Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu używanego z zabudową wielofunkcyjną, bezpylną, dwukomorową (typu śmieciarka)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550733679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 66
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gkostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gkostrow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu używanego z zabudową wielofunkcyjną, bezpylną, dwukomorową (typu śmieciarka)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae7036e-8577-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkostrow.pl/category/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gkostrow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanegopodpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącegopodmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone wustawie z dnia 5 września 2016 r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r.poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego, zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3) podpisu osobistego,zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz.332).3. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot.korespondencji elektronicznejokreślone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka,osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowychPaństwa dotyczących,przysługują Państwu następujące prawa:• prawo dostępu do danychosobowych,• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,• prawo dousunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17RODO,• prawo ograniczenia przetwarzania –prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkachokreślonych w art. 18 RODO,•prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje wramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,• prawo do cofnięcia zgody – tylkojeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,• prawowniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.6. Dane osobowe będą przechowywane przezokres wynikający z przepisów prawa,w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowymzasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawieorganizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.7. Odbiorcami danych osobowych mogą byćpodmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.8.Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tymprofilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.260.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego sprzętu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna do zbierania i transportu odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego sprzętu specjalistycznego typu śmieciarka bezpylna z zabudową dwukomorową, przeznaczoną do zbierania i transportu odpadów komunalnych z dwoma niezależnymi urządzeniami zasypowymi tylnymi i dwoma niezależnie pracującymi odwłokami, z funkcją kompaktującą, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej min. 20 m3 max 21 m3, przystosowana do opróżniania pojemników o pojemności od 60 l do 1100 l, w ilości 1 szt. dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4