Dostawa używanych samochodów śmieciarek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa używanych samochodów śmieciarek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaćkowice
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyMiędzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017447
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa używanych samochodów śmieciarek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260698163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janczyce 50

1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzgok.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzgok.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanych samochodów śmieciarek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93dfa84-8570-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@mzgok.com.pl4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.7. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8. Zamawiający przekazuje link do postępowania …………… Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w Rozdziale 14 ust.6), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania)10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email przetargi@mzgok.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa używanych samochodów śmieciarek” jest dostawa trzech śmieciarek o następujących parametrach: 1. Samochód śmieciarka do zbiórki odpadów wielkogabarytowych1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20123. Przebieg nie większy niż 210.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Regulowane zawieszenie• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM9. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 21 m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Wrzutnik do obsługi pojemników - dwudzielny • Zasyp otwarty• Wrzut dolny• Wysokość załadunku od ziemi – maksymalnie 120 cm• Szerokość zasypu – minimum 180 cm• Stopnie dla obsługi• Oświetlenie robocze• Lampy ostrzegawcze• Uchwyty do opróżniania pojemników 1100 l• Poprzeczne wzmocnienia zabudowy14. Wymiary i inne parametry techniczne:• Długość – nie większa niż 10,0 m• Ładowność – nie mniej niż 10 ton• Kabina i zabudowa w jednym kolorze• Brak śladów korozji na kabinie i zabudowie2. Samochód śmieciarka do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20123. Przebieg nie większy niż 95.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM• Chłodzony cieczą• Co najmniej 6 cylindrowy• Wydech do góry9. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 22 m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Wrzutnik do obsługi pojemników - dwudzielny • Zasyp otwarty• Wrzut dolny• Wysokość załadunku od ziemi – maksymalnie 120 cm• Szerokość zasypu – minimum 180 cm3. Samochód śmieciarka dwukomorowa do selektywnej zbiórki odpadów1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20103. Przebieg nie większy niż 350.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Regulowane zawieszenie• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM• Chłodzony cieczą• Co najmniej 6 cylindrowy• Wydech do góry9. Układ kierowniczy• Ze wspomaganiem hydraulicznym• Kierownica po lewej stronie pojazdu• Kierownica z regulacją kąta położenia10. Układ przeniesienia napędu• Skrzynia biegów automatyczna dwunastobiegowa• Blokada mechanizmu różnicowego11. Układ hamulcowy• Dwa niezależne układy przód i tył• Układ ABS12. Kabina• Fabrycznie co najmniej 3 osobowa • Fotel kierowcy pneumatyczny• Fotele z pasami bezpieczeństwa• Instalacja radiowa• Radioodtwarzacz• Tachograf cyfrowy• Lusterka wsteczne podgrzewane• El. sterowane szyby• El. sterowane lusterka• klimatyzacja• blenda przeciwsłoneczna13. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 20 m3• Dwie komory z podziałem w przybliżeniu 1:2 np. 6,5 m3: 13,5m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Zasyp otwarty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZGOK ZP.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa używanych samochodów śmieciarek” jest dostawa trzech śmieciarek o następujących parametrach: 1. Samochód śmieciarka do zbiórki odpadów wielkogabarytowych1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20123. Przebieg nie większy niż 210.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Regulowane zawieszenie• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM• Chłodzony cieczą• Co najmniej 6 cylindrowy• Wydech do góry9. Układ kierowniczy• Ze wspomaganiem hydraulicznym• Kierownica po lewej stronie pojazdu• Kierownica z regulacją kąta położenia10. Układ przeniesienia napędu• Skrzynia biegów automatyczna • Blokada mechanizmu różnicowego11. Układ hamulcowy• Dwa niezależne układy przód i tył• Układ ABS12. Kabina• Fabrycznie co najmniej 3 osobowa • Fotel kierowcy pneumatyczny• Fotele z pasami bezpieczeństwa• Instalacja radiowa• Radioodtwarzacz• Tachograf cyfrowy• Lusterka wsteczne podgrzewane• El. sterowane szyby• El. sterowane lusterka• Klimatyzacja• Blenda przeciwsłoneczna13. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 21 m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Wrzutnik do obsługi pojemników - dwudzielny • Zasyp otwarty• Wrzut dolny• Wysokość załadunku od ziemi – maksymalnie 120 cm• Szerokość zasypu – minimum 180 cm• Stopnie dla obsługi• Oświetlenie robocze• Lampy ostrzegawcze• Uchwyty do opróżniania pojemników 1100 l• Poprzeczne wzmocnienia zabudowy14. Wymiary i inne parametry techniczne:• Długość – nie większa niż 10,0 m• Ładowność – nie mniej niż 10 ton• Kabina i zabudowa w jednym kolorze• Brak śladów korozji na kabinie i zabudowie15. Inne parametry:• AdBlue• ASR• Retarder• Tempomat• Elektroniczny ogranicznik kontroli prędkości• Wlew paliwa zamykany na kluczyk2. Samochód śmieciarka do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20123. Przebieg nie większy niż 95.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM• Chłodzony cieczą• Co najmniej 6 cylindrowy• Wydech do góry9. Układ kierowniczy• Ze wspomaganiem hydraulicznym• Kierownica po lewej stronie pojazdu• Kierownica z regulacją kąta położenia10. Układ przeniesienia napędu• Skrzynia biegów automatyczna dwunastobiegowa• Blokada mechanizmu różnicowego11. Układ hamulcowy• Dwa niezależne układy przód i tył• Układ ABS12. Kabina• Fabrycznie co najmniej 3 osobowa • Fotel kierowcy pneumatyczny• Fotele z pasami bezpieczeństwa• Instalacja radiowa• Radioodtwarzacz• Tachograf cyfrowy• Lusterka wsteczne podgrzewane• El. sterowane szyby• El. sterowane lusterka• klimatyzacja• blenda przeciwsłoneczna13. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 22 m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Wrzutnik do obsługi pojemników - dwudzielny • Zasyp otwarty• Wrzut dolny• Wysokość załadunku od ziemi – maksymalnie 120 cm• Szerokość zasypu – minimum 180 cm• Stopnie dla obsługi• Oświetlenie robocze• Lampy ostrzegawcze• Uchwyty do opróżniania pojemników 1100 l14. Wymiary i inne parametry techniczne:• Długość – nie większa niż 10,0 m• Ładowność – nie mniej niż 10 ton• Kabina i zabudowa w jednym kolorze• Brak śladów korozji na kabinie i zabudowie15. Inne parametry:• AdBlue• ASR• Retarder• Tempomat• Elektroniczny ogranicznik kontroli prędkości• Wlew paliwa zamykany na kluczyk3. Samochód śmieciarka dwukomorowa do selektywnej zbiórki odpadów1. Pojazd używany2. Rok pierwszej rejestracji nie wcześniej niż 20103. Przebieg nie większy niż 350.000 km4. Pojazd serwisowany5. Pojazd bezwypadkowy6. DCM 26 ton7. Układ jezdny:• Trzy osie • Pierwsza oś z zawieszeniem mechanicznym (resor)• Druga oś z zawieszeniem pneumatycznym koła bliźniacze• Trzecia oś skrętna• Regulowane zawieszenie• Głębokość bieżnika na osi napędowej – nie mniej niż 10 mm8. Silnik• Wysokoprężny• Norma emisji spalin minimum Euro 5• Moc silnika minimum 320 KM• Chłodzony cieczą• Co najmniej 6 cylindrowy• Wydech do góry9. Układ kierowniczy• Ze wspomaganiem hydraulicznym• Kierownica po lewej stronie pojazdu• Kierownica z regulacją kąta położenia10. Układ przeniesienia napędu• Skrzynia biegów automatyczna dwunastobiegowa• Blokada mechanizmu różnicowego11. Układ hamulcowy• Dwa niezależne układy przód i tył• Układ ABS12. Kabina• Fabrycznie co najmniej 3 osobowa • Fotel kierowcy pneumatyczny• Fotele z pasami bezpieczeństwa• Instalacja radiowa• Radioodtwarzacz• Tachograf cyfrowy• Lusterka wsteczne podgrzewane• El. sterowane szyby• El. sterowane lusterka• klimatyzacja• blenda przeciwsłoneczna13. Zabudowa śmieciarki• Pojemność minimum 20 m3• Dwie komory z podziałem w przybliżeniu 1:2 np. 6,5 m3: 13,5m3• Kamera robocza z tyłu zabudowy• Zasyp zasilany hydraulicznie • Sterowanie z kabiny oraz z tyłu pojazdu• Zasyp otwarty• Wrzut dolny• Wysokość załadunku od ziemi – maksymalnie 120 cm• Szerokość zasypu – minimum 190 cm• Stopnie dla obsługi• Oświetlenie robocze• Lampy ostrzegawcze• Uchwyty do opróżniania pojemników 1100 l• Jeden odwłok• Zabezpieczenie przed wysypaniem odpadów z nieopróżnianej komory14. Wymiary i inne parametry techniczne:• Długość – nie większa niż 10,0 m• Kabina i zabudowa w jednym kolorze• Brak śladów korozji na kabinie i zabudowie15. Inne parametry:• AdBlue• ASR• Retarder• Tempomat• Elektroniczny ogranicznik kontroli prędkości• Wlew paliwa zamykany na kluczyk

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60%;2) Termin płatności (T)- waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy śmieciarek każda o wartości minimum 600 000 złotych brutto. Przy czym każda dostawa obejmowała co najmniej trzy smieciarki. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 6 do SWZ.)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi – (załącznik nr 3 do SWZ;)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Załącznik nr 1 A Parametry oferowanych śmieciarek – dokument nie podlega uzupełnieniu brak tego dokumentu powoduje odrzucenie oferty. Jeżeli podane w załączniku 1A parametry nie będą zgodne z SWZ oferta podlega odrzuceniu. 2) Pod dwa zdjęcia każdej ze śmieciarek. 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty:1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca; 2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przypadku opóźnienia w dostawie sprzętu który ma zostać dostarczony do montażu. Inicjatorem zmiany może być wykonawca lub Zamawiający. Zmiana ta zostanie dokonana w formie pisemnej w drodze aneksu. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3. Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;3) poleceń wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020, poz. 374 z późn. zm.);4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.4. Każda ze stron umowy, o której mowa w ust. 3, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy.5. Strona umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 3 i 4, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, o których mowa w ust. 3, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę świadczenia kompleksowej indywidualnej usługi transportowej - Miedziana Góra
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę świadczenia kompleksowej indywidualnej usługi transportowej tzw. Taksówka dla Seniora dla osób starszych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI