Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00019510
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 81 474 61 01

1.5.8.) Numer faksu: 81 474 61 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df93a88d-833a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Usługi pocztowe - OR Lublin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jestw języku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznieprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwemelektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciupoczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadkówwskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylkoi wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie kontanaPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczneiorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej(dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions).Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnierejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunkikorzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania zPlatformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybieraniniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2619.13.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziałuwpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemuwprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnegowykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszegologowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, któramoże potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania WykonawcydoPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jestautomatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowegopostępowaniadostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobraniedokumentunastępuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobraniawszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie„Pobierzwszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom dozłożeniaoferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływuoferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził(sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zaleceniedotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składaniaofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostępdosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PClubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jedenzsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany programobsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie.pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należywczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcędo upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9.Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeńskładaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane sąnaPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych-Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej RODO, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowychjest że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibąprzy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 WarszawaAdministrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych,z którym może się Pani/Pankontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztęelektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul.Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ichprzetwarzania jest obowiązekprawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieńpublicznych spoczywający naZamawiającym; Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Pzp;Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; Wodniesieniu do Pani/a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pan/i:•na podstawie art.15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;•na podstawie art.16 RODO prawo dosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa dosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.•na podstawie art.18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia.•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/a dotyczących narusza przepisy RODO;Nieprzysługuje Pani/u:•w związku z art.17 ust.3 lit.b,d lub eRODO prawo do usunięcia danychosobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;•napodstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.cRODO.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/u obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaod wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: na podstawie art. 18RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. Nieprzysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO prawo dousunięcia danychosobowych:prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art.20 RODO;napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.10.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OL.2615.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie

4.2.6.) Główny kod CPV: 64000000-6 - Usługi pocztowe i telekomunikacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:S= C + IMaksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.3. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty uzyskane w powyższych kryteriach zostaną zsumowane. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnie z art. 248 ustawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek na terenie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na terenie całego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawyzdnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innymwykonawcą, który złożył ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty częściowej,wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załączniknr 4 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych niewcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lubewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na terenie całego kraju, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane oświadczenie, o którym mowa w art. 117ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzóroświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiuwykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców. Zamawiającyżąda od Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - składa każdy zWykonawców odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o którychmowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tychdokumentów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy, za zgodą obu Stron, w okolicznościach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy pod adresem:https://amw.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. sekcji 3.6 Ogłoszenia: 11. Wykonawcy mogą kierować zapytania do Zamawiającego,takżemailowo na adres: dzp.lu@amw.com.pl z dopiskiem: „Postępowanie nr DZPOL.2619.13.2021”.Zapytania kierowane na inne adresy mailowe Zamawiającego – nie będąrozpatrywane. 12.Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnymrozmiarze do 100 MB.13. Dokumenty przekazywane za pośrednictwem środków komunikacjielektronicznej w formieelektronicznej są sporządzane, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2542) –zwane dalej jako „Rozporządzenie” – w związku z art. 18 ustawy zdnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne(Dz. U. z 2020 r., poz.346 z późn. zm.), odsyłającym do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia12 kwietnia 2012 r. wsprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych iwymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagańdla systemówteleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z późn. zm.) oraz zgodnie zformatamipodpisu elektronicznego określonymi w tych przepisach prawa – w szczególności wformatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt., .xades, .pades, .txt, .xls, .xlsx, .zip.Zamawiający zalecaprzesyłanieplików w formacie .pdf.14. Zalecenia zamawiającego odnośnie podpisuelektronicznego:a)odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:• dla dokumentów wformacie „pdf” zalecasię podpis w formatem PAdES,• dokumenty w formacie innym niż „pdf”zaleca się podpisywaćformatem XAdES.b) odnośnie podpisu osobistego:• dla dokumentów wformacie „pdf” lub „xml”zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),• dokumenty w formacie innymniż „pdf” zaleca siępodpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.c) odnośnie podpisuzaufanego:•wielkośćdokumentów nie może przekraczać 10 MB (Szczegółowe informacjedotyczącepodpisuzaufanego można uzyskać pod adresem:https://www.gov.pl/web/gov/podpiszdokumentelektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany) Jeżelijest to możliwe, zalecane jeststosowanie podpisu otaczającego –wewnętrznego – który polegana tym, że jest zapisanyłącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nieoddzielnie (plik podpisywany iplik podpisu).15. Informacja na temat specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych orazkodowania i oznaczania czasu odbioru danych:1) szyfrowanieza pomocą protokołu TLS;2)formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;3)wszelkie operacje opierająsię o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnejczęści sekundy;4) plikioferty wczytane przez wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne sąw Platformie jakozaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezzamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;5) oznaczenie czasuodbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Dataprzesłania”.
2021-03-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz towaru- Płońsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przewóz towaru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI