Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową śmieciarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870485618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 28/30
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 4504901
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 4504934
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwio@mwio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwio.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową śmieciarki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72881f61-b7d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. 6. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z8. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w Dział XXV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO” oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych są Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., adres: 86-300 Grudziądz, ul. Mickiewicza 28/30, zwana dalej spółką.2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się na adres: iodo@mwio.pl, telefon kontaktowy: (+48) 56 45 04 918.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową śmieciarki”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:1) związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP6/2021/PBN/BL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową śmieciarki do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.Wymagania dotyczące pojazdu:1) Wymagania podstawowe dotyczące pojazdu Pojazd fabrycznie nowy wcześniej nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku. 2) Podwozie - Techniczna dopuszczalna masa całkowita min. 20 000 kg, -Dopuszczalna masa całkowita podwozia wraz z kabiną max. 7 000 kg, -Tempomat,-Filtr paliwa podgrzewany,-Układ kierowniczy lewostronny, z blokadą i immobiliserem.3) Silnik-Norma emisji spalin Euro 6,-Moc silnika min. 275 kM, -Ogranicznik prędkości do 85 km/h,-Poziom hałasu – zgodnie z normą UE do 80 dB.-Pojemność silnika min. 7,9 dm34) Rama -Rozstaw osi dopasowany do zabudowy w przedziale 3 750-4 050mm, -Belka przeciwnajazdowa przednia,-Boczne osłony przeciwnajazdowe.5) Skrzynia biegów -Zautomatyzowana, bez pedału sprzęgła,-Przystawka odbioru mocy przeznaczona do pracy ciągłej.6) Zawieszenie -Oś przednia paraboliczna o dopuszczalnym obciążeniu min. 7 500 kg,-Oś tylna o obciążeniu konstrukcyjnym min. 11 500 kg,-Blokada mechanizmu różnicowego,-Stabilizator osi przedniej i tylnych,-Tylne zawieszenie pneumatyczne (małe miechy).7) Koła i opony: opony min 315/80 R 22,5.8) Układ paliwowy -zbiornik paliwa o pojemności minimum 250 l aluminiowy lub stalowy, -zbiornik AdBlue o pojemności minimum 30 l,-korki zbiorników zamykane na klucz.9) Układ hamulcowy -hamulce tarczowe z przodu i z tyłu,-układ hamulcowy wyposażony w ABS, ASR, ESP,-hamulec przystankowy do pojazdu do zbierania odpadów z ograniczeniem cofania,10) Wyposażenie elektryczne-akumulatory minimum 220Ah – 2 szt.11) Dodatkowe wyposażenie -fartuchy przeciwbłotne przednie,-błotniki z tworzywa sztucznego 3 częściowego z chlapaczami,-apteczka,-trójkąt ostrzegawczy,-lampa ostrzegawcza,-podnośnik hydrauliczny 10 000 kg,-2 kliny pod koła,-gaśnica zalegalizowana w Polsce.12) Kabina - 3 osobowa,- przedłużona o przestrzeń za fotelami min. 250 mm umożliwiająca przechowanie wyposażenia i ubrań,- lewostronny układ kierowniczy,- kolor kabiny RAL 9010,- koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach,- osuszacz powietrza podgrzewany,- klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury,- lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane,- lusterko krawężnikowe prawe,- lusterko przednie po stronie pasażera „dojazdowe”,- multimedialne radio z funkcją bluetooth- 2 głośniki - CB Radio wraz z anteną,- tachograf cyfrowy,- centralny zamek z pilotem,- szyba przednia przyciemniana ze szkła zespolonego,- dach otwierany mechanicznie,- elektroniczne podnośniki szyb drzwiowych,- dodatkowe dywaniki z gumy na podłogę dla kierowcy i pasażerów,- belka ostrzegawcza LED.13) Zabudowa- fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2021 roku,- skrzyniowa z urządzeniem załadowczym, tylnym,- pojemność skrzyni ładunkowej min. 15,5 m3 ,- skrzynia ładunkowa wykonana w kształcie owalu, odporna na skręcanie,- ściany boczne skrzyni ładunkowej gładkie,- skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie,- objętość kosza zasypowego min. 1,6 m3,- odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej o grubości min. 3-8 mm, z czego wanna odwłoka wykonana z blachy o gr. min. 8 mm,- mechanizm zgniatania liniowo-pyłowy, czyli tzw. „szufladowy”,- prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy,- stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5,- możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym, przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych (szkło, papier, bio oraz tworzywo) oraz zmieszane odpady komunalne,- przystosowana do zbiórki odpadów szklanych eliminująca wypadanie zgromadzonych odpadów ze skrzyni do odwłoka,- wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1 100 l, zgodnie z normą EN-840-1, 840-2, 840-3,- po wyborze rodzaju pojemnika (dwu- lub czterokółkowy), automatyczna regulacja wysokości grzebienia, w momencie wykrycia obecności pojemnika w polu pracy,- wrzutnik przykręcany do odwłoka zgodnie z normą PN-EN 1501-5 na drzwiach uchylnych,- wrzutnik w pełni automatyczny – grzebień dzielony,- możliwość niezależnej pracy wrzutnika (dwóch ładowaczy) z każdej strony przy pojemnikach dwukołowych,- możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu,- blokowanie pojemnika na grzebieniu wrzutnika,- samoczynne automatyczne uruchomienie wrzutnika (podnoszenie, opróżnianie i opuszczanie) po wykryciu obecności pojemnika w polu pracy,- mechaniczne zabezpieczenie pola pracy pod pojemnikiem/ami znajdującym/i się w momencie opróżniania (wywrotu – górne położenie pojemnika/ów),- sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka,- sterowanie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne,- aktywny samoczynny układ potrząsania pojemników przy ich opróżnianiu, z możliwością wyboru nastawy ilości potrząśnięć (max. do 3 razy) za pomocą pokrętła,- automatyczne podnoszenie wrzutnika do pozycji do dalszej jazdy, po włączeniu biegu przez kierowcę,- dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka po jego bokach,- układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym,- dwa wyłączniki bezpieczeństwa, - sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego,- możliwość sterowania ręcznego,- sterowanie płytą wypychającą „wysuwanie i wsuwanie” odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy,- możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka, przez osoby nadzorujące prace obsługi.- możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy,- zabudowa wykonana ze stali dwukrotnie gruntowanej i lakierowanej,- kolor zabudowy RAL 6018,- oświetlenie wg obowiązujących przepisów,- pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,- dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty,- zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 2011,- układ centralnego smarowania wszystkich punktów smarnych na smar stały z elektronicznym sterowaniem – zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min. 3 zakresach (informacją o min. stanie smaru w zasobniku, system alarmowy, brak ciśnienia, przerwana linia główna smarowania),- funkcja dokończenia cyklu prasowania odpadów, pomimo zajętych stopni dla ładowaczy, po zakończeniu prasowania system automatycznie winien wyłączyć przystawkę zasilającą pompę hydrauliczną,- przystosowana do montażu systemu identyfikacji RFID.14) System monitoringu pracy śmieciarki-System inteligentnych kamer (min. 4 szt.) wraz z zapewnieniem widoku przestrzennego w czasie rzeczywistym wraz z obrazem z lotu ptaka 360o,-Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik, zainstalowane w kabinie kierowcy,-Monitor monitoringu min 10’’ w kabinie kierowcy,-System podglądu online widoku rzeczywistego na 3 stanowiskach komputerowych w obiekcie Zamawiającego,-Widok z wszystkich kamer musi być zapisywany w rejestratorze wideo ,-Sterowanie kamerami oraz włączanie i wyłączanie nagrywania odbywać ma się z pozycji kierowcy pojazdu,-Rejestrator wideo o pojemności dysku min. 1TB. Rejestrator musi mieć możliwość obsługi dodatkowego dysku HDD 2,5 cala, obsługiwać karty SD i mieć możliwość eksportu danych na USB,-Wraz z rejestratorem musi być dostarczone oprogramowanie do odczytu nagranego filmu z kamer,-Monitoring z homologacją dla branży automotiv,-Sterownik GPS wraz z czujnikiem załadunku pojemników i wyładunku odpadów kompatybilny z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego firmy PROGRES GPS.4. Warunki Zamówienia1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód ciężarowy dwuosiowy z zabudową śmieciarki na swój koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza.2) Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć:-fabryczną instrukcję obsługi śmieciarki, w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej,-dokumentację techniczno-ruchową,-książkę pojazdu,-certyfikat zgodności CE,-świadectwo dopuszczenia samochodu do ruchu na terenie Polski,-świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego lub dokument jednostkowego - dopuszczenia,-dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna),-katalog części zamiennych,-wykaz punktów sprzedaży części zamiennych oraz adresy autoryzowanych punktów - serwisowych (Z uwagi na konieczność serwisowania śmieciarki w okresie pogwarancyjnym, które odbywać się będzie na koszt Zamawiającego wymaga się, aby co najmniej jeden ze wskazanych punktów znajdował się w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego).[w przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski]. 3) Wykonawca przeprowadzi próbę eksploatacyjną dostarczonej śmieciarki.4) Wykonawca przeprowadzi podstawowy instruktaż wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji) śmieciarki. Instruktaż przeprowadzony będzie na miejscu dostawy dla sześciu pracowników, w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji pojazdu.5) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni oferty w oparciu o następujące kryteria: 1) cena – waga 80% 2) termin realizacji zamówienia – waga 10%3) rozstaw osi – 5%4) pojemność – 5%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozstaw osi
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Pojemność skrzyni ładunkowej
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4