Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 81 474 61 01
1.5.8.) Numer faksu: 81 474 61 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe dla Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df93a88d-833a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Usługi pocztowe - OR Lublin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jestw języku polskim.2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznieprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwemelektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) podadresem:https://amw.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy lub przy użyciupoczty elektronicznej (e-mail) na adres wskazany w Rozdziale I SWZ, za wyjątkiem przypadkówwskazanych w SWZ. Oferty oraz oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą należy składać tylkoi wyłącznie przy użyciu Platformy. Strona internetowa prowadzonegopostępowaniahttps://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta naPlatformieZakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.4. Wymagania techniczne iorganizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępnypod adresem internetowym https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions). Wykonawcaprzystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lublogując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania zPlatformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.5. Instrukcja korzystania z Platformy:1)w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejszepostępowanie o nr DZP-OL.2610.50.2021 oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału wpostępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedywykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu wprzypadku posiadania konta na Platformie;2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego wykonawcaotrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowaniadoPlatformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwaćdo 24h (8h roboczych).3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy doPlatformy.Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;4) w zakładce „Załączniki” przedmiotowegopostępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobraniedokumentu następuje pokliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie„Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.5) Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom dozłożenia oferty orazdokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. 6) Za datę wpływu oferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichzamieszczenia na Platformie. 7) Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemycodziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczyrównież informacji jakieZamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:1) stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,2) komputer klasy PC lubMac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden zsystemówoperacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 11.0.4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program obsługującystosowane przez wykonawcęformaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).7.Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje składane za pośrednictwem Platformy, należy wczytaćjako załączniki, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników wzakładce „Pomoc” –„Instrukcje”.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę (składane przez Wykonawcę do upływu terminuskładania ofert), przekazywane są na Platformę przy użyciu zakładki „Załączniki”.9. Dokumentyelektroniczne,oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składaneprzez Wykonawcę po terminie składania ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są naPlatformę przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”Dalszy ciąg w sekcji IX-Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski