Usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadzorów Wodnych: Prudnik, Kluczbork, Strzelce...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadzorów Wodnych: Prudnik, Kluczbork, Strzelce Opolskie, Opole będących w administracji Zarządu Zlewni w Opolu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-02
  • Numer ogłoszenia604966-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604966-N-2020 z dnia 2020-11-02 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach: Usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadzorów Wodnych: Prudnik, Kluczbork, Strzelce Opolskie, Opole będących w administracji Zarządu Zlewni w Opolu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59 A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (32) 777 49 94, , e-mail zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl, , faks +48 (32) 777 49 99 .
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, zgodnie z wymaganiami SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na terenie Nadzorów Wodnych: Prudnik, Kluczbork, Strzelce Opolskie, Opole będących w administracji Zarządu Zlewni w Opolu
Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.113.2020.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na usuwaniu szkód powodziowych na terenie Nadzorów Wodnych: Prudnik, Kluczbork, Strzelce Opolskie, Opole będących w administracji Zarządu Zlewni w Opolu.Roboty wiodące obejmują: zabudowę wyrw brzegowych, zabezpieczenie uszkodzonych umocnień skarp cieków, zabezpieczenie uszkodzonej niecki wypadowej.

II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:dla Części 1 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie obiektów hydrotechnicznych usytuowanych na wodach płynących o wartości brutto minimum: 10 000,00 zł dla Części 2 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 15 000,00 zł dla Części 3 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 14 000,00 zł dla Części 4 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 23 000,00 zł dla Części 5 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 12 000,00 zł dla Części 6 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 7 000,00 zł dla Części 7 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 30 000,00 złdla Części 8 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 5 000,00 złdla Części 9 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 80 000,00 złdla Części 10 co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie, naprawie skarp i dna cieku o wartości brutto minimum: 70 000,00 złUwaga: Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną Część w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w więcej niż jednej Części tym samym doświadczeniem.Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi:kierownik budowy (jedna osoba) posiadający:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub inne wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zmianami).Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.) lub ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004), dopuszcza się także kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane w związku z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden z nich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,3. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 8 w Części V SIWZ),4. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 8 w Części V SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1. wykaz robót budowlanych (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 6 w Części V SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,2. wykaz osób (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 7 w Części V SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 w Części V SIWZ).WYKONAWCA ZAGRANICZNY1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.1 SIWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się.OFERTA WSPÓLNAZamawiający, dla każdej Części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ.4. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5 SIWZ.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 w Części V SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW, NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 22A USTAWY PZP ORAZ ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycja zobowiązania stanowi Załącznik Nr 5 w Części V SIWZ).3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.2.4 i 10.2.5 SIWZ.7. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.PEŁNOMOCNICTWOPełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musi być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć, w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, z których wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Dla Części 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100),Dla Części 2 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100),Dla Części 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100),Dla Części 4 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100),Dla Części 5 – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100),Dla Części 6 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100),Dla Części 7 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100),Dla Części 8 – 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100),Dla Części 9 – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100),Dla Części 10 – 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta zł 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu;2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;2.3. gwarancjach bankowych;2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ musi być złożony w oryginale w siedzibie Zarządu Zlewni w Opolu, ul. Odrowążów 2. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej, ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach Nr: 54 1130 1017 0020 1510 6790 0003.W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w sprawie nr GL.ROZ.2810.113.2020.MB – Część nr ...”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp.8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa dla danej Części zamówienia zostanie zawarta według Wzoru umowy stanowiącego Część II SIWZ.2. Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w §12 Wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Takie informacje podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów:2.1. Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru.2.2. Przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: NW Prudnik – Zabezpieczenie uszkodzonej niecki wypadowej na zaporze zbiornika Jarnołtówek w km 14+350 rz. Złoty Potok m. Jarnołtówek gm. Głuchołazy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka zamówienia.Zabezpieczenie niecki wypadowej jest niezbędne dla prawidłowego działania zapory na rzece Złoty Potok, zabezpieczenia przeciwpowodziowego oraz możliwości rzeczywistego odczytu ilości zrzutu wody ze zbiornika Jarnołtówek2.Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• uzupełnienie betonem oberwanych przyczółków za niecką wypadową• izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne w systemie Ceresit• przemieszczanie spycharkami mas ziemnych• oczyszczenie murów oporowych oraz ubezpieczenia z naniesionych osadów• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km- oczyszczenie niecki wypadowej.3. Warunki realizacji robót.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: NW Prudnik – Zabezpieczenie uszkodzonej skarpy - rzeka Osobłoga km 29+775 - 30+075 m. Racławice Śląskie gm. Głogówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabudowa uszkodzonej skarpy w km 29+775 – 30+075 jest niezbędna ze względu na zagrożenie jakie stanowi dla użytków rolnych poprzez ich zalewanie podczas podniesionych stanów wód.2. Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku,• wycinka zakrzaczeń,• usuwanie zatorów z powalonych drzew,• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, grunt oblepiający gąsienice,• wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego.• humusowanie narzutu kamiennego.3. Warunki realizacji robót.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: NW Prudnik – Uzupełninie podmytych skarp oraz ubezpieczenia – rzeka Dębowiecki w km 0+030 – 2+100, m. Łąka Prudnicka, gm. Prudnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Uzupełnieni podmytych skarp oraz ubezpieczenia na rzece Dębowiecki w km 0+030 – 2+100 jest niezbędna dla zabezpieczenia drogi gminnej biegnącej wzdłuż rzeki oraz zabezpieczenia osuwających się skarp mogących stworzyć zagrożenie przez powstanie zatorów.2.Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku,• wycinka zakrzaczeń,• uzupełnienie podmytego ubezpieczenia z płyt ażurowych na skarpach• uzupełnienie podmytego ubezpieczenia w postaci płotka żerdziowego wys 10 cm.• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• hakowanie,• wycinka zakrzaczeń z oczyszczeniem terenu po wycince,• korekta gałęzi zagrażającym osobom trzecim.3. Warunki realizacji robót.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: NW Prudnik – Zabudowa wyrw brzegowych- rzeka Osobłoga km 17+000 – 17+150 m. Rzepce gm. Głogówek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabudowa wyrwy w km 17+000 – 17+150 jest niezbędna ze względu na zagrożenie jakie stanowi dla zagrożonych gruntów rolnych.2.Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku,• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego.• humusowanie narzutu kamiennego.3. Warunki realizacji robót.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: NW Kluczbork – Zabudowa wyrwy brzegowej - rzeka Brynica w km 16+670 - 16+795 w m. Kup, gm. Dobrzeń Wielki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabudowa wyrwy jest niezbędna ze względu na zagrożenie, jakie stanowi dla drogi krajowej relacji Opole-Namysłów, mostu na tej drodze i budynków mieszkalnych usytuowanych nad rzeką.2. Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku,• wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp,• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, grunt oblepiający gąsienice,• wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych,• wyłożenie stopy skarpy geowłókniną i przybiciem szpilkami,• wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego.3. Warunki realizacji robót.Roboty będą wykonywane ręcznie oraz mechanicznie.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: NW Kluczbork – Zabudowa wyrwy brzegowej - rzeka Brynica w km 18+865 – 18+900 w m. Brynica, gm. Łubniany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabudowa wyrwy jest niezbędna ze względu na zagrożenie, jakie stwarza dla budynków mieszkalnych usytuowanych nad rzeką w m. Brynica.2. Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku,• wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp,• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami, grunt oblepiający gąsienice,• wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych,• wyłożenie stopy skarpy geowłókniną i przybiciem szpilkami,• wykonanie narzutu kamiennego nadwodnego z kamienia ciężkiego lub średniego.3. Warunki realizacji robót.Roboty będą wykonywane ręcznie oraz mechanicznie.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazddo koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: NW Kluczbork – Zabezpieczenie skarp rzeki - rzeka Budkowiczanka w km 29+090 - 29+210, L= 120 mb, m. Morcinek, gm. Murów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabezpieczenie korpusu drogi przed podmywaniem.2. Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• ręczne wykoszenie porostów gęstych rzadkich twardych ze skarp cieku,• wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp,• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odl. do 10 m,• ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi,• wykonanie ubezpieczenia skarpy materacami gabionowymi z siatki stalowej bez wyprawy, umocnienie jednostronne skarpy rzeki położone na geowłókninie od strony drogi gminnej.3. Warunki realizacji robót.Roboty będą wykonywane ręcznie oraz mechanicznie.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: NW Kluczbork – Zabudowa wyrwy brzegowej - rzeka Oziombel w km 8+580 m. Domaszowice, gm. Domaszowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Zabudowa wyrwy w km 8+580 – 8+605 jest niezbędna ze względu na zagrożenie jakie stanowi dla drogi krajowej relacji Kluczbork-Namysłów.2. Zakres zamówienia.Zakres obejmuje:• roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km,• wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych,• wyłożenie stopy skarpy geowłókniną i przybiciem szpilkami,• obsianie skarp w ziemi urodzajnej.3. Warunki realizacji robót.Roboty będą wykonywane ręcznie oraz mechanicznie.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: NW Strzelce Opolskie – Uzupełnienie ubezpieczenia płytami ażurowymi na skarpach rzeki Jemielnica w km 17+779 – 17+855 w m. Dębska Kuźnia, gm. Chrząstowice wraz z usunięciem wyrw i wykoszeniem cieku w km 17+855 – 27+436 w m. Dębska Kuźnia, Daniec gm. Chrząstowice; Krośnica, Borycz gm. Izbicko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Charakterystyka obiektu.Uzupełnienie ubezpieczenia płytami ażurowymi na skarpach rzeki Jemielnica w km 17+779 – 17+855 w m. Dębska Kuźnia, gm. Chrząstowice jest konieczna z uwagi na uszkodzeniai obsunięcia płyt jakie powstały w wyniku przepływu wód wielkich w czasie czerwcowych oraz wrześniowych deszczy nawalnych. Przed odcinkiem rzeki, którego skarpy były wyłożone płytami ażurowymi wpływa również rów R-11, który także przyczynił się do zwiększenia przepływu wód. Ponadto odcinek rzeki w km 17+855 – 27+436 w m. Dębska Kuźnia, Daniec gm. Chrząstowice, Krośnica, Borycz gm. Izbicko wymaga likwidacji wyrw i zabezpieczenia skarp przed rozmywaniem oraz wykoszenia, z uwagi na możliwość wystąpienia dalszej erozjii oraz wylania po wystąpieniu kolejnych intensywnych opadów bądź wiosennych roztopów. Wykonanie robót zabezpieczających oraz konserwacja przedmiotowego odcinka ułatwi sterowanie przepływem wód w korycie i pozwoli na uniknięcie kolejnego uszkodzeniai zniesienia płyt oraz dalszej erozji skarp w miejscach uszkodzonych.2. Zakres zamówienia.Planowane roboty polegać będą na:• Demontaż uszkodzonych płyt ażurowych ze skarp• Wykonanie palisady przy średnicy kołków i słupków 10-12 cm i głębokości wbicia 1.50 m w gruncie kat. IV - wykonanie podparcia ubezpieczenia z płyt ażurowych, paliki wbijane pionowo w odstępie osiowym co 33 cm• Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gruntu IV) Grunt uprzednio odspojony - wykonanie wykopu pod ubezpieczenie z płyt ażurowych wraz z wbudowaniem w górną część skarpy oraz uzupełnienie braków w poboczu• Wykonanie podsypki ze żwiru lub pospółki o grubości 5 cm - pod ubezpieczenie dna i skarp z płyt ażurowych - dolny pas• Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "Krata" mała o wym. 90x60x10• Wbijanie kołków i słupków oporowych o śr. 4-6 cm na głębokość 0.80 m w grunt kat. IV- po 4 szt. palików na 1 szt. płyty ażurowej• Mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp• Mechaniczne wykoszenie porostów z dna cieku• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp• Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieków• Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2.0 m• Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków o szerokości ponad 2.0 m• Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat. gruntu III) - usunięcie wyrw popowodziowych• Darniowanie skarp w kratę (krzyżowe) pasami darniny o szer. 20 cm przy wymiarach kwadratów 0,75x0,75 m bez humusu.Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. Wzdłuż konserwowanego cieku przemieszczać się będą maszyny w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron, umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki.3. Warunki realizacji robót.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostaną ujęte w umowie i dokumentach tj. protokole przekazania placu realizacji robót, protokole końcowym odbioru.Wykonawca winień dostosować sprzęt do parametrów cieków, aby zapobiec ich uszkodzeniu. Ewentualne szkody wynikłe z realizacji robót i ich usunięcie leży po stronie Wykonawcy na jego koszti ryzyko, w tym także ewentualne roszczenia osób trzecich w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: NW Opole – Zabezpieczenie koryta rzeki Dożyna w km 7+100-16+100, tj. 9,0 km, m. Narok, Skarbiszów, Karczów, gm. Dąbrowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Charakterystyka obiektu.Rzeka Dożyna stanowi lewobrzeżny dopływ rzeki Odry i wpływa do niej w miejscowości Golczowice, gm. Lewin Brzeski, pow. Brzeg. Koryto znajduje się w złym stanie technicznym. Powstały liczne przymuliska szczególnie w rejonie wsi Narok, Skarbiszów i Karczów. Nie usunięcie powyższych uszkodzeń spowoduje dalsze straty tak w stanie dotyczącym samego cieku, jak i terenów przyległych do rzeki Dożyny.Celem jest usunięcie szkód powodziowych powstałych w trakcie wystąpienia wezbrań na cieku Dożyna. Zakres robót obejmuje wymianę uszkodzonych umocnień faszynowych, zabudowę wyrw, usuwanie przymulisk powstałych w czasie przechodzenia fali powodziowej. Wykonanie powyższych prac w znaczny sposób poprawi przepływ wód korytem cieku i zminimalizuje zagrożenie powodziowe, zaspokoi liczne skargi i potrzeby mieszkańców i rolników.2. Zakres zamówienia.Planowane roboty polegać będą na:• roboty przygotowawcze wykoszenie terenu prac,• wycięcie zakrzaczeń,• usunięcie zatorów, zabudowę wyrw, usunięcie zamulisk,• wymiana uszkodzonych umocnień z opasek podwójnych z kiszek faszynowych,• wyłożenie stopy skarpy geowłókniną i przybiciem szpilkami,• obsiew mieszanką traw.3. Warunki realizacji robót.Roboty będą wykonywane ręcznie oraz mechanicznie.W trakcie prowadzonych robót nie będą powstawały odpady niesegregowane jak również niebezpieczne. Dla przedmiotowych robót nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do koryta będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi. W obrębie zabudowywanej wyrwy jak i w trakcie robót maszyny przemieszczać się będą w pasie o szerokości do 3,0 m z obu stron umożliwiając bezpośredni dojazd do koryta rzeki. Szczegółowe warunki realizacji robót zostaną ujęte w umowie i dokumentach budowy tj. protokole przekazania placu budowy, protokole końcowym odbioru robót oraz korespondencji dotyczącej realizacji tego zadania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy. Realizacja: Praca na budynkach mieszkalnych oraz użyteczności publicznej. Miejsce realizacji Warszawa i woj. podkarpackie. Termin rozpoczęcia współpracy do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI