Dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNałęczów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-13
  • ZamawiającyGmina Miejska Nałęczów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00104347
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 50 14 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbcdec95-dd80-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004097/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://naleczow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naleczow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:-
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer
klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny
MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0);- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.10. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj.
plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,
XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.11. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik
oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.12. Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg
czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.13. O terminie przesłania
decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)
Administratorem danychosobowychjest: Gmina Nałęczów Ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów Nr telefonu
81 501 45 00Nr faksu 81501 41322) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w
Nałęczowie, adres email:adrian.dziura@lokalneogniwo.pl.3) dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit.cRODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonymwtrybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.4) odbiorcami
danych osobowych będą osobylubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.6) obowiązekpodaniadanych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w
szczególności osóbfizycznychskierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu
trzeciego będącegoosobąfizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność
gospodarczą,pełnomocnikapodwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np.
dane osobowezamieszczone wpełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu
będącego osobąfizyczną), jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem wpostępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danychwynikają zustawy Pzp.7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) osoby fizyczne posiadają:a)
Na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.b) na podstawie art.
16 RODOprawo dosprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkowaćzmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowywzakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
orazjegozałączników.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie
mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.d) prawo do wniesienia
skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie
danychosobowychnarusza przepisy RODO.9) nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODOprawo dousunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO.b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:1) Zamawiający
udostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków
skazujących iczynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
których mowaw dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2) Udostępnianie protokołu i
załącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub
etniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków
zawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu
jednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W
przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z
uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu),zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.4) Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którymmowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.5) W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia tego postępowania.6) Wprzypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODOspowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówieniazamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych wraz z wyposażeniem, tj wielofunkcyjny zbiornik, szczotki do zamiatania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jakoofertę
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność zbiornika

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie 1 nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych na kwotę minimum 130 000 zł brutto.
Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SWZ) polegających na dostawie nowego lub używanego wielofunkcyjnego nośnika narzędzi komunalnych wykonanej, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Przez jedno zadanie rozumie się dostawę na podstawie jednej umowy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający na podstawie art. 105 oraz 106 ustawy Pzp żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) Załącznik nr 6 do SWZ - Opis oferowanych parametrów

2. UWAGA!!! Przedmiotowe środki dowodowe, wykonawca składa wraz z ofertą.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 6 do SWZ - Opis oferowanych parametrów

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie
elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny
środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia, wraz z oświadczeniem,
o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VIII SWZ (art. 125 ust. 5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 4a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze
Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ (§ 14).
Zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć WYŁĄCZNIE poprzez Platformę https://naleczow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kamery samochodowej i wideorejestratora w samochodzie- Łuków
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż kamery samochodowej i wideorejestratora w samochodzie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.