Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego typu BUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Warlubie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523800511
1.5.8.) Numer faksu: 523326054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego typu BUS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30c88b7-ed5c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017818/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa autobusu szkolnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej; gmina@warlubie.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal „Formularza do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub nr postępowania: SG.271.2.2021
2) Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: gmina@warlubie.pl
3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: gmina@warlubie.pl
4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlam. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w/s ochrony osób fiz. w zw. z przetw. danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Warlubie, ul. Dworcowa 15, 86-160
Warlubie
2) administr. wyznaczył Inspektora Danych Osobowych pana – Krzysztof Kiełbasę
inspektor@cbi24.pl , z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane os. przetw. będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
z przedmiotowym postęp. o udzielenie zam. pn.: „Dostawa samochodu
osobowego typu BUS dla Gminy Warlubie, nr postę. SG.271.2.2021 prowadzonym w trybie
podst. bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
Dok. postęp. w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osob. będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia post. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zam. pub.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych os. decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych os. Pani/Pana dot. (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po str. adm. niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie
zam. pub. lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
post. o udzielenie zam.);
b) na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego zał.);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079573/01 z dnia 2021-06-11
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): : Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS.
Lp.
WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO
1 2
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
1.2. Pojazd musi posiadać ważny przegląd techniczny i komplet dokumentów do rejestracji w Polsce
II. PARAMETRY TECHNICZNO – UŻYTKOWE
2.1 Pojazd musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2020/2021
2.2 BUS dla 27-31 osób plus kierowca/pilot /składany fotel pilota/
2.3 Kolor nadwozia – biały lub srebrny lakier
2.4 Pojazd wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 180 KM, pojemność silnika min. 2800 cm3 , pojazd musi spełniać normę EURO 6D
2.5 Automatyczna lub manualna skrzynia biegów,
2.6 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu w tym dla kierowcy i pilota
2.7 Klimatyzacja dachowa z nawiewami dla każdego fotela oraz oświetleniem dla każdego fotela pasażera w górnym panelu
2.8 Klimatyzacja przestrzeni kierowcy i pilota – odrębna
2.9 Pojemny bagażnik o kubaturze min. 4 m3
2.10 Mikrofon, monitor LCD montowany z przodu pojazdu opuszczany z sufitu o matrycy min. 21 cali, 3 nagłośnienie, radio z DVD, USB oraz Bluetooth,
2.11 Nawigacja GPS /dopuszcza się zintegrowaną z radiem/
2.12 Tempomat
2.13 Telma
2.14 Koło zapasowe pełnowymiarowe z felgą stalową, podnośnikiem i zestawem narzędzi fabrycznych
2.15 Komplet kół letnich i zimowych
2.16 Światła do jazdy dziennej
2.17 Dodatkowe ogrzewanie postojowe elektryczne /WEBASTO mokre/
Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika (suche )
2.18 Roleta przeciwsłoneczna dla kierowcy
2.19 kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
2.20 Komputer pokładowy
2.21 Homologacja Europejska
2.22 AEBS - pojazd automatycznie wyhamowuje podczas zagrożenia
2.23 Fotele rozkładane i przesuwane w prowadnicach, tapicerowane ze zintegrowanym zagłówkiem z materiału skóropodobnego wyposażone w siatki na poprzedzających fotelach na prasę oraz otwierane półki na posiłki
2.24 Komplet pokrowców na wszystkie fotele, dodatkowe zagłówki dla pasażerów wraz z pokrowcami
2.25 Doświetlanie zakrętów, halogeny, obrysówki
2.26 Półki na bagaż podręczy z siatkami zabezpieczającymi bagaże. Minimum jeden zamykany schowek na klucz
2.27 Ciemna kolorystyka wnętrza pojazdu, herby gminy Warlubie na bokach pojazdu oraz napis Gmina Warlubie Wielkość po uzgodnieniu z Zamawiającym
2.28 Elektryczne drzwi z przodu i z tyłu
2.29 Dodatkowe kierunkowskazy dachowe górne z tyłu pojazdu
2.30 Kamera cofania z czujnikami przód tył (2x4)
2.31 Pneumatyczne zawieszenie z tyłu z regulowaniem wysokości
III. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA
3.1 Komplet poduszek powietrznych kierowcy
3.2 Asystent ruszania na wzniesieniu
3.3 Asystent pasa ruchu
3.4 Immobiliser lub autoalarm z niezależnym zasilaniem
3.5 System ABS, system ESP, system ASR
3.6 Zabezpieczenie otwarcia drzwi tylnych przez dzieci
3.7 Główny wyłącznik prądu
3.8 Przycisk STOP dla pasażerów
3.9 Podłoga antypoślizgowa w części pasażerskiej wyposażona w gumowe dywaniki lub materiałowa i gumowe dywaniki
3.10 Młotki bezpieczeństwa na ścianach bocznych
3.11 Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica min. 2kg, dodatkowo apteczka autobusowa
IV. WYPOSAŻENIE Z ZAKRESU KOMFORTU
4.1 Lusterko wsteczne wewnętrzne
4.2 Zamykany schowek na kluczyk
4.3 Wspomaganie układu kierowniczego z funkcją typu „CITY” umożliwiający łatwiejsze manewrowanie podczas jazdy miejskiej lub przy niskich prędkościach
4.4 Poręcze i rączki bezpieczeństwa przy drzwiach wejściowych
4.5 Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
4.6 Wskaźnik temperatury zewnętrznej i wewnętrznej
4.7 Tapicerka z tkaniny ciemnej odpornej na zużycie i zabrudzenia
4.8 Zestaw głośno mówiący
4.9 oświetlenie kabiny pasażerskiej
4.10 Oświetlenie korytarza
4.11 Zasłonki lub rolety w części pasażerskiej
4.12 Osłona za fotelem kierowcy
V. GWARANCJA
5.1 Książka serwisowa
5.2 Komplet kluczyków /min. 2 kpl./
5.3 Gwarancja min. 2 lat bez limitu kilometrów
5.4 Gwarancja mechaniczna i elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) minimum 24 miesiące
5.6 Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące
5.7 Gwarancja nie krótsza niż 60 miesięcy na perforację blach nadwozia i podwozia –od daty odbioru faktycznego przedmiotu umowy
5.8 Serwis czas reakcji nie dłuższy niż 72 godziny od zgłoszenia na terenie Polski
4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Potwierdzenie wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) .2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj.: 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002 wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę samochodu osobowego typu BUS” dla Gminy Warlubie.
5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem miniPortalu. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze(konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w
tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.
58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079573/01 z dnia 2021-06-11
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować
zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla
każdego konsorcjanta oddzielnie.