Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Czesławice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Czesławice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNałęczów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającyGmina Miejska Nałęczów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00108271
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Czesławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 50 14 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Czesławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d00e9b4a-dfcd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004097/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Czesławice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://naleczow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naleczow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
O terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danychosobowych
jest: Gmina Nałęczów Ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów Nr telefonu 81 501 45 00Nr faksu 81501 41322)
Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, adres
email:adrian.dziura@lokalneogniwo.pl.3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit.c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonymw trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.4) odbiorcami danych
osobowych będą osobylub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art.74ust. ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78
ustawy Pzp, przez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwaniaumowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6)
obowiązekpodania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności
osóbfizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego
będącegoosobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność
gospodarczą,pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np.
dane osobowezamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu
będącego osobąfizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp.7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) osoby fizyczne posiadają: a) Na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących .b) na
podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowyw zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu orazjego załączników .c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego .d) prawo do wniesienia
skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie
danychosobowych narusza przepisy RODO.9) nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO.b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:1) Zamawiający
udostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków
skazujących iczynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
których mowaw dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.2) Udostępnianie protokołu i
załącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o
których mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub
etniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków
zawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu
jednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub
orientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W
przypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z
uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu),zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.4) Skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którymmowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.5) W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia tego postępowania.6) Wprzypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODOspowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówieniazamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.32.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej drogi wewnętrznej w m. Czesławice. Długość przebudowywanego odcinka drogi wewnętrznej wynosi 403,0 m. Realizowany etap przebudowy drogi wewnętrznej jest zlokalizowany na działce o numerze ewidencyjnym: 380, Obręb Czesławice, jednostka ewidencyjna 061408. Zadanie obejmuje przebudowę jezdni o szerokości 2,50 m i poboczy o szerokości 0,25 – poszerzenie do wymaganej szerokości, przesunięcie w granice działki nr 380 oraz odwodnienie powierzchniowe dotychczasowe na tereny zielone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertę
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub remont drogi lub ulicy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
b) dysponuje następującymi osobami:
co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń i przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tychpodmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów
do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie
elektronicznej,w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
zgodnie zewzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny
środekdowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.2. W przypadku, o którym mowa w art. 117
ust. 2 i 3ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
ofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie
zwzorem stanowiącym Załącznik Nr 8 do SWZ.3. Wykonawca, w przypadku polegania
nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w
art.118 ustawy, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także
oświadczeniepodmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotuoraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakimwykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych
wRozdziale VII SWZ (art. 125 ust. 5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
stanowiZałącznik nr 4a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze
Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć WYŁĄCZNIE poprzez Platformę https://naleczow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI