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz prób do badań laboratoryjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e7ba6d-4793-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019110/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz prób do badań laboratoryjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42e7ba6d-4793-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zielonagora.wiw@wet.zgora.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
c) poczty elektronicznej.
2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami:
Dagmara Laska, email: d.laska@wet.zgora.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
a) „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz
b) „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP
5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2
RODO znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIW.DG.272.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 276422,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór prób z pięciu powiatów i dostarczenie ich do WIW Zielona Góra, Pracowni Badań Serologicznych w Zielonej Górze
4.2.5.) Wartość części: 65300,14 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:
a) Cena oferty brutto – K1
b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2
c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3
2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:
Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru
K1- Cena brutto oferty 60% 60,00 K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert
--------------------------------------------- x 100pkt x 60%
cena oferty badanej
K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2 – Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:
• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt.
• 2012 otrzyma 5 pkt
• 2013 otrzyma 10 pkt
• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt
• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt
• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt
• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt
Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.
K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00 K4- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:
• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt
• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt
• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt
Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin
(w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h)
Przy zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
RAZEM 100% 100,00
3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 + K3, gdzie
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”
K3 – punkty uzyskane w kategorii K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”
4) Ocena punktowa w kryterium K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5) Ocena punktowa w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
6) Ocena punktowa w kryterium K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór prób z WIW Zielona Góra, Pracowni Badań Serologicznych i przewóz ich do: ZHW Włocławek; PIWet Puławy; ZHW Poznań-ZHW Leszno-ZHW Wrocław
4.2.5.) Wartość części: 211122,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z przewozem prób do badań laboratoryjnych, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Szczegóły znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
2) W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ zostały wskazane „Ilości podstawowe” i „Ilości opcja”. Opcją jest zakup dodatkowej usługi przewozu prób, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3) Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem
opcji, najpóźniej do 31.10.2022 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego
może, ale nie musi skorzystać
w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa
opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriów:
a) Cena oferty brutto – K1
b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2
c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3
2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:
Kryterium Waga (%) Maksymalna liczba punktów Sposób oceny metoda punktowa wg wzoru
K1- Cena brutto oferty 60% 60,00 K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert
--------------------------------------------- x 100pkt x 60%
cena oferty badanej
K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2 – Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:
• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt.
• 2012 otrzyma 5 pkt
• 2013 otrzyma 10 pkt
• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt
• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt
• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt
• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt
Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu trzeciego.
K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 % 10,00 K4- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:
• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt
• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt
• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt
Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin
(w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h)
Przy zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
RAZEM 100% 100,00
3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2 + K3, gdzie
K – całkowita liczba punktów
K1 – punkty uzyskane w kryterium K1 – „cena brutto oferty”
K2 – punkty uzyskane w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”
K3 – punkty uzyskane w kategorii K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”
4) Ocena punktowa w kryterium K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5) Ocena punktowa w kryterium K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
6) Ocena punktowa w kryterium K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu” zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w części nr 1 – dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,
b) w części nr 2 - dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 60 000,00 zł;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,
b) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
d) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz będzie badał, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) polisa ubezpieczeniowa lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
a) do części nr 1 – 25 000 zł
b) do części nr 2 – 60 000 zł
Wymagana forma: Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
− celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale II podrozdziale 7 SWZ:
2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
3. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. W sytuacji wyboru oferty wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy;
2) zmiana terminów (dni) i częstotliwości oraz zmiana miejsca odbioru/ dostarczenia prób, niepowodująca zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów, wytycznych;
3) zmiana terminów (dni) i częstotliwości, zmiana miejsca odbioru/ dostarczenia prób, oraz sposobu wykonania umowy, niepowodująca zmiany wynagrodzenia – w przypadku gdy zmiana taka będzie konieczna do prawidłowego wykonania umowy lub gdy działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, a Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie takich osób;
4) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia lub zakresu prac podwykonawcy – po uprzednim złożeniu wniosku i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego. Podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak wymagane od Wykonawcy.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, zmiana wynagrodzenia z tytułu niniejszej umowy może nastąpić jedynie pod warunkiem, że cena netto nie ulegnie podwyższeniu. Zmianie ulegnie tylko wartość brutto umowy.
4. Strona zainteresowana zmianą Umowy z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1, zobowiązana jest wystąpić z wnioskiem do drugiej Strony o dokonanie zmiany, w terminie do 14 (czternastu) dni od daty zaistnienia okoliczności uzasadniającej dokonanie zmiany. Wniosek ten zawierać musi uzasadnienie i dowody wskazujące na spełnienie przesłanek: dokonania zmiany, oceny wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia oraz projekt wnioskowanej zmiany.
5. Wszystkie postanowienia, o których mowa w niniejszym paragrafie, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie:
1) przedstawicieli Stron i danych kontaktowych osób upoważnionych do kontaktu, ustaleń i nadzoru;
2) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy;
3) środków transportu przeznaczonych do realizacji, spełniających wymagania postawione przez Zamawiającego w dokumentach postępowania w sytuacji sprzedaży pojazdu, jego uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności w ramach niniejszej Umowy bez konieczności zawarcia aneksu do Umowy. Strona dokonująca zmiany zobowiązana jest do pisemnego poinformowania drugiej Strony.
7. Wykonawca nie może dokonać przelewu wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-01