Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up oraz samochodu lekkiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up oraz samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGóra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-02
  • Numer ogłoszenia604746-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604746-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze: Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up oraz samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze, krajowy numer identyfikacyjny 44103904690000, ul. W. Witosa  22 , 56-200  Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 65 543 23 44, , e-mail kpgora@kwpsp.wroc.pl, , faks 65 544 20 62.
Adres strony internetowej (URL): kppspgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
kpgora@kwpsp.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up oraz samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze.
Numer referencyjny: PT.2370.4.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up oraz samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze.

II.5) Główny kod CPV: 34144210-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę samochodu - o wartości minimum 80.000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126 ze zm.), składa informację: a) z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. W szczególności, Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2) skrócenie lub wydłużenie terminu realizacji zamówienia, 3) zmniejszenie zakresu prac stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, również na skutek niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, która jest wynikiem niezawinionego błędu Wykonawcy lub Zamawiającego, popełnionego na etapie tworzenia dokumentacji postępowania, 4) zmniejszenie umówionego wynagrodzenia w razie ustalenia, że Wykonawca kalkulując wynagrodzenie uwzględnił elementy nie stanowiące przedmiotu umowy, 5) zwiększenie zakresu prac w ramach przedmiotu zamówienia, w razie zaistnienia zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, również na skutek niezgodności treści oferty z treścią SIWZ lub na skutek siły wyższej. 6) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.: a) siły wyższej, b) zmian dokumentacji, gdy zmienia się zakres świadczenia wskazany w umowie (z uwzględnieniem art. 140 pzp), 7) wykonywanie Umowy w odmienny sposób niż umówiony (zamienne urządzenia, materiały lub technologie), jeżeli jest to konieczne ze względu na zasady wiedzy technicznej (w tym cechy, funkcjonalność) lub jest to korzystne dla zamawiającego, 8) konieczność zmiany miejsc dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 9) zmiana miejsc użytkowania, wykonania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych lub zmian adresów Zamawiającego, 10) wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, 11) przedłużających się czynności administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy. 4. Okoliczności wskazane w ust. 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednak nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Strony niniejszej umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć - niezależnych od Wykonawcy, przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz działania siły wyższej. Zgłoszenie żądania zwalnia Stronę ze skutków niewykonania zobowiązania w terminie umówionym. Termin te ulega przedłużeniu stosownie do czasu usunięcia skutków – na mocy porozumienia Stron. Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników. 6. Strony niniejszej umowy mogą wystąpić z żądaniem zmiany umowy, nie później niż w terminie 14 dni od powzięcia informacji o zaistnieniu powyższych zdarzeń lub okoliczności. 7. Każda ze Stron dotknięta skutkami siły wyższej jest zobowiązana do zmniejszenia opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych. 8. Strony nie mają prawa do zapłaty za dodatkowe koszty poniesione w związku z usuwaniem skutków wystawienia siły wyższej i zmianę sposobu realizacji Umowy celem zmniejszenia opóźnienia. 9. Ciężar dowodu w zakresie ustalenia przyczyn niezachowania terminów spoczywa na Stronie wnioskującej o zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup samochodu lekkiego rozpoznawczo-ratowniczego typu pick-up.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki ZamawiającegoWymagania dla pojazdu Samochódmusispełniaćwszystkiewymaganiapolskichprzepisóworuchudrogowymz uwzględnieniemwymagańdotyczącychpojazdówuprzywilejowanychzgodniezustawą „Prawo o ruchu drogowym” zdnia20czerwca1997r.wrazzewszystkimijejnowelizacjami.Oznakowanie pojazdu zgodne z Zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29 stycznia 2019 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Nr operacyjny ZAMAWIĄJĄCY określi w dniu zawarcia umowy.W przypadku przekroczenia Maksymalnej Masy Rzeczywistej powyżej 3 000 kg, Zamawiający wymaga dostarczenia świadectwa dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 – o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz.U. Nr 178, poz. 1380, z 2009r.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z późniejszymi zmianami).Samochód fabrycznie nowy typu pick-up wyprodukowany nie wcześniej niż w2020roku.Samochód bazowy musi posiadać świadectwo homologacji typu pojazdu lub świadectwo zgodności WE, które należy dołączyć do oferty.Pojazd wyposażony w podwójną kabinę z liczba miejsc dosiedzenia- min 5 z kierowcą.Podstawowe parametry napędu/podwoziaSilnikzzapłonemsamoczynnymzturbodoładowaniem,mocmin.125[kW],moment obrotowy silnikamin450Nm,pojemność min. silnika 1950 dm3.Osłona silnika i skrzyni rozdzielczej - stalowa.Skrzynia biegów MANUALNA, co najmniej 6 biegów do przodu.Napęd 4x4 z odłączanym napędem osi przedniej. Blokada min. tylnego mechanizmu różnicowego.Dopuszczalnamasacałkowitamax.3500[kg].Zbiornik paliwa pojemności minimum 75 l.Felgi fabryczne aluminiowe z oponami M+S min 16".Prześwit pod osią przednią i tylną minimum 220 mmKąt natarcia minimum 280Kąt zejścia (bez haka) minimum 250Podstawowe parametry nadwozia/pojazduKolor nadwozia: czerwony.Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia lub czarneWymiary pojazdu[mm]:- długość: min. 5200 mm,- wysokość całkowita bez obciążenia: min. 1820mm,- rozstaw osi: min. 3000 mm,- szerokość min. 1800 mm.- minimalny promień skrętu nie większy niż 6,5m.- głębokość brodzenia pojazdu min. 800 mm,- wymiary przestrzeni ładunkowej – co najmniej dł. 1500 x szer. 1500 mm.Konstrukcja pojazdu o nadwoziu samonośnym, jednobryłowym czterodrzwiowym z paką.Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane.Pełnowymiarowe koło zapasowe min. 16”Światła przeciwmgielne przednie i tylne.Światła do jazdy dziennej.Systemzapobiegającyblokowaniukółpodczashamowania[ABS],systemstabilizacjitorujazdy[ESP],systemoptymalizacjiprzyczepnościpodczasprzyśpieszania[ASR],systemwspomagającyruszaniezmiejscanawzniesieniach.Wyposażenie pojazduSzyby boczne w kabinie sterowane elektrycznie. Dopuszcza się pojazd z elektrycznie sterowanymi szybami części przedniej kabiny i manualnie sterowanymi w części tylnej kabiny.Ciemne szyby w tylnej częściImmobiliser Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy: min. Przednie i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, poduszka kolanowa kierowcy, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc.Kierownica wielofunkcyjna, umożliwiająca obsługę radia.Kolumna kierownicy z regulacją w minimum jednej płaszczyźnie.Centralny zamek otwierany zdalnie.Wszystkiefotelewyposażonewzagłówkizregulacjąwysokości,wszystkiesiedzeniaprzodemdokierunkujazdy. Podłokietnik z przodu.Kolor foteli pasażerskich oraz wnętrza przestrzeni pasażerskiej w ciemnym kolorze,siedzeniawyłożonetapicerkąztkaninyodpornejnauszkodzeniaiłatwąw czyszczeniu lub skórą.Klimatyzacja minimum manualna.Głośnikizrozprowadzonąinstalacjąelektrycznąrozmieszczonewpojeździe.Instalacja radiowa wyposażona w antenę.- Radioodtwarzacz z gniazdem USB, systemem Bluetooth.Deska rozdzielcza wyposażona w co najmniej:prędkościomierz,obrotomierz,wskaźnikpoziomupaliwa,wskaźniktemperaturypłynuchłodzącego,komputerpokładowyitp.Trzecie światło stop.Uchwyt holowniczy z przodu pojazdu (demontowany).Gniazdo 12v na pace pojazduWspomaganie kierownicy.Przestrzeń bagażowa pojazdu wykończona materiałem antypoślizgowym.Zabudowa skrzyni ładunkowej hardtopem.Na wyposażeniu: fabryczny zestawnarzędzi,podnośniksamochodowy,kluczdokół,trójkątostrzegawczy, gaśnica proszkowa min. 1 kgHakholowniczy fabryczny, homologowany, kulowy,zwyprowadzonąinstalacjąelektryczną i gniazdem 13-pinowymdopodłączeniaprzyczepy.Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy z hamulcem min. 3000 kg Gniazdo 12 V - 2 szt. w przedziale kierowcy.W kabinie kierowcy radiotelefon przewoźny cyfrowo-analogowy wraz z kompletną instalacja antenową1 sztuka. Miejsce montażu anteny oraz radiotelefonu należy uzgodnić z Zamawiającym.Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 951, z późn. zm.), a w szczególności winien być wyposażony w: • Belka sygnalizacyjna na dachu pojazdu – LED’owa niskoprofilowa (wysokość profilu lampy max. 70mm), wyposażona w światło barwy niebieskiej oraz szyld podświetlany STRAŻ barwy czerwonej (podświetlenie LED’owe), długość lampy dostosowana do szerokości dachu pojazdu, lampa nie może wystawać poza obrys dachu pojazdu,• Dwie lampy LED do przodu pojazdu zamontowane w przedniej atrapie pojazdu, • Głośnik o mocy minimum 100W zamontowany w przedniej atrapie pojazdu,• Wzmacniacz sygnału dźwiękowego o mocy minimum 100W dedykowany do współpracy z zastosowanym głośnikiem, z możliwością podawania komunikatów słownych na zewnątrz, generujący sygnały o zmiennym tonie ( minimum 3 sygnały o zmiennym tonie, zmian modulacji po uruchomieniu klaksonu pojazdu), Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa pochodząca od jednego producenta. Zgodność z wymaganiami ustawowymi tj. homologacja na zgodność z R65 EKG/ONZ dla światła oraz R10 EKG/ONZ dla światła oraz wzmacniacza sygnałowego,Efektywność sygnalizacji dźwiękowej (wzmacniacz z głośnikiem) minimum 115dBA z 3-ech metrów bądź 110dBA z 7-miu metrów – poziom ekwiwalentnyMiejsce zamocowania sterownika i mikrofonu w kabinie zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy (optymalnie w podsufitce dachowej), do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia.Samochód oklejony zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pojazdów PSPSamochód wyposażony w główny wyłącznik, umożliwiający odłączenie akumulatora od wszystkich systemów elektrycznych (z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania). Wyłącznik główny powinien znajdować się w zasięgu kierowcy.Pozostałe warunki zamawiającegoOkres gwarancji: minimum 2 lata bez limitu kilometrówOkres gwarancji na lakier: minimum 2 lata bez limitu kilometrówOkres gwarancji na perforację : minimum 10 lat bez limitu kilometrówZużycie paliwa w cyklu mieszanym: maksymalnie 10 l/100 km.Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem:- instrukcji obsługi samochodu w języku polskim,- dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu jako pojazd specjalny.Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające parametry podlegające ocenie:- kopię świadectwa homologacji typu lub świadectwa zgodności WE - prospekty, dane serwisowe itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144210-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania dla pojazdu Samochódmusispełniaćwszystkiewymaganiapolskichprzepisóworuchudrogowymz uwzględnieniemwymagańdotyczącychpojazdówuprzywilejowanychzgodniezustawą „Prawo o ruchu drogowym” zdnia20czerwca1997r.wrazzewszystkimijejnowelizacjami.Oznakowanie pojazdu zgodne z Zarządzeniem nr 3 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 29 stycznia 2019 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej. Nr operacyjny ZAMAWIĄJĄCY określi w dniu zawarcia umowy.Maksymalna masa rzeczywista samochodu nie może przekraczać 2 500 kg, Samochód fabrycznie nowy-wyprodukowany nie wcześniej niż w2020roku.Samochód bazowy musi posiadać świadectwo homologacji typu lub świadectwo zgodności WE, które należy dołączyć do oferty.Typ nadwozia: dostawczy tj: osobowy z przestrzenią do przewozów ładunkówLiczba miejsc dosiedzenia- min 5 z kierowcą.Podstawowe parametry napędu/podwoziaSilnik spalinowy wysokoprężny z zapłonem samoczynnym charakteryzujący się :• Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż250Nm• pojemnościąmin.1400cm3• mocą nie mniejszą niż 100 KM• normą emisji spalin – Euro 6 Skrzynia biegów ręczna co najmniej 5 biegów do przodu (dopuszcza się skrzynię automatyczną).Napęd na przednią oś pojazdu (dopuszcza się napęd na dwie osie)Zbiornikpaliwaopojemnościminimum45l.Felgi fabryczne z oponami min 16".Podstawowe parametry nadwozia/pojazduKolor nadwozia: czerwony (tzn. różne odcienie wymaganego koloru wykazane w homologacji pojazdu jako czerwone)Zamawiający dopuszcza kolor biały lub srebrny.Zderzaki lakierowane w kolorze nadwoziaMinimalne wymiary pojazdu[mm]:- długość: 4400 mm,- wysokość całkowita bez obciążenia: 1750 mm- rozstaw osi: 2700 mm,- szerokość:1800 mm.- pojemność bagażnika min : 550 l.Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane.Pełnowymiarowe koło zapasowe (dopuszcza się koło dojazdowe).Światła przeciw mgielne przednie i tylne.Światła główne, do jazdy dziennej oraz tylne w technologii LED.Minimalne wyposażenie pojazdu w systemy:zapobiegającyblokowaniukółpodczashamowania[ABS],systemstabilizacjitorujazdy[ESP],systemwspomagającyruszaniezmiejscanawzniesieniach, tempomat, system monitorowania ciśnienia w oponach, system rozpoznawania znakówWyposażenie pojazduSzyby boczne w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie.Immobiliser Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy: min. Przednie i boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc.Kierownica wielofunkcyjna ,umożliwiająca obsługę radiaKolumna kierownicy z regulacją.Centralny zamek otwierany zdalnie.Wszystkiefotelewyposażonewzagłówkizregulacjąwysokości,wszystkiesiedzeniaprzodemdokierunkujazdy. Kolor foteli pasażerskich oraz wnętrza przestrzeni pasażerskiej w ciemnym kolorze,siedzeniawyłożonetapicerkąztkaninyodpornejnauszkodzeniaiłatwąw czyszczeniu lub skórą.Klimatyzacja min. manualnaGłośnikizrozprowadzonąinstalacjąelektrycznąrozmieszczonewpojeździe.Instalacja radiowa wyposażona w antenę.- Wbudowany radioodtwarzacz minimum z gniazdem USB, systemem Bluetooth.Deska rozdzielcza wyposażona w co najmniej:prędkościomierz,obrotomierz,wskaźnikpoziomupaliwa,wskaźnikpoziomupłynuchłodzącego,„Trzecie światło stop” w technologii LED.Uchwyt holowniczy z przodu pojazdu (demontowany).Wspomaganie kierownicy.Na wyposażeniu: fabrycznyzestawnarzędzi,podnośniksamochodowy,kluczdokół,trójkątostrzegawczy, gaśnica proszkowa min. 1 kg.W kabinie kierowcy instalacja do podłączenia radiotelefonu przewoźnego cyfrowo-analogowego marki MOTOROLA DM4600 wraz z kompletną instalacja antenową. Miejsce montażu anteny oraz radiotelefonu należy uzgodnić z Zamawiającym.Bagażnik wyposażony w roletę zasłaniającą przestrzeń bagażową.Boczne tylne drzwi otwierane lub przesuwne z obu stron pojazdu.Drzwi tylnej klapy bagażnika otwierana ku górze.Gniazdo 12v w przestrzeni bagażowej.Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 951, z późn. zm.), a w szczególności winien być wyposażony w: • Belka sygnalizacyjna na dachu pojazdu – LED’owa niskoprofilowa (wysokość profilu lampy max. 90mm), wyposażona w światło barwy niebieskiej oraz szyld podświetlany STRAŻ barwy czerwonej (podświetlenie LED’owe), długość lampy dostosowana do szerokości dachu pojazdu, lampa nie może wystawać poza obrys dachu pojazdu,• sygnał dźwiękowy wraz z urządzeniem nagłaśniającym oraz generatorem montowanym wewnątrz pojazdu, głośnik mocy min 100W zamontowany w przedniej części pojazdu za grillem w komorze silnika.Miejsce zamocowania sterownika i mikrofonu w kabinie zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy, do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia.Pozostałe warunki zamawiającegoMinimalny okres gwarancji: 3 lata, lub 1 000 000 kmWykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem:- instrukcji obsługi samochodu w języku polskim,- dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu jako pojazd specjalny.Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające parametry podlegające ocenie:- kopię świadectwa homologacji typu lub świadectwa zgodności WE - prospekty, dane serwisowe itp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34144210-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI