Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego typu SUV do przewozu 5 osób wraz z kierowcą na potrzeby Urzędu Miasta Mława”
- postępowanie nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego typu SUV do przewozu 5 osób wraz z kierowcą na potrzeby Urzędu Miasta Mława”
- postępowanie nr 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd09886f-db3d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020316/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego typu SUV do przewozu 5 osób wraz z kierowcą na potrzeby Urzędu Miasta Mława.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profilurzedu/
UMMlawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) posiadanie (założenie) przez Wykonawcę konta na ePUAP,
2) dysponowanie urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet,
3) system operacyjny MS Windows,
4) zainstalowana jedna z przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20, Microsoft Edge
5) włączona obsługa JavaScript,
6) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdt
7) zainstalowany program antywirusowy.
8) aplikacja systemu miniPortal działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych jest następująca:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy
wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia
Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji
„Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
5. Dozwolone formaty plików: pdf, txt, doc, xls, docx, xlsx, csv i jpg są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji, narzędzi
i urządzeń.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem pozyskanych danych osobowych jest Urząd Miasta
w Mławie, adres siedziby: ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława,
dane kontaktowe: Tel. 23 654 33 82, e-mail: info@mlawa.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt
z inspektorem ochrony danych, którym jest: Marcin
Kurpiewski, e-mail: ido@mlawa.pl
3. Niniejsze zasady obejmują następujące kategorie osób biorące udział w postępowaniu:
a) osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej,
b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą,
c) członkowie organu zarządzającego wykonawcy, będący osobami fizycznymi,
d) pełnomocnicy wykonawców będący osobami fizycznymi.
4. Każdorazowo podczas pozyskiwania danych osobowych zostaną Państwo poinformowani o celu, podstawie prawnej i okresie przetwarzania danych osobowych;
5. Administrator nie planuje powierzać danych osobowych innym osobom fizycznym czy organizacjom a także nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych;
6. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia nr ORG.271.13.2022;
7. Jeżeli ma zastosowanie, odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
8. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 434 ust. 1 ustawy Pzp, przez cały okres trwania umowy;
9. W przypadku zamówień o wartości powyżej 130 000,00 zł, obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio od Wykonawcy o
osobie biorącej udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jako wykonawcy w myśl zasady jawności takiego
postępowania jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do Art.
22 RODO;
11. posiadacie Państwo:
a) na podstawie Art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie Art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) na podstawie Art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w Art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
12. nie przysługuje Państwu:
a) w związku z Art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w Art. 20 RODO;
c) na podstawie Art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.13.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu służbowego typu SUV do przewozu 5 osób wraz z kierowcą na potrzeby Urzędu Miasta Mława:
Wykonawca zapewni sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowego samochodu posiadającego świadectwo homologacji zgodne z wymaganiami polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.), Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury i budownictwa w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 27 października 2016 roku, pojazd musi spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w następujący sposób:
– zakup fabrycznie nowego samochodu oraz dostarczenie do siedziby Urzędu Miasta Mława ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, termin dostawy samochodu - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie parametry określone w poniższej Specyfikacji warunków technicznych i użytkowych zamówienia, w tym:
Minimalne wymagania techniczno-użytkowe fabrycznie nowego pojazdu służbowego typu SUV do przewozu 5 osób wraz z kierowcą:
Lp. Minimalne wymagane warunki techniczne
1) Rok produkcji – 2021 lub 2022, fabrycznie nowy;
2) Ilość miejsc – przedział osobowy pozwalający na przewóz 5 osób;
3) Moc układu hybrydowego nieprzekraczająca 313 KM;
4) Pojemność od 2000 cm3 spełniający normy Euro 6;
5) Napęd 4x4;
6) skrzynia biegów bezstopniowa automatyczna;
7) Wymiary pojazdu:
- wysokość całkowita pojazdu nie mniejsza niż 1640 mm i nie większa niż – 1660 mm;
- szerokość całkowita pojazdu nie mniejsza niż 1815 mm i nie większa niż 1865 mm;
- długość pojazdu nie mniejsza niż 4400 mm i nie większa niż 5000 mm;
8) Kolor – grafit, ciemny grafit, szary.
Wyposażenie pojazdu
1) Automatyczne światła drogowe z czujnikiem zmierzchu;
2) Światła do jazdy dziennej w technologii LED;
3) Światła przeciwmgielne LED;
4) Tylne światła w technologii LED;
5) Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
6) Radioodtwarzacz z możliwością obsługi stacji radiowych w technologii cyfrowej DAB+;
7) Wspomaganie kierownicy;
8) Wspomaganie ruszania pod górę;
9) System wspomagania nagłego hamowania;
10) Poduszka chroniąca kolana kierowcy, poduszki przednie kierowcy i pasażera, poduszki boczne kierowcy i pasażera, poduszki powietrzne boczne dla zewnętrznych miejsc pasażerów tylnej kanapy;
11) Regulowana wysokość foteli;
12) Fabryczny centralny zamek sterowany zdalnie;
13) Podłokietnik w drzwiach tylnych;
14) Składane tylne siedzenie;
15) Środkowy podłokietnik;
16) Fabryczny immobiliser;
17) Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
18) Lusterka boczne- elektrycznie regulowane, podgrzewane;
19) Szyby- boczne, przednie i tylne elektrycznie regulowane, tylna szyba podgrzewana;
20) Systemy ABS i inne;
21) Immobilizer;
22) Otwieranie i uruchamianie pojazdu bezkluczykowe;
23) Czujniki i kamera cofania;
24) Koła - na felgach aluminiowych z oponami zgodnymi z zaleceniami producenta pojazdu;
25) Regulowana wysokość foteli;
26) Koło zapasowe – dojazdowe;
27) Kierownica - elektryczne wspomaganie, regulacja odległości i pochylenia, regulacja kolumny kierownicy w 2 płaszczyznach;
28) tempomat;
29) Samochód na oponach letnich + zapas opon zimowych;
30) Systemy- ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją na zadany tor jazdy; rozpoznawania znaków drogowych; wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów;
31) Kolorowy ekran dotykowy systemu multimedialnego;
32) System Bluetooth umożliwiający bezprzewodową łączność z telefonem oraz nawigacji;
33) Elektrycznie unoszone drzwi bagażnika otwierane bezdotykowo;
Warunki gwarancji
1) Minimum 36 miesięcy na pojazd bez limitu przebiegu km (silnik i podzespoły);
2) Minimum 120 miesięcy na perforację nadwozia;
3) Minimum 36 miesięcy na powłokę lakierniczą;
4) W przypadku naprawy gwarancyjnej wymagającej unieruchomienia samochodu powyżej 3 dni, serwis zapewni nieodpłatnie samochód zastępczy.
Dodatkowe wyposażenie
1) Gaśnica typu samochodowego o pojemności ok. 2 kg zamontowana w pojeździe;
2) Trójkąt ostrzegawczy;
3) Zestaw podręcznych narzędzi będących na wyposażeniu fabrycznym pojazdu;
4) Komplet dywaników gumowych do przedziału kierowcy i pasażerów;
5) Przenośny Zestaw Pierwszej Pomocy typ B w walizce.
Dodatkowe wymagania
2.1. Wraz z pojazdem należy dostarczyć:
1) Instrukcje obsługi w języku polskim urządzeń i sprzętu stanowiących wyposażenie
pojazdu;
2) Karty gwarancyjne urządzeń i sprzętu stanowiących wyposażenie pojazdu;
3) Instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim;
4) Homologację pojazdu;
5) Książkę gwarancyjną pojazdu;
6) Dokumenty informujące o siedzibach serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
7) Dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin;
8) Kartę pojazdu;
3. Wymagania dotyczące odbioru i serwisu pojazdu:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie z zachowaniem co najmniej trzech dni wyprzedzenia, o terminie odbioru pojazdu który nastąpi:
a) na terenie miasta Mławy
b) w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Mława - po dostarczeniu pojazdu.
2) Wykonawca zobowiązuje się przekazać kompletny pojazd:
a) w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Mława.
3) Wykonawca W przypadku naprawy gwarancyjnej wymagającej unieruchomieni samochodu powyżej trzech dni, serwis zapewni nieodpłatnie dowolny zastępczy samochód osobowy 5-drzwiowy.
4) dostarczony samochód powinien wskazywać taki poziom paliwa, aby światło rezerwy nie było zapalone.
4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec
Zamawiającego;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4) Wykonawca określi telefony kontaktowe, adresy e-mail i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5. Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od terminu podpisania umowy.
6. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1) Wypełniony formularz oferty, zawierający m.in. oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji warunków technicznych i użytkowych zamówienia,
2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzone notarialnie – jeśli dotyczy,
3) specyfikacja techniczna oferowanego pojazdu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34113100-3 - Jeepy
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W sposób określony poniżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium - przedłużenie okresu gwarancji mechanicznej
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium - serwis posprzedażny, pomoc techniczna
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie wykonał należycie dostawy, polegające na minimum trzech dostawach odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 130 000,00 pln netto każda.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem
Wykonawcy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami
albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej).
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazane w ust. 1 powyżej, mogą spełniać łącznie.
11. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy bezpośrednio uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym
bezpośrednio uczestniczył.
12. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
14. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawartych w ust. 1 niniejszego rozdziału tj. wykaz dostaw wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane)
określające poprawność ich wykonania. Wykaz wykonanych dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawartych w ust. 1 niniejszego rozdziału tj. wykaz dostaw wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane) określające poprawność ich wykonania. Wykaz wykonanych dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru, zamieszczonego w Załączniku nr 6a w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
2) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w rozdziale XVII ust. 14.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wwykaz dostaw wraz z załączeniem dowodów (referencje, poświadczenia, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane) określające poprawność ich wykonania. Wykaz wykonanych dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przygotowaną ofertę Wykonawca szyfruje na miniPortalu (bezpośrednio) odnajdując postępowanie za pomocą identyfikatora i przesyła na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na wskazany adres http://www.epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UMMlawa za pomocą formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty, dostępnego na platformie ePuap.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni