Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu „Zrealizowany cel zawodowy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-21
  • Numer ogłoszenia576691-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576691-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.

Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu „Zrealizowany cel zawodowy”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Zrealizowany cel zawodowy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego (RPO WSL) na lata 2014-2020,Oś priorytetowa VII Regionalny Rynek Pracy, Działanie 7.1 Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu Poddziałanie 7.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia osób poszukujących pracy i pozostających bez zatrudnienia.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, krajowy numer identyfikacyjny 15056552700000, ul. Al. Najświętszej Maryi Panny  24 lok. 8 , 42-202  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 605 688, e-mail arr@arr.czestochowa.pl, faks 343 605 747.
Adres strony internetowej (URL): http://www.arr.czestochowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.arr.czestochowa.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń/kursów zawodowych wraz z egzaminami certyfikowanymi oraz przeprowadzenia szkoleń/kursów podnoszących kwalifikacje i umiejętności zawodowe dla uczestników projektu „Zrealizowany cel zawodowy”
Numer referencyjny: ZAM/30/MP-ZC/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Celem szkoleń/kursów zawodowych jest zdobycie lub podniesienie kwalifikacji i kompetencji zawodowych przez uczestników projektu tj. osób pozostających bez zatrudnienia oraz osób zatrudnionych na umowach krótkoterminowych, pracujących w ramach umów cywilno-prawnych, ubogich pracujących oraz imigrantów, reemigrantów, osób odchodzących z rolnictwa i ich rodzin, co bezpośrednio przyczyni się do wzrostu ich aktywności zawodowej i poprawy sytuacji na rynku pracy.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części, która każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:1) Część I: Kurs Magazynier z obsługą komputera ECDL Base z egzaminem;2) Część II: Specjalista ds. zamówień publicznych z egzaminem;3) Część III: Kurs Prawa jazdy kat. B + E z egzaminem;4) Część IV: Kurs Badania ankietowe z egzaminem;5) Część V: Kurs Statystyczna analiza danych z egzaminem;6) Część VI: Kurs kosmetyczny - podologia z egzaminem;7) Część VII: Kurs języka angielskiego (Subregion Centralny woj. śląskiego) z egzaminem;8) Część VIII: Kurs Intendent z egzaminem;9) Część IX: Kurs Specjalista ds. Zarządzania zasobami ludzkimi z egzaminem;10) Część X: Kurs przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej i komputera z egzaminem ECDL Base (Subregion Centralny woj. śląskiego);11) Część XI: Kurs pośrednik nieruchomości i Zarządzanie nieruchomościami z egzaminem ( 2 kursy);12) Część XII: Kurs Operator koparko-ładowarki kl.III z egzaminem;13) Część XIII: Inspektor ochrony danych osobowych z egzaminem ECDL moduł S 11 RODO; 14) Część XIV: Kurs Grafika komputerowa z egzaminem ECDL Standard moduł S4;15) Część XV: Kurs Sensoplastyka (wstęp + trener I stopnia) z egzaminem; 16) Część XVI: Kurs Specjalista ds. Controlingu z egzaminem;17) Część XVII: Kurs Fryzjer-stylista poziom średniozaawansowany;18) Część XVIII: Kurs Kancelaryjno-archiwalny I stopnia;19) Część XIX: Kurs Rejestratorka medyczna;20) Część XX: Kurs Projektowanie mebli z wykorzystaniem programu KDmax;21) Część XXI: Kurs Makijaż permanentny– pigmentacja brwi;

II.5) Główny kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80533200-1
80533100-0
80411200-0
80580000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U.2016.645 z późn. zm.). Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:Część I:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu magazynier lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część II:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na specjalistę ds. zamówień publicznych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część III:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych prawa jazdy kat. B+E. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część IV:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu badania ankietowe lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część V:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu statystyczna analiza danych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część VI:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu podologia lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część VII:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z języka angielskiego. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część VIII:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych intendent lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część IX:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część X:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na przedstawiciela handlowego lub pokrewne z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XI:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XII:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na operatora koparko-ładowarki. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XIII:co najmniej 3 usługi - szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych w zakresie ochrony danych osobowych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XIV:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej. Część XV:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu sensoplastyki lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XVI:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XVII:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych w zakresie fryzjerstwa. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XVIII:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu kancelaryjno-archiwalnego lub pokrewnego z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XIX:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych na rejestratorkę medyczną. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XX:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu projektowania mebli lub pokrewne z zakresem ww. kursu. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2-osobowej.Część XXI:co najmniej 3 usługi – szkoleń/kursów grupowych/indywidualnych z zakresu makijażu permanentnego. Przez szkolenie/kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 2- osobowej.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi:Część I:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu magazynier lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część II:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu zamówień publicznych, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część III:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów prawa jazdy kat. B+E, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część IV:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu badania ankietowe lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część V:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu statystyczna analiza danych lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część VI:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu podologii lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Część VII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów języka angielskiego, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część VIII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów Intendent lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część IX:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część X:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów na przedstawiciela handlowego lub pokrewnych z zakresem ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XI:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów w zakresie pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów na operatora koparko-ładowarki, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XIII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu ochrony danych osobowych lub pokrewnych z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XIV:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu grafiki komputerowej lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Część XV:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu sensoplastyki lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XVI:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu controllingu lub pokrewne z zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XVII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu fryzjerstwa, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Część XVIII:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu obsługi kancelaryjno-archiwalnej lub pokrewnych zakresem tematycznym ww. kursu, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XIX:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów na rejestratorkę medyczną, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XX:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu projektowania mebli, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert.Część XXI:2-letnie doświadczenie zawodowe, rozumiane jako przeprowadzenie minimum 2 szkoleń/kursów z zakresu makijażu permanentnego, których prowadzenie rozpoczęto w okresie do 36 miesięcy przed terminem składania ofert. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczeniestanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik nr 2b do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnieze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2a do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzec których usługi zostały wykonane; 3) dowodów, czy usługi wykonanew okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczenia ciągłych lub okresowych - są wykonane należycie , przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert), przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. Wzory wykazów, o których mowa w pkt 1) i 2) zostaną przekazane Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa na wstępie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składnia oferty oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie Wykonawcy dot. RODO zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2c do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
DOŚWIADCZENIE 20,00
GOTOWOŚĆ DO ROZPOCZĘCIA REALIZACJI USŁUGI OD MOMENTU PODPISANIA UMOWY 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1) zmiana strony umowy – wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, których wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ i w niniejszej umowie dla przeprowadzonego postępowania; 3) zmiana trenerów/osób, jeżeli zmiana wynika z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek do Zmawiającego, w którym musi wykazać, że zaproponowani trenerzy/osoby posiadają kwalifikacje wymagane postanowieniami SIWZ (zgodnie z opisem w Rozdziale V ust. 2 pkt. 3 lit. b), gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie kursów – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4) zmiana miejsca prowadzenia szkoleń/kursów, jeżeli zmiana wynika z przyczyn niezależnych od wykonawcy, z zastrzeżeniem, że miejsce prowadzenia szkoleń/kursów zawodowych musi być na terenie miasta/powiatu wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularzu oferty – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 5) zmiana terminów wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, z zastrzeżeniem że ostateczny termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż 31.05.2021 r.– zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) zmiana harmonogramu realizacji umowy – zmiana może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 7) zmiana ostatecznej liczby uczestników/czek biorących udział w szkoleniach/kursach zawodowych i/lub egzaminach jeżeli dochowanie ww. jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kurs Magazynier z obsługą komputera z egzaminem ECDL Base.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku Kurs Magazynier z obsługą komputera z egzaminem ECDL Base.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00-1 Kursy komputerowe80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Kursu ma na celu umożliwić zdobycie kwalifikacji do pracy na stanowisku magazyniera oraz kwalifikacje potwierdzające podstawowe kompetencje komputerowe, umożliwiające korzystanie z komputera w dzisiejszym świecie. Program zajęć powinien obejmować minimum 80 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne przeznaczonych dla jednego uczestnika.Program kursu powinien obejmować m.in.: logistykę magazynu, procesy magazynowe, obowiązujące przepisy i normy prawne, ewidencję i inwentaryzację towarów oraz podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów i arkusze kalkulacyjne.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu ECDL Base potwierdzającym nabycie kwalifikacji zawodowych (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne), koszt egzaminu powinien zostać wliczony w koszt szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kurs Specjalista ds. zamówień publicznych z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs Specjalista ds. zamówień publicznych z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 2 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta CzęstochowaProgram zajęć powinien obejmować minimum 36 godzin dydaktycznych (45 minut).Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: procedury zamówień publicznych krok po kroku– ogłaszanie zamówienia, badanie i ocena ofert, postępowanie, wybór oferenta, ogłaszanie wyników postępowania, środki ochrony prawnej – tryb rozpatrywania odwołań, umowy, zagadnienia fundusze europejskie a zamówienia publiczne, kontrolę zamówień publicznych, wzory dokumentów (zbiór wzorów dokumentów), ze wskazaniem aktualnych na dzień szkolenia stanów prawnych. Kurs ma na celu przygotowanie do wykonywania zadań specjalisty ds. zamówień publicznych (po stronie zamawiającego, jak i wykonawcy), który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145( kod zawodu 242225).Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi certyfikatu ukończenia kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Kurs prawa jazdy kat.B+E z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs prawa jazdy kat.B+E z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego ,80.41.12.00-0 – Usługi szkół nauki jazdyPrzewidywana liczba osób: 1Miejsce szkolenia/kursu/egzaminu: na terenie miasta CzęstochowaCzas trwania szkolenia/kursu: prawo jazdy kat. B+E – min. 53 godziny dydaktyczne (20 godzin lekcyjnych teoria + 15 godzin zegarowych praktyka - w tym min. 4 godz. poza terenem zabudowanym z prędkościami powyżej 70 km/h)Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie uczestnika do egzaminu teoretycznego i praktycznego z zakresu prawa jazdy kat. B+E oraz do wykonywania transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy i/lub osób. Zakres tematyczny: musi być przeprowadzony w oparciu o Ustawę z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r., poz. 341, 622, 1287 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców.Kurs musi zakończyć się egzaminami państwowymi przed odpowiednimi komisjami, których koszt należy wliczyć w koszt kursu.Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy).W cenę kursu należy wliczyć koszt badań lekarskich i psychologicznych niezbędnych do przystąpienia do kursów z zakresu prawa jazdy kat. B+E.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80411120-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Kurs Badania ankietowe z egzaminem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs Badania ankietowe egzaminemKod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Forma szkolenia: on-line.Program zajęć powinien obejmować minimum 24 godziny dydaktyczne (45 minut), w tym ćwiczenia. Kursu ma na celu pozyskanie wiedzy w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę w obszarze badań ankietowych niezależnie od obszaru ich zastosowań oraz wykonywanie podstawowych analiz na danych pochodzących z badań ankietowych.Program kursu powinien obejmować m.in.: opis i przygotowanie danych, sprawdzanie poprawności, podstawowe analizy, pobieranie i łączenie danych z różnych źródeł, operacje na danych, podstawowe techniki analiz danych, interpretacja wyników.Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu materiały dydaktyczne oraz odpowiednie oprogramowanie.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi certyfikatu ukończenia kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kurs Statystyczna analiza danych poziom zaawansowany z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Forma szkolenia: on-line.Program zajęć powinien obejmować minimum 24 godziny dydaktyczne (45 minut), w tym ćwiczenia.Kursu ma na celu pozyskanie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystywania wielowymiarowych technik analitycznych takich jak: regresja liniowa, regresja logistyczna czy analiza dyskryminacyjna Program kursu powinien obejmować m.in.: przygotowanie danych na potrzeby konkretnych technik analitycznych, proces konstruowania modeli z wykorzystaniem różnych technik, wnioskowanie na podstawie uzyskanych wyników, przewidywania wartości zmiennej zależnej, ocena skuteczności modeli predykcyjnych. Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu materiały dydaktyczne oraz odpowiednie oprogramowanie.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi certyfikatu ukończenia kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Kurs kosmetyczny podologia z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs kosmetyczny podologia z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Program zajęć powinien obejmować minimum 60 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Kursu ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania usług i pracy w zawodzie podologa .Program kursu powinien obejmować m.in.: bhp w gabinecie podologicznym, sterylizacja narzędzi pracy, anatomia i fizjologia kończyn dolnych, podstawy dermatologii, alergologii i higieny stóp, podologia ogólna, pracownia podologii, biomechanika stopy, najczęściej spotykane choroby, wady i deformacje stóp, techniki i procedury usuwania zdrowotnych problemów stóp, korekta wrastających paznokci, rekonstrukcja płytek grzybiczych i pourazowych, drenaż limfatyczny i elementy refleksoterapii, instrumentarium wykorzystywane w gabinecie podologicznym, pedicure leczniczy, chemiczny oraz zakładanie klamry korygującej, zaopatrzenie ortopedyczne i kształtowanie wkładek ortopedycznych, kriochirurgia, leczenie nadpotliwości stóp, poradnictwo podologiczne.Część praktyczna kursu musi być przeprowadzona w pracowni/gabinecie, w którym Wykonawca musi zapewnić stanowisko wyposażone w urządzenia, materiały, przybory oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia zawodowego kursu podologicznego.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi certyfikatu ukończenia zawodowego kursu podologicznego, potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu podolog, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145 (kod zawodu 323014) oraz zaświadczenia według wzoru MEN nadające uprawniania zawodu podologa (zaświadczenie zgodne ze wzorem Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Kurs języka angielskiego z egzaminem (Subregion Centralny woj. śląskiego)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs języka angielskiego z egzaminem (Subregion Centralny woj. śląskiego)CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego, 80.58.00.00-3 – Oferowanie kursów językowychPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie subregionu centralnego woj. Śląskiego.Wykonawca przeprowadzi test wiedzy u uczestnika kursu, którego wynik będzie uzależniał przypisanie do odpowiedniej grupy zaawansowania. (osoba deklaruje chęć uczestnictwa na poziomie średniozaawansowanym).W przypadku, gdy po przeprowadzeniu testu wiedzy uczestnik kursu okaże się, iż konieczne jest przypisanie go do innej grupy zaawansowania wykonawca musi odpowiednio dostosować program kursu do poziomu kształcenia.Program zajęć powinien obejmować minimum 120 godzin dydaktycznych (45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu:Program kursu powinien obejmować zagadnienia pozwalające przyswoić wiedzę na poziomie danego kursu według sześciostopniowej skali oceny kompetencji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego .Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym/certyfikacyjnym potwierdzającym nabycie umiejętności językowych na danym poziomie według sześciostopniowej skali oceny kompetencji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego przed uprawnionym organem, którego koszt należy wliczyć w cenę kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80580000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Kurs Intendent z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs Intendent z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Program zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut).Kursu ma na celu uzyskanie wiedzy i umiejętności oraz kwalifikacji z zakresu intendenta.Program kursu powinien obejmować m.in.: charakterystykę zawodu intendenta, zasady odpowiedzialności zawodowej intendenta, zakres obowiązków intendenta w kontekście kodeksu pracy, zakres uprawnień intendenta, charakterystyka zakładów gastronomicznych typu zamkniętego, normy żywienia i racje pokarmowe, planowanie produkcji i organizacja zaopatrzenia, organizacja pracy, podstawy dietetyki w zawodzie intendenta, zasady prawidłowego żywienia dzieci i młodzieży, planowanie posiłków, zasady bezpieczeństwa w zakładach żywienia zbiorowego, Zasady Dobrej Praktyki Higienicznej, Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu Intendent, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145 ( kod zawodu 515102).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Kurs specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi z egzaminem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs specjalista ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi z egzaminemKod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 2 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Program zajęć powinien obejmować minimum 60 godzin dydaktycznych (45 minut).Kursu ma na celu zdobycie przez uczestnika praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do objęcia funkcji Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacjach o różnej wielkości. Program kursu powinien obejmować m.in.: zagadnienia rekrutacji i adaptacji pracowników, metody poszukiwania pracownika, selekcję, systemy wynagradzania i motywowania , dyscyplinowanie, ocenę i rozwój zawodowy pracowników, podstawy kadr i płac, trendy i dobre praktyki w nowoczesnym HR.Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla uczestnika, wliczone w cenę zajęć.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym umożliwiającym uzyskanie świadectwa potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w obrębie zawodu pracownika do spraw osobowych, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 roku Dz. U. poz. 1145. (kod zawodu 441501). Koszt egzaminu powinien zostać wliczony w koszt szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Kurs -Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej i komputera z egzaminem ECDL Base (Subregion Centralny woj. Śląskiego)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs -Przedstawiciel handlowy z obsługą kasy fiskalnej i komputera z egzaminem ECDL Base (Subregion Centralny woj. Śląskiego)Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego80.53.32.00-1 Kursy komputerowe80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowegoLiczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie subregionu centralnego woj. Śląskiego.Program szkolenia obejmuje minimum 90 godz. (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Program kursu powinien obejmować m.in: Planowanie oraz organizowanie pracy handlowca (rola i zadania przedstawiciela handlowego, sprzedaż a odsprzedaż, cele sprzedaży wartościowe, zadania jakościowe i ich rola w odsprzedaży, cele przedstawiciela handlowego, planowanie sprzedaży targetowanie poszczególnych klientów, organizacja pracy i skuteczności podczas wizyty, realizacja wizyty handlowej, autoanaliza wizyty, definiowanie celu kolejnej wizyty, sposoby raportowania sprzedaży dziennej, tygodniowej, miesięcznej; Umiejętności sprzedażowe (proces kupowania w praktyce, kontakt z konsumentem, budowanie komunikacji skierowanej na konsumenta, język korzyści i jego wpływ na decyzje zakupu, najczęstsze błędy popełniane przez handlowców, techniki zamykania sprzedaży, monitoring należności – rozmowy przyspieszające ściągnięcie należności, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala płatniczego, podstawy pracy z komputerem, podstawy pracy w sieci, przetwarzanie tekstów i arkusze kalkulacyjne.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się uzyskaniem kwalifikacji do pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego oraz egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu ECDL Base potwierdzającym nabycie kwalifikacji zawodowych (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne), koszt egzaminu powinien zostać wliczony w koszt szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Kurs pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami z egzaminem ( 2 kursy).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami z egzaminem ( 2 kursy).Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Program zajęć powinien obejmować minimum 120 godzin dydaktycznych (45 minut).Kursu ma na celu przygotowanie do uzyskania bezterminowych licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości oraz kompetencji niezbędnych do wykonywania zawodu zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami.Program kursu powinien obejmować m.in.: podstawy wiedzy z zakresu prawa, podstawy wiedzy ekonomicznej i technicznej w zakresie pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami, pojęcia i definicje dotyczące nieruchomości, czynności prawne, obrót nieruchomościami, rynek nieruchomości, realizacja umów z klientami, organizacja transakcji najmu nieruchomości, organizacja transakcji sprzedaży nieruchomości, marketing nieruchomości, rola i zakres obowiązków profesjonalnego zarządcy nieruchomości, sposoby rozporządzania prawami do nieruchomości, własność i inne prawa rzeczowe, gospodarka nieruchomościami, techniczne aspekty zarządzania nieruchomościami, bezpieczeństwo użytkowe konstrukcji budynków, kontrola i przeglądy techniczne obiektów budowlanych, wycena nieruchomości. Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu materiały dydaktyczne.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19. Kurs musi zakończyć się egzaminem a po jego pozytywnym zaliczeniu uzyskaniem licencji pośrednika i zarządcy nieruchomości oraz wpisu do Centralnego Rejestru Pośredników w Obrocie Nieruchomościami, prowadzonego przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. Koszt egzaminu powinien zostać wliczony w koszt szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Program zajęć powinien obejmować minimum 176 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym minimum 86 godzin zajęć praktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika.Kursu ma na celu umożliwić zdobycie uprawnień na operatora koparko - ładowarki kl. III musi być realizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.Program kursu powinien obejmować m.in.: użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarek, technologia robót, zajęcia praktyczne.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem przed komisją powołaną Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, w wyniku którego, uczestnik po pozytywnym zaliczeniu uzyska uprawnień na operatora koparko - ładowarki kl. III.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Kurs inspektor ochrony danych osobowych z egzaminem ECDL moduł S 11 RODO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs inspektor ochrony danych osobowych z egzaminem ECDL moduł S 11 RODO Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego80.53.32.00-1 Kursy komputerowe 80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowy.Program zajęć powinien obejmować minimum 60 godzin dydaktycznych ( 45 minut).Szkolenie/Kurs ma na celu przygotowanie do pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych w instytucjach sektora publicznego oraz przedsiębiorstwach komercyjnych zgodnie ze zmianami w zakresie ochrony danych osobowych.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: podstawy prawne ochrony danych osobowych oraz zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych, ochrona danych osobowych w administracji publicznej, ochrona danych osobowych w internecie, przetwarzanie danych w sieciach komputerowych, zabezpieczenia systemów informatycznych, ochrona danych osobowych w przepisach sektorowych, rejestracja Inspektora Ochrony Danych Osobowych, dokumentowanie zasad ochrony danych osobowych, postępowanie kontrolne i skargowe, reagowanie na naruszenia danych i konsekwencje nieprzestrzegania przepisów o ochronie danych.Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu materiały dydaktyczne a podczas zajęć komputerowych własne stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się uzyskaniem kwalifikacji do pracy na stanowisku inspektora ochrony danych osobowych oraz egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu ECDL moduł S11 RODO potwierdzającym nabycie kwalifikacji zawodowych (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne), koszt egzaminu powinien zostać wliczony w koszt szkolenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Kurs grafiki komputerowej z egzaminem ECDL moduł S4( edycja obrazów).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs grafiki komputerowej z egzaminem ECDL moduł S4( edycja obrazów).Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego80.53.32.00-1 Kursy komputerowe80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowegoPrzewidywana liczba osób: 2 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Program zajęć powinien obejmować minimum 50 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym ćwiczenia.Kursu ma na celu nabycie umiejętności z związanych z obsługą komputera w zakresie grafiki komputerowej, z modułu S4. Program kursu powinien obejmować m.in.: podstawy teoretyczne grafiki komputerowej, wprowadzenie do obsługi programu CorelDraw, Photoshop i Ilustrator, zastosowania elementów grafiki rastrowej oraz wektorowej, przygotowanie do samodzielnego tworzenia ulotek, folderów, loga, zdjęcia pod punkty fotograficzne, projektować banery reklamowe na strony www, projektować layouty stron www i prezentacji ekranowych, podstawowe narzędzia modyfikacyjne i ćwiczenia projektowe.Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL wydany przez Polskie Towarzystwo Informatyczne), moduł S4.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Kurs Sensoplastyka (wstęp + trener I stopnia) z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs Sensoplastyka (wstęp + trener I stopnia) z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiegoProgram zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: zagadnienia plastyki sensorycznej - zarówno z teoretycznej jak i praktycznej strony, naukę przygotowania ekologicznych materiałów plastycznych oraz poznanie technik podczas których można je wykorzystać, metody pracy trenera.Kurs ma na celu usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu oraz uzyskanie certyfikatu upoważniającego do prowadzenia zajęć z plastyki sensorycznej.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem sprawdzającym a po jego pozytywnym zaliczeniu wydaniem uczestnikowi certyfikatu ukończenia kursu oraz zaświadczenia potwierdzającego nabycie kwalifikacji zawodowych zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Kurs specjalista ds. controllingu z egzaminem.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs specjalista ds. controllingu z egzaminem.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoPrzewidywana liczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Program zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut).Kursu ma na celu zapoznanie z podstawowymi oraz zaawansowanymi koncepcjami controllingu biznesowego oraz finansowego stosowanego w przedsiębiorstwach oraz nabycia umiejętności do przeprowadzenia analiz controllingowych.Program kursu powinien obejmować m.in. zagadnienia: Controlling, sprawozdawczość i analiza finansowa, rachunkowość zarządcza, budżetowanie, Excel w controllingu.Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem oraz dostępem do internetu.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Kurs musi zakończyć się egzaminem zewnętrznym i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego posiadane kompetencje z zakresu controllingu, w nawiązaniu do specyfikacji kodu zawodu:Specjalista ds. controllingu - (kod zawodu 241102).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Kurs fryzjer-stylista poziom średniozaawansowany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs fryzjer-stylista poziom średniozaawansowany.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Program zajęć powinien obejmować minimum 35 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Kurs ma na celu teoretyczne i praktyczne uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w zawodzie fryzjera-stylisty poprzez podniesienie kwalifikacji w zakresie systemów strzyżeń oraz technik koloryzacji.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: nowoczesne techniki strzyżenia i modelowania włosów, zabiegi pielęgnacyjne, dobór fryzury i koloryzacji, modelowanie i stylizacja, techniki tonowania i farbowania, technologia. Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla uczestnika, wliczone w cenę zajęć. Część praktyczna kursu musi być przeprowadzona w pracowni/gabinecie, w którym Wykonawca musi zapewnić stanowisko wyposażone w urządzenia, materiały, przybory oraz narzędzia do przeprowadzenia kursu fryzjer-stylista (główki treningowe, narzędzia fryzjerskie, kosmetyki fryzjerskie).Prace wykonane w ramach części praktycznej zajęć winny zostać sfotografowane i przekazane Zamawiającemu w formie dokumentacji fotograficznej na nośniku danych.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 2 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta CzęstochowaProgram zajęć powinien obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym ćwiczenia.Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu obsługi prac archiwalno-kancelaryjnych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: z I stopienia: prawne podstawy postępowania z dokumentacją, dokumentacja niejawna, rodzaje i postać dokumentacji współczesnej, kwalifikacja archiwalna dokumentacji i okresy przechowywania najważniejszych akt kat. archiwalnej B, organizacja pracy kancelaryjnej w tym ćwiczenia z praktycznego posługiwania się wykazem akt, organizacja i zakres działania archiwum zakładowego – w tym wycieczka do wzorcowego archiwum zakładowego, archiwizowanie dokumentacji, w tym dokumentacji nieaktowej, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, postępowanie z dokumentacją likwidowanych jednostek organizacyjnych, komputerowe systemy zarządzania dokumentacją w archiwach zakładowych.Wykonawca winien zapewnić uczestnikowi kursu materiały dydaktyczne a podczas zajęć z zakresu obsługi komputerowych systemów zarządzania dokumentacją własne stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Kurs - rejestratorka medyczna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs - rejestratorka medyczna.Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 2 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta CzęstochowaProgram zajęć powinien obejmować minimum 30 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu rejestracji medycznej. Minimalny zakres tematyczny: zasady pracy w służbie zdrowia, struktura, źródła finansowania, ustawy na podstawie których funkcjonują placówki służby zdrowia, organy kontroli i nadzoru, współpraca z nfz- zakres świadczeń refundowanych; zarządzanie recepcją, organizacja i elementy wizerunku sekretariatu medycznego, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; rola poprawnej sprawozdawczości w finansowaniu świadczeń zdrowotnych; prowadzenie dokumentacji medycznej; profesjonalna obsługa pacjenta; obsługa komputera i urządzeń biurowych; rejestracja pacjentów, konfiguracje programu mMedica, elektroniczna dokumentacja medyczna, inne.Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla uczestnika, wliczone w cenę zajęć. Podczas zajęć z zakresu obsługi komputera każdy uczestnik musi posiadać do dyspozycji jeden komputer stacjonarny/laptop z dostępem do internetu oraz oprogramowania medycznego służącego do rejestracji pacjentów.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Kurs projektowanie mebli z wykorzystaniem programu KDmax
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs projektowanie mebli z wykorzystaniem programu KDmaxKod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowego80.53.32.00-1 Kursy komputerowe,80.53.31.00-0 Usługi szkolenia komputerowegoLiczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie województwa śląskiego.Program zajęć powinien obejmować minimum 30 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym zajęcia praktyczne.Kursu ma na celu nabycie podstawowych i średniozaawansowanych umiejętności wykorzystania programu KDmax w projektowaniu mebli oraz dostarczenie podstawowej wiedzy na temat zasad projektowania mebli i zagadnień związanych z ich produkcją.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: wymiarowanie mebli, wymiarowanie formatek, rozkroje płyt i optymalizacja kosztów produkcji, okleinowanie mebli, fronty meblowe, akcesoria meblowe i wybrane systemy meblowe, platforma 2D -budowanie typowych pomieszczeń, tworzenie stylu mebli, Platforma 3D (virtual reality, VR)-realizacja typowego projektu mebli kuchennych, realizacja typowego projektu szaf wnękowych, wizualizacja projektu,przygotowanie dokumentacji i rysunków wykonawczych, drukowanie rysunków do formatu PDF.Wykonawca winien zapewnić dla uczestnika kursu stanowisko pracy wyposażone w jeden komputer stacjonarny/laptop z odpowiednim oprogramowaniem.Prace wykonane w ramach części praktycznej zajęć winny zostać sfotografowane i przekazane Zamawiającemu w formie dokumentacji fotograficznej na nośniku danych.Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80533200-1, 80533100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Kurs makijażu permanentnego – pigmentacja brwi .
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia/kursu zawodowego w kierunku: Kurs makijażu permanentnego – pigmentacja brwi .Kod CPV: 80.53.00.00-8 – Usługi szkolenia zawodowegoLiczba osób: 1 os.;Miejsce szkolenia/kursu: na terenie miasta Częstochowa.Program zajęć powinien obejmować minimum 24 godzin dydaktycznych (45 minut), w tym 16 godzin zajęcia praktyczne.Kursu ma na celu umożliwić uczestnikowi nabycie umiejętności z zakresu wykonywania makijażu permanentnego dotyczącego pigmentacji brwi.Minimalny zakres tematyczny szkolenia/kursu: kwestie anatomii, fizjologii i biochemii skóry, kształt twarzy i fototypy skóry, wybór odpowiedniego sposobu i odpowiedniej techniki pigmentacji brwi, właściwego kształtu oraz odcieni pigmentów; teoria barw i analiza kolorystyczna mają tutaj szczególne znaczenie; aspekty higieny, odpowiedzialności prawnej, Pielęgnacja ciała (dłoni, stopy); proces przygotowania stanowiska do zabiegu, obsługa urządzeń do maszynowej pigmentacji oraz narzędzi do aplikacji ręczne, metoda pigmentacji brwi – Ombre Brows . Inne. Część praktyczna - przygotowanie stanowiska pracy i samodzielne wykonanie zabiegu na sztucznej skórze, oraz etapowe wykonanie zabiegu na modelkach. Nie dopuszcza się realizacji zajęć w formie e-learningu z wyjątkiem sytuacji, w której odpowiednimi przepisami prawa wprowadzone zostaną regionalne obostrzenia związane ze wzrostem liczby zachorowań na COVID-19.Sposób zakończenia kursu: certyfikat ukończenia kursu oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu według wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652)., potwierdzające zdobycie kwalifikacji zawodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie 20,00
gotowości do rozpoczęcia realizacji usługi od momentu podpisania umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę realizację następujących szkoleń zielonych: 1.Zielona gospodarka możliwości i dofinansowania, 2.Eco Coaching, 3 .Monter urządzeń energetyki odnawialnej, 4.Przedstawiciel handlowy w branży energetyki odnawialnej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI