MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO UKŁADU WYSOKOŚCIOWEGO PL-EVRF2007-NH DLA TERENU GMINY SZYDŁOWO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMława
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyPOWIAT MŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00194996
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO UKŁADU WYSOKOŚCIOWEGO PL-EVRF2007-NH DLA TERENU GMINY SZYDŁOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Stanisława Reymonta 6

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: tel.: (23) 654 34 09, 655 29 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmlawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO UKŁADU WYSOKOŚCIOWEGO PL-EVRF2007-NH DLA TERENU GMINY SZYDŁOWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c033bb5c-e576-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031658/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 modernizacja pozioma osnowy z zespołem znaków ściennych dwufunkcyjnych do państwowego układu wysokościowego dla gm. Szydłowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

bip.powiatmlawski.pl, miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.powiatmlawski.pl, miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: bip.powiatmlawski.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (zwanych dalej „dane osobowe”), jest Starosta Mławski, z siedzibą w Starostwie Powiatowym, ul. Władysława Stanisława Reymonta 6, 06-500 Mława, adres e-mail: starostwo@powiatmlawski.pl.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@powiatmlawski.pl.
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO UKŁADU WYSOKOŚCIOWEGO PL-EVRF2007-NH DLA TERENU GMINY SZYDŁOWO”
3. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.).
4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających.
5. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub z odrzuceniem oferty.
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają:
• Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
• Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
• Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa a art. 18 ust. 2 RODO,
11
• Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna się, że przetwarzanie danych osobowych tej osoby narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
• W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych,
• Prawo przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
• Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzonych jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: zm. publ. 272.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MODERNIZACJA POZIOMEJ OSNOWY SZCZEGÓŁOWEJ Z ZESPOŁAMI ZNAKÓW ŚCIENNYCH DWUFUNKCYJNYCH DO PAŃSTWOWEGO UKŁADU WYSOKOŚCIOWEGO PL-EVRF2007-NH DLA TERENU GMINY SZYDŁOWO

4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
14
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się odpowiednim ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
a) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dla zadania, że wykonał należycie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należytego wykonania prac obejmujących swym zakresem co najmniej 2 usługi polegające na analogicznym asortymencie prac z przedmiotem zamówienia, tj. wykonaniu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej z zespołami znaków ściennych dwufunkcyjnych w technologii ART Olsztyn w zakresie inwentaryzacji osnowy, wykonania projektu modernizacji i jego późniejszej realizacji.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli zrealizował zamówienia o wartości minimum 120 000 zł każde lub, że zrealizowano takie prace na obszarze zbliżonym powierzchniowo (ale nie mniejszym niż 5 000 ha) do przedmiotu zamówienia i o zbliżonej liczbie punktów modernizowanej osnowy (nie mniej niż 300 punktów głównych i 25 zespołów znaków ściennych) dla każdego zadania.
b) że dysponuje sprzętem pomiarowym, zapewniającym wykonywanie pomiarów w technologii precyzyjnego pozycjonowania (GNSS) oraz innym sprzętem pomiarowym, spełniającym wymogi dokładnościowe przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U.2020 r., poz. 1429 ze zm.);
c) że zatrudnia co najmniej jedną osobę, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 3 - kwalifikacje geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne a tym samym jest uprawniona do kierowania pracami geodezyjnymi i kartograficznymi związanymi z zakładaniem lub modernizacją szczegółowych osnów geodezyjnych (§ 11 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 352);
UWAGA – doświadczenie osoby która będzie pełniła funkcję kierownika roboty stanowi kryterium oceny oferty;
W celu zapewnienia optymalnej i sprawnej realizacji roboty oraz jakości wykonania zamówienia, zamawiający ustala kryteria jakościowe odnoszące się do kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (art.242 ust 1 pkt.1 i art.242 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp).
Kierownik roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia zawodowego dla zadania nr 1 i nr 2 wykaże, że
15
sprawował nadzór w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert nad pracami obejmującymi swoim zakresem co najmniej 1 usługę polegającą na analogicznym asortymencie prac z przedmiotem zamówienia, tj. wykonaniu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej z zespołami znaków ściennych dwufunkcyjnych w technologii ART Olsztyn w zakresie inwentaryzacji osnowy, wykonania projektu modernizacji i jego późniejszej realizacji na obszarze zbliżonym powierzchniowo (ale nie mniejszym niż 5 000 ha) do przedmiotu zamówienia i o zbliżonej liczbie punktów modernizowanej osnowy (nie mniej niż 300 punktów głównych i 25 zespołów znaków ściennych).
Jako wartość optymalną (do punktacji), zamawiający przyjmuje wykazanie przez kierownika roboty 4 takich obiektów.
d) że zatrudnia co najmniej jedną osobę, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 - kwalifikacje geodezyjne, o których mowa w art. 43 pkt 1. ustawy, z dnia 17 maja 1989 r., Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r., poz. 1990). Uznawanie kwalifikacji nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) dokonuje się w oparciu o ustawę z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami:
1) zmiany zakresu lub sposobu wykonania zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
2) zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
3) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia –np. wojna, klęska żywiołowa, strajki,
b) zaistnienia niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac geodezyjnych w terenie jak: długotrwałe intensywne opady,
28
powódź (czas niezbędny na ustąpienie wody z zalanego terenu i możliwość kontynuacji lub rozpoczęcia robót), długi okres zimy, opady śniegu, niskie temperatury, które zgodnie z szczegółową specyfikacja techniczna uniemożliwiają prowadzenie robót,
c) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz zmiana obowiązujących przepisów,
d) zawieszenia przez zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania obiektywnej przeszkody,
e) zmian wynikających z konieczności wykonania prac niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
f) wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
g) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy,
4) rezygnacja z wykonania części robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje,
5) zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy,
6) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w umowie, ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 2. Konieczność zmian o których mowa w pkt. 1 musi być udokumentowana odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 4. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 - Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie oczka wodnego ok. 20 m2 w Jaktorowie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI