Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarlubie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyGmina Warlubie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079573
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Warlubie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523800511

1.5.8.) Numer faksu: 523326054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e81762c5-ca6b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/;

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej; gmina@warlubie.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal „Formularza do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr postępowania: SG.271.1.2021
2) Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: gmina@warlubie.pl
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektorniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: gmina@warlubie.pl
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Warlubie, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych pana – Krzysztof Kiełbasę inspektor@cbi24.pl , z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: „Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie, nr postępowania SG.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS , spełniającego co najmniej niżej wymienione wymagania:

Lp.
WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
1 2
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
1.2. Pojazd musi posiadać ważny przegląd techniczny i komplet dokumentów do rejestracji w Polsce
II. PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE
2.1 Pojazd musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2021 r.
2.2 BUS 30 osobowy w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej plus miejsce kierowcy
2.3 Kolor nadwozia – biały lub srebrny
2.4 Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 180 KM, pojemność silnika min. 2800 cm3 , pojazd musi spełniać normę EURO 6
2.5 Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany biegów manualnie
2.6 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu w tym dla kierowcy
2.7 Dwuwarstwowe przyciemnione szyby boczne w części dla pasażerów
2.8 Wydajna dachowa klimatyzacja z nawiewami dla każdego fotela oraz oświetleniem dla każdego fotela pasażera w górnym panelu
2.9 Klimatyzacja przestrzeni kierowcy – odrębna
2.10 Pojemne bagażniki z obu stron oraz bagażnik z tyłu pojazdu, kubatura min 4,5 m/3
2.11 Mikrofon, monitor LCD /min 17 cali, 1nagłośnienie, radio 2DIN z DVD, USB oraz Bluetooth

2.12 Nawigacja GPS
2.13 Tempomat
2.14 Telma
2.15 Koło zapasowe pełnowymiarowe z felgą stalową, podnośnikiem i zestawem narzędzi fabrycznych
2.16 Komplet kół letnich plus zimowych z ozdobnymi kołpakami
2.18 Światła przednie i tylne w tym światła do jazdy dziennej w technologii FULL LED
2.19 Dodatkowe ogrzewanie postojowe elektryczne
2.20 Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika
2.21 Wielofunkcyjna kierownica
2.22 Komputer pokładowy
2.23 Homologacja Europejska
2.24 AEBS - pojazd automatycznie wyhamowuje podczas zagrożenia
2.25 Komplet pokrowców na wszystkie
2.26 Doświetlanie zakrętów, halogeny
2.27 Półki na bagaż podręczny
2.28 Ciemna kolorystyka wnętrza pojazdu
2.29 Kierunkowskazy dachowe
2.30 Amortyzowany fotel kierowcy wraz z podłokietnikiem
2.31 Kamera cofania z czujnikami przód tył (2x4)
III. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA
3.1 Komplet poduszek powietrznych kierowcy
3.2 Asystent ruszania na wzniesieniu
3.3 Asystent pasa ruchu
3.4 Winda elektrohydrauliczna dla wózka inwalidzkiego mocowana w tylnych drzwiach po prawej stronie pojazdu o udźwigu min. 350kg z UDT
3.5 Immobiliser + autoalarm z niezależnym zasilaniem
3.6 Miejsce dla wózka inwalidzkiego
3.7 System ABS, system ESP, system ASR
3.8 Zabezpieczenie otwarcia drzwi tylnych przez dzieci
3.9 Atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, niezbędne wzmocnienie powierzchni podłogi w miejscu mocowania wózka)
3.10 3 punktowe pasy bezpieczeństwa dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
3.11 Podłoga antypoślizgowa w części pasażerskiej
3.12 Młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych
3.13 Szyba przednia ogrzewana elektrycznie
3.14 Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica min. 2kg, dodatkowo apteczka autobusowa
IV. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU KOMFORTU
4.1 Lusterko wsteczne wewnętrzne
4.2 Zamykany schowek w desce rozdzielczej
4.3 Zamek centralny ze zdalnym sterowaniem
4.4 Podgrzewany filtr paliwa
4.5 Wspomaganie układu kierowniczego
4.6 Poręcze i rączki przy drzwiach wejściowych
4.7 Czujnik deszczu /wycieraczki uruchamiana automatycznie przez czujnik deszczu?/
4.8 Kontrolka poziomu płynu spryskiwacza wycieraczek
4.9 System prowadnic z mechanizmem szybkiego mocowania siedzeń
4.10 Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
4.11 Sygnał nie zapiętego pasa bezpieczeństwa fotela kierowcy oraz pasażerów
4.12 Wskaźnik temperatury zewnętrznej i wewnętrznej
4.13 Tapicerka z tkaniny ciemnej
4.14 Sterowanie elektryczne szyby przedniej od kierowcy
4.15 Zestaw głośno mówiący
4.16 Klapy bagażników otwierane do góry
4.17 Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
V. GWARANCJA
5.1 Książka serwisowa
5.2 Komplet kluczyków /min. 2 kpl./
5.3 Gwarancja min. 2 lat bez limitu kilometrów
5.4 Gwarancja mechaniczna i elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) minimum 24 miesiące
5.5 Pakiet ubezpieczeń OC/AC/NW na rok
5.6 Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące
5.7 Gwarancja nie krótsza niż 60 miesięcy na perforację blach nadwozia i podwozia –od daty odbioru faktycznego przedmiotu umowy
5.8 Serwis czas reakcji nie dłuższy niż 72 godziny od zgłoszenia na terenie Polski

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Cena oferty brutto – „C” – waga 60% - 60 pkt.

Sposób oceny wg wzoru
Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty
2) Termin realizacji zamówienia – „T” – waga 20% - 20 pkt.
- realizacja do 3 miesięcy 20 pkt.
- realizacja do 4 miesięcy 15 pkt.
- realizacja do 5 miesięcy 10 pkt.
- realizacja do 6 miesięcy 5 pkt.
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego terminu realizacji zamówienia w Formularzu Oferty w pkt. 7 d)
3) Czas reakcji serwisu „S” – waga 20% - 20 pkt.
- do 24 godzin od zgłoszenia – 20 pkt.
- do 48 godzin od zgłoszenia – 10 pkt.
- do 72 godzin od zgłoszenia – 5 pkt.
Wykonawca dokona wpisu deklarowanego terminu realizacji zamówienia w Formularzu Oferty w pkt. 7 e)
RAZEM 100% 100 X
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L= C+T+S
gdzie:
L– całkowita liczba punktów,
C– punkty uzyskane w kryterium „Cena oferty brutto”,
T– punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
S – czas reakcji serwisu
2. Ocena punktowa w kryterium „Cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
3. Ocena punktowa w kryterium „Termin realizacji zamówienia” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w pkt Formularza Oferty informacji.
4. Ocena punktowa w kryterium „Czas reakcji serwisu” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę Formularza Oferty informacji.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
6. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) .
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę samochodu osobowego typu BUS” dla Gminy Warlubie.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem miniPortalu. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Warlubie - miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę światła przeciwmgielnego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI