Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie w ramach projektu „Inwestycje w zawodowców 2”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-31
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-20
  • Numer ogłoszenia576603-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576603-N-2020 z dnia 2020-08-20 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie w ramach projektu „Inwestycje w zawodowców 2”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego  1-3 , 85-066  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.bydgoski.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.powiat.bydgoski.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.bydgoski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zamkniętym opakowaniu z wyraźnym opisem na co jest składana
Adres:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok. 448, kancelaria ogólna (IV p)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie w ramach projektu „Inwestycje w zawodowców 2”
Numer referencyjny: RFE.042.5.14.2018(2)
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do realizacji zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie w ramach projektu „Inwestycje w zawodowców 2”. Przedmiot zamówienia- zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie (szkolenie podstawowe) wg poniższej specyfikacji: Cel szkolenia- zdobycie przez uczestników szkolenia odpowiedniego zakresu wiadomości i umiejętności niezbędnych do nabywania i stosowania środków ochrony roślin oraz wykonywania usług chemizacyjnych zgodnie z wymogami ochrony środowiska. Liczba uczestników szkolenia- 7-10 pełnoletnich uczniów/uczennic Technikum w Karolewie w Zespole Szkół Agro- Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie w ramach projektu „Inwestycje w zawodowców 2”.Miejsce realizacji- województwo kujawsko- pomorskie, powiat bydgoski, Koronowo, Bydgoszcz, preferowane Karolewo (86-022 Dobrcz), zajęcia w ramach szkolenia mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Agro- Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie /sale udostępnione będą nieodpłatnie/ jeśli nie będzie to sprzeczne z obowiązującymi przepisami. W przypadku zajęć w ramach szkolenia/egzaminu realizowanych poza miejscowością Karolewo, Koronowo, Bydgoszcz, Wykonawca zapewni dla uczestników transport (np. bus) z Karolewa do miejsca odbywania się zajęć w ramach szkolenia/egzaminu oraz transport powrotny, a także ewentualne zakwaterowanie. Koszt taki należy wtedy wliczyć do ceny szkolenia. Termin realizacji- szkolenie z egzaminem powinno zakończyć się do 15.12.2020 roku.Liczba godzin szkolenia- szkolenie podstawowe w wymiarze godzinowym zgodnym z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 r. w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz.U. 2019 poz. 1320) /14 godzin/. Program szkolenia- szkolenie podstawowe zrealizowane zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 r. w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz.U. 2019 poz. 1320).Egzamin końcowy i dokument potwierdzający zdobyte kompetencje- po zdaniu egzaminu przez uczestników szkolenia wydane zaświadczenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 r. w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz.U. 2019 poz. 1320).  Koszt szkolenia w ujęciu ceny jednostkowej brutto za przeszkolenie jednego uczestnika (cena ofertowa)- winien obejmować całość kosztów związanych z realizacją pełnego zakresu zamówienia, w szczególności: koszt badań lekarskich (jeśli są wymagane), koszt prowadzących szkolenie, materiałów dydaktycznych/szkoleniowych, wykorzystywanych pomocy audiowizualnych, sprzętu wykorzystywanego podczas szkolenia, koszt egzaminu, dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, drobnego barku kawowego dla uczestników oraz innych pozostałych kosztów merytorycznie związane z realizacją zamówienia. Pozostałe informacje: Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w tym Ustawą z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz. U. z 2019 poz. 1900 t. j. z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 8 maja 2013 r. w sprawie szkoleń w zakresie środków ochrony roślin (Dz.U. 2019 poz. 1320) . Wykonawca jest zobowiązany przy realizacji przedmiotu zamówienia do stosowania obowiązujących przepisów prawa dotyczących ograniczeń, nakazów i zakazów, a także innych stosownych przepisów w czasie stanu zagrożenia epidemiologicznego i stanu epidemii oraz wytycznych, zasad lub przepisów właściwych dla Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz z zachowaniem rygoru reżimu sanitarnego wynikającego z obowiązujących regulacji wewnętrznych i obowiązujących przepisów prawa wprowadzonych u Wykonawcy (w tym dotyczących zapobieganiu zakażeniom wirusem SARS-Co-2 lub podobnym);  Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z uwzględnieniem przepisów dotyczących bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (jeśli dotyczy); Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom szkolenia odpowiednią liczbę wykładowców/prowadzących szkolenie posiadających uprawnienia/kompetencje, przygotowanie związane z przedmiotem zamówienia, umożliwiającą należytą realizację zamówienia, zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe (materiały muszą być adekwatne do treści szkolenia, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo); w uzasadnionych przypadkach, w tym związanych z zakażeniami wirusem SARS CoV 2, zajęcia w ramach szkolenia mogą być prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość (tzw. zajęcia w formie nauki zdalnej), o ile obowiązujące przepisy prawa, w tym dot. zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, pozwalają na ich przeprowadzenie w takiej formie oraz za zgodą Zamawiającego; Wykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia lub kompetencje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do istniejących szkoleń zewnętrznych prowadzonych przez Wykonawcę z uwzględnieniem obowiązujących przepisów; Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie płacone na podstawie faktury/rachunku/faktur wystawionej/wystawionych przez Wykonawcę i będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na konto wskazane na fakturze/rachunku, które będzie jednocześnie widniało w wykazie podatników VAT /tzw. biała lista/ w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej/wystawionych faktury/rachunku/faktur i przekazaniu najpóźniej wraz z fakturą/rachunkiem Zamawiającemu dokumentów. Szczegóły rozliczenia regulować będzie umowa.4. Projekt „Inwestycje w zawodowców 2” oraz przedmiot zamówienia finansowany jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę dla uczniów kierowanych przez Zamawiającego. 6. W przypadku rezygnacji ucznia przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca nie będzie zgłaszał z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego.7. Obowiązki Wykonawcy oraz obowiązki Zamawiającego zostały określone w Ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BIP w dniu 20 sierpnia 2020 r.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80540000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia lub kompetencje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia- tj. Wykonawca posiada: wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie środków ochrony roślin/ wpis do rejestru podmiotów niebędących przedsiębiorcami, prowadzących szkolenia w zakresie środków ochrony roślin; w zakresie stosowania środków ochrony roślin sprzętem naziemnym z wyłączeniem sprzętu montowanego na pojazdach szynowych oraz innego sprzętu stosowanego w kolejnictwie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do Ogłoszenia) i dołączone do oferty dokumenty- kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez należycie umocowaną osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub przez notariusza, potwierdzającego posiadanie: wpisu do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie środków ochrony roślin/ wpisu do rejestru podmiotów niebędących przedsiębiorcami, prowadzących szkolenia w zakresie środków ochrony roślin; w zakresie, o którym mowa w niniejszym Ogłoszeniu.
Informacje dodatkowe Wykonawca winien zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do Ogłoszenia).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez należycie umocowaną osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub przez notariusza, potwierdzającego posiadanie: wpisu do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie środków ochrony roślin/ wpisu do rejestru podmiotów niebędących przedsiębiorcami, prowadzących szkolenia w zakresie środków ochrony roślin; w zakresie, o którym mowa w Ogłoszeniu opublikowanym w BIP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:a) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:1. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,2. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;b) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (za zgodą Zamawiającego), jeśli wynikać to będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia i w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, takich jak w szczególności w przypadku:1. uzasadnionej prośby uczestnika szkolenia lub Wykonawcy,2. działania siły wyższej (np. klęska żywiołowa, katastrofa, pożar, powódź, wybuch, atak terrorystyczny, niepokoje społeczne, strajki, z wyłączeniem strajku u Wykonawcy, działania wojenne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu zamówienia,3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,4. zaistnienia uzasadnionych okoliczności spowodowanych zakażeniami wirusowymi (np. wirusem SARS-CoV-2) lub podobnymi, lub bezpośrednim lub pośrednim oddziaływaniem tych zakażeń (np. przebywanie osób na kwarantannie), 5. zaistnienia uzasadnionych okoliczności (np. liczba absencja chorobowa uczniów- uczestników szkolenia, zagrożenie terrorystyczne, wprowadzenie stanu wyjątkowego, zastosowanie się do wytycznych instytucji w zakresie ochrony zdrowia i życia wydanych z powodu zagrożeń wirusowych lub podobnych),6. gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, c) zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji wystąpienia zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),d) zmiany kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia (wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu),e) niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności,f) możliwość zmiany programu szkolenia (jeśli to możliwe) bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy (za zgodą Zamawiającego) w przypadku uzasadnionej prośby uczestników szkolenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu przedłużania rzęs- Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu przedłużania rzęs. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI