Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStare Babice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyGmina Stare Babice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 730 80 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wiat w gminie Stare Babice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ab2c6c-f5cf-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie gminy Stare Babice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://starebabice.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz
przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice
danego postępowania.
3. Osobami uprawnionymi do kontaktu (w godzinach pracy Zamawiającego) z Wykonawcami są:
1) w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych:
a) Jacek Kłopotowski, Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Funduszy
Zewnętrznych, tel.22-730-80-34, e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
b) Paulina Mateusiak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37,
e-mail: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
c) Marta Kotlińska, Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 22-730-80-37, e-mail:
zamowienia.publiczne@stare-babice.pl;
2) w przypadku pytań technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy należy kontaktować się z
Centrum Wsparcia Klienta Platformy: nr tel. (22) 101 02 02, adres e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Kierowane do wszystkich Wykonawców
informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany specyfikacji, w tym zmiany terminu składania i
otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencję,
której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Pozostałe
informację są zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte w Rozdziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 112178 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki-Parcela;
2. Przedmiot zamówienia dla części 1 – dostawa i montaż wiaty w miejscowości Zielonki-Parcela obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:
1) dostawa i montaż altany o parametrach:
a) powierzchnia zabudowy – 35m²,
b) powierzchnia użytkowa – 35m²,
c) długość altany – 7m,
d) szerokość altany – 5m,
e) wysokość całkowita altany – 3,2m,
f) wysokość ścian bocznych – 2,05m,
g) ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm,
h) wysokość w kalenicy – 2,9m,
i) dach czterospadowy,
j) kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,
k) słupy nośne – 12cm x 12cm,
l) dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian;
m) materiał:
 drewno sosnowe suszone,
 podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym,
 pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym,
 orynnowanie w kolorze czarnym;
2) pozostałe prace:
a) wykonanie fundamentów pod słupy,
b) wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:
 kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,
 powierzchnia zabudowy – 63m²,
 długość – 9m,
 szerokość – 7m,
 obrzeża betonowe – 8 x 30cm,
 podsypka cementowo piaskowa – 5cm,
 podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 31,5mm – 10 cm,
 warstwa odsączająca z piasku/pospółki – 10cm;
3) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej szkice, atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
4) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego.

4.2.5.) Wartość części: 20378 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty na terenie działki gminnej nr 252/30 położonej
w Koczargach Starych;
3. Przedmiot zamówienia dla części 2 – Dostawa i montaż wiaty na terenie działki gminnej nr 252/30 położonej w Koczargach Starych obejmuje wykonanie m.in. następujących czynności oraz prac:
1) dostawa i montaż wiaty o parametrach:
a) powierzchnia zabudowy – 50m²,
b) powierzchnia użytkowa – 50m²,
c) długość wiaty – 10m,
d) szerokość wiaty – 5m,
e) wysokość całkowita wiaty – 3,2m,
f) wysokość ścian bocznych – 2,05m,
g) ściany boczne w połowie zabudowane, zakończone ozdobnym ażurowym wykończeniem z dwóch krzyżujących się belek o przekrojach – 5cm x 5cm,
h) wysokość w kalenicy – 2,9m,
i) dach czterospadowy,
j) kąt nachylenia dachu – ok.30 stopni,
k) słupy nośne – 12cm x 12cm,
l) dwa wejścia umiejscowione po przeciwległych stronach na środku krótszych ścian,
m) materiał:
 drewno sosnowe suszone,
 podwójny impregnat Drewnochron w kolorze białym,
 pokrycie dachowe gont bitumiczny w kolorze czarnym,
 orynnowanie w kolorze czarnym;
2) pozostałe prace:
a) wykonanie fundamentów pod słupy;
b) wykonanie podłoża z kostki betonowej o parametrach:
 kostka brukowa betonowa bezfazowa10 x 20cm, gr. 6cm – kolor szary,
 powierzchnia zabudowy – 84m²,
 długość – 12m,
 szerokość – 7m,
 obrzeża betonowe – 8 x 30cm,
 podsypka cementowo piaskowa – 5cm,
 podbudowa z kruszywa z kamienia łamanego o uziarnieniu ciągłym 0 – 31,5mm – 10 cm,
 warstwa osaczająca z piasku/pospółki – 10cm;
3) przekazanie dokumentacji powykonawczej w szczególności szkiców wykonanych obiektów oraz dokumentów na wbudowane materiały dopuszczających do ich stosowania w budownictwie;
4) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego.

4.2.5.) Wartość części: 24600 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) część 3 zamówienia – Dostawa i montaż wiaty na terenie pola rekreacyjno-wypoczynkowego w Starych Babicach; Część 3 zamówienia jest zamówieniem z prawem opcji.
5. Przedmiot zamówienia dla części 3 – dostawa i montaż wiaty na terenie pola rekreacyjno-wypoczynkowego w Starych obejmuje:
1) zamówienie gwarantowane – zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy obejmuje budowę jednej wiaty grillowej składającej się z dwóch zestawów stołów z ławami pomiędzy którymi umieszczono stanowisko do ustawienia przenośnego grilla. - całość zadaszona rys A-04, w szczególności:
a) fundament:
 konstrukcje drewniane wiaty mocowane do gruntu za pomocą - 4 fundamentów,
 pojedynczy fundament betonowy, w postaci ławy długości 140 cm, szerokości 50 cm
i wysokości min. 100 cm,
 fundament bezszalunkowy, wylewany na miejscu,
 beton klasy nie niższej niż C 16/20,
 górna powierzchnia betonu poniżej poziomu zlicowana z powierzchnią gruntu, niezbrojony;
b) konstrukcja drewniana:
 elementy konstrukcyjne wykonane z dłużyc z drewna iglastego,
 wszystkie elementy heblowane i zabezpieczone, bejcą o naturalnym kolorze,
 elementy łączone ze sobą za pomocą śrub i bezgłówkowych gwoździ, ewentualnie kleju,
 wszystkie otwory po śrubach należy flekować kołkami z identycznego drewna jak materiał konstrukcyjny,
 gwoździe wbijać tak aby nie były widoczne;
c) okucia stalowe
 okucia stalowe zastosowane jedynie do montażu słupów do fundamentów,
 elementy wykonane z blach ze stali S235JR, grubości 5mm. elementy łączone spawaniem, spoiny pachwinowe. Elektrody EA1.46. Spawy szlifowane;
 wszystkie elementy stalowe cynkowane ogniowo powłoką gr. 80μn i malowane farbami dedykowanymi do elementów ocynkowanych na kolor RAL 7021 (grafitowy);
d) do budowy pagody należy zastosować następujące elementy łączące:
 kotwy do betonu M12, L=120mm,
 śruby M12, L=120mm + nakrętka M12 + podkładka zw.13/24 + podkładka pow. 13/14,
 gwoździe typu SFS WT-T, 6,5 x 130 mm,
 wkręty do drewna mosiężne M5,5, L=75mm;
e) budowa dachu:
 dach kryty gontem drewnianym mocowanym gwoździami do łat drewnianych,
 łaty wykonane z kantówki 5,0 x 3,5 cm, świerkowej lub sosnowej,
 ze względu na to, że łaty będą widoczne nie mogą być fabrycznie zabezpieczone (nie mogą być zielone) muszą być bejcowane identycznie jak reszta konstrukcji drewnianej,
 łaty w rozstawie co 10 cm, mocowanie do krokwi za pomocą gwoździ lub wkrętów do drewna (niewykazanych w zestawieniu łączników),
 gont z drewna jodłowego lub modrzewiowego, łupany,
 długość pojedynczej deszczułki ok. 30cm, szerokość ok. 10 cm, grubość 4 – 12 mm,
 gonty mocowane na zakład 10 cm do łat za pomocą gwoździ mosiężnych,
 kalenice wykonane również z gontów;
f) okap z kominem
 okap w kształcie ściętego stożka o średnicy u podstawy 120 cm zwężającego się do 30 cm,
 komin w kształcie rury średnicy 30 cm, wysokości 70 cm, zakończony daszkiem stożkowym wspartym na wspornikach,
 przejście przez dach uszczelnione kryzą,
 elementy wykonane z blachy stalowej, ocynkowanej gr. min. 0,8 mm. łączenie lutowaniem w sposób szczelny;
g) obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego;
h) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:
 inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)
 atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.
2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków obejmuje budowę stanowiska do rozpalania ogniska w postaci utwardzonego placu i siedzisk z okorowanych pni drzewa rys A-03, w szczególności:
a) stanowisko okrągłe (śr. 200 cm), ograniczone listwą metalową z nawierzchnią wykonaną z otoczaków,
b) pod stanowisko należy wykonać podlewkę z chudego betonu grubości 10 cm,
c) dla ukształtowania stanowiska należy wykonać obręcz z bednarki stalowej, ocynkowanej,
d) wnętrze obręczy należy wypełnić betonem. Beton powinien być zlicowany z górną krawędzią obręczy (dla prawidłowego odprowadzania wody),
e) w beton należy włożyć kamienie – otoczaki tak aby ich górne płaszczyzny wystawały,
f) obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,
g) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:
 inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)
 atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nie posiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.
Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone łącznie z zamówieniem gwarantowanym.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.

4.2.5.) Wartość części: 67200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków obejmuje budowę stanowiska do rozpalania ogniska w postaci utwardzonego placu i siedzisk z okorowanych pni drzewa rys A-03, w szczególności:
a) stanowisko okrągłe (śr. 200 cm), ograniczone listwą metalową z nawierzchnią wykonaną z otoczaków,
b) pod stanowisko należy wykonać podlewkę z chudego betonu grubości 10 cm,
c) dla ukształtowania stanowiska należy wykonać obręcz z bednarki stalowej, ocynkowanej,
d) wnętrze obręczy należy wypełnić betonem. Beton powinien być zlicowany z górną krawędzią obręczy (dla prawidłowego odprowadzania wody),
e) w beton należy włożyć kamienie – otoczaki tak aby ich górne płaszczyzny wystawały,
f) obsługa geodezyjna i uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,
g) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej co najmniej:
 inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił potwierdzenie złożenia zamówienia pliku KCD do modyfikacji wraz z kopią operatu geodezyjnego)
 atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nie posiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy.
Zamówienie opcjonalne zostanie udzielone łącznie z zamówieniem gwarantowanym.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużona rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę i montaż 2 wiat o wartości min. 10 000 zł brutto każda (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z Rozdziałem IV SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 2 - projektowanymi postanowieniami umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie informacje dotyczące niniejszego postępowania w szczególności: opis
przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania, podstawy wykluczenia i warunki udziału w
postępowaniu,rodzaje oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi złożyć, kryteria oceny
ofert dostępne, informacje dotyczące RODO są w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dostępnych
na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę mycie,woskowanie i pranie tapicerki w dn.24.05.24 r.-Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę mycie,woskowanie i pranie tapicerki w dn.24.05.24 r. w Toyota Auris kombi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI