Dostawa samochodów osobowych do Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa samochodów osobowych do Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W BIAŁYMSTOKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00114048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodów osobowych do Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W BIAŁYMSTOKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200298789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Georgea Smitha Pattona 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-688

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 662 36 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wbg.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbg.wrotapodlasia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Geodezja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów osobowych do Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001c5c03-e47f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018000/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip-wbg.wrotapodlasia.pl/Przetargi_zamowienia_publiczne/ogoszenia/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunków korzystania z ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewódzkie Biuro Geodezji w Białymstoku (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. gen. George`a Smitha Pattona 8, 15-688 Białystok. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. gen. George`a Smitha Pattona 8, 15-688 Białystok lub drogą e-mailową pod adresem: sekretariat@wbg.wrotapodlasia.pl.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iod@wbg.wrotapodlasia.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
4. Przetwarzanie danych odbywa się w celu:
a) rozliczenia umowy, zaksięgowania i odprowadzenia podatków – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
b) realizacji zadania publicznego w ramach zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych, a jeżeli musiałoby to nastąpić, to tylko na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
8. Dane będą przetwarzane przez okres 5 lat od roku następnego, w którym było przeprowadzone postępowanie przetargowe.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich nie podanie spowoduje brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WBG.AO.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch (2) fabrycznie nowych samochodów osobowych do Wojewódzkiego Biura Geodezji w Białymstoku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 20%;
3) Termin dostawy (D) – waga kryterium 20%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
C = --------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Cena brutto oferty badanej

Punkty uzyskane w ten sposób zostaną przemnożone przez wagę kryterium 60%.
W kryterium "Cena" oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów.
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) W kryterium „Okres gwarancji” (G) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Przez kryterium Okres gwarancji (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji obejmującej silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz wymagane wyposażenie wskazane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- za wskazanie okresu gwarancji wynoszącego do 24 miesięcy - 0 pkt
- za wskazanie okresu gwarancji wynoszącego do 36 miesięcy - 10 pkt
- za wskazanie okresu gwarancji wynoszącego do 48 miesięcy – 20 pkt

W kryterium „Okres gwarancji” (G) oferta może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
3) W kryterium „Termin dostawy” (D) punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Przez kryterium Termin dostawy (D) Zamawiający rozumie deklarowany termin dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, przyjmując iż okres realizacji zamówienia liczony jest od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny termin dostawy wynosi 120 dni. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie od 81 do 119 dni od podpisania umowy - 5 pkt
- dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie od 41 do 80 dni od podpisania umowy - 10 pkt
- dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie do 40 dni od podpisania umowy - 20 pkt

W kryterium „Termin dostawy” (D) oferta może otrzymać maksymalnie 20 punktów.

Ocenę końcową (Pc) oferty badanej stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczona zgodnie z wzorem:

Pc = C+G+D
gdzie:
Pc – Całkowita liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
C – Całkowita liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „Cena ”;
G – Całkowita liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „Okres gwarancji”.
D – Całkowita liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „Termin dostawy”.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-25

2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport HDS-em 2 szkielety kontenerów - Warszawa - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport HDS-em 2 szkielety kontenerów 6 mb długości każdy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa stymulatorów serca.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Dostawa słupków do znaków drogowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI