Usługa przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w zakresie badania USG noworodka w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w zakresie badania USG noworodka w ramach projektu Mały DolnoŚlązak - okresu trwałości projektu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-15
  • Numer ogłoszenia503007-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 503007-N-2020 z dnia 2020-01-15 r.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Usługa przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w zakresie badania USG noworodka w ramach projektu Mały DolnoŚlązak - okresu trwałości projektu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest częścią realizacji zadania, okresu trwałości projektu pn. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z siedzibą w Wałbrzychu 58-310, ul. Paderewskiego 10, NIP: 886-238-52-61, REGON 890047179;
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego we Wrocławiu z siedzibą w Wrocławiu, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, NIP: 898-18-16-856, REGON: 000289012;
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu 51-124, ul. Kamieńskiego 73a, NIP: 895-16-45-574, REGON: 000977893;
Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego z siedzibą w Wałbrzychu 58-309, ul. Sokołowskiego 4, NIP: 886-23-85-315 REGON: 890047446;
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej z siedzibą w Jeleniej Górze 58-506, ul. Ogińskiego 6, NIP: 611-12-13-469, REGON: 000293640;

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 2. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, na podstawie pełnomocnictw udzielonych zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1 843 ze zm.), zwana dalej uPzp,). 3. Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego – uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, adres do korespondencji: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego Dział Techniczny i Zaopatrzenia ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych adres strony internetowej http:// bip.szpital.walbrzych.pl/przetargi Godziny urzędowania Zamawiającego: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00.
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego  10 , 58-301  Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 877 183, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks 748 877 103.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.walbrzych.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.szpital.walbrzych.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SPZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
2. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, na podstawie pełnomocnictw udzielonych zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1 843 ze zm.), zwana dalej uPzp,). 3. Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego – uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, adres do korespondencji: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego Dział Techniczny i Zaopatrzenia ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych adres strony internetowej http:// bip.szpital.walbrzych.pl/przetargi Godziny urzędowania Zamawiającego: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szpital.walbrzych.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szpital.walbrzych.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E.Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10, SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenie szkoleń dla lekarzy w zakresie badania USG noworodka w ramach projektu Mały DolnoŚlązak - okresu trwałości projektu.
Numer referencyjny: ZP/PN/1/MDŚ-32/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia lekarzy specjalistów neonatologów i pediatrów, i lekarzy będących w trakcie specjalizacji z neonatologii w języku polskim z zakresu badania USG noworodka z podziałem na części: Część nr 1 – badanie ultrasonograficzne noworodka, Część nr 2 – badanie USG stawów biodrowych noworodka, Część nr 3 – szkolenie lekarzy w zakresie kardiologicznego badania USG noworodka. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dla programu szkolenia, a także wielkości grupy szkoleniowej, wielkości podgrup i warunków przeprowadzenia kursu zostały zamieszczone w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Szkolenie odbędzie się w terminach określonych w szczegółowym harmonogramie szkolenia. Szczegółowy harmonogram szkolenia Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. 5. Szkolenie składa się z części teoretycznej (seminaria/wykłady) oraz z części praktycznej (warsztatów). Dla potrzeb seminariów Zamawiający zapewnia salę wykładową. Warsztaty odbędą się w siedzibie Zamawiającego. Po stronie Zamawiającego leży zapewnienie pacjentów oraz miejsca warsztatowego. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) Organizacja szkolenia; b) Opracowanie szczegółowego harmonogramu (terminarza) szkolenia w uzgodnieniu z Partnerami oraz w oparciu o wymogi ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2017 poz. 125 ze zm.); c) Przygotowanie sali wykładowej do przeprowadzenia seminariów/wykładów wraz z wyposażeniem wymaganym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; d) Zapewnienie wykładowcy (w tym trenera części praktycznej) posiadającego/cych uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną dla realizacji zamówienia; e) Zapewnienie sprzętu i aparatury niezbędnych do przeprowadzenia kursu (zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ); f) Opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych spełniających wymogi ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2017 poz. 125 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; g) Zapewnienie uczestnikom szkolenia poczęstunku w czasie przerwy kawowej i lunchu; h) Rozesłanie zaproszeń do uczestników szkolenia z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem; i) Zorganizowanie części praktycznej (warsztatowej) szkolenia, w tym zapewnienie opiekuna części warsztatowej, wybranego spośród co najmniej dwóch kandydatów przedstawionych przez Zamawiającego; j) Przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych i opracowanie dedykowanych narzędzi szkoleniowych: skryptów ze szkolenia dla uczestników oraz sprawozdania szkoleniowego zgodnych z wymogami ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2017 poz. 125 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; k) Przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do jakichkolwiek dzieł powstałych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia; l) Przekazanie Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkolenia; m) Przeprowadzenie weryfikacji wyników kształcenia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2017 poz. 125 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi; n) Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego (na podstawie ankiet ex-ante i ex-post), przedstawienie zebranych ankiet ewaluacyjnych i sporządzenie raportu ewaluacyjnego oraz przekazanie pełnej dokumentacji w tym zakresie Zamawiającemu; o) Przeprowadzenie badania ankietowego jakości szkolenia, p) Wystawianie certyfikatów indywidualnym uczestnikom szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia wzoru certyfikatu; q) Pokrycie wszelkich kosztów niezbędnych dla należytej realizacji niniejszego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 80561000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 20% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego znak ZP/PN/1/MDŚ-32/2020 oświadczam/y, że reprezentowany przeze mnie/przez nas Wykonawca jest**: • podmiotem uprawnionym do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego lub szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych (forma prawna) ………………… – wpisanym do rejestru …………………………………, pod nr ………………………………, • innym podmiotem uprawnionym do kształcenia podyplomowego na podstawie odrębnych przepisów: medyczną szkołą wyższą/szkołą prowadzącą działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych/medyczną jednostką badawczo-rozwojową/innym podmiotem (jakim)………………** – wpisanym do rejestru ………………………………, pod nr ………………., • innym podmiotem niż wymienione powyżej ………………, zwanym organizatorem kształcenia, wpisanym w rejestrze podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy, prowadzonym przez ………………, pod nr ……………… Dotyczy podmiotów, które mogą prowadzić kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów na podstawie art. 19 ust. 1 pkt. 1) i 2) ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. 2011 nr 277 poz. 1634 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków. Zamawiający uzna za spełnienie warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.zdolność zawodowa Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej dwa zadania obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie kursu medycznego nieobjętego programem odbywanej specjalizacji lub nabywanej umiejętności w rozumieniu §. 3 ust. 2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 05 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów (Dz.U. 2004 nr 231 poz. 2326 ze zm.) dla lekarzy, którymi objętazostała, w ramach każdego z zadań, grupa co najmniej 10 osób. 2. Zdolność techniczna Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację lekarską w dziedzinie zgodnej z tematyką szkolenia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce ultrasonograficznej stosownie do tematyki szkolenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 6. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów. 7. OFERTA WSPÓLNA: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 8. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU INNEGO PODMIOTU: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie w formie pisemnej, które określa: a) zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 2) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby, Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5. 10. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI POWIERZENIA WYKONANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM : 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 11. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego reje W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentystru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
odpis z właściwego reje W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumentystru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
B 1.zdolność zawodowa Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej dwa zadania obejmujące swoim zakresem organizację i przeprowadzenie kursu medycznego nieobjętego programem odbywanej specjalizacji lub nabywanej umiejętności w rozumieniu §. 3 ust. 2) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 05 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów (Dz.U. 2004 nr 231 poz. 2326 ze zm.) dla lekarzy, którymi objęta została, w ramach każdego z zadań, grupa co najmniej 10 osób. 2. Zdolność techniczna Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację lekarską w dziedzinie zgodnej z tematyką szkolenia oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce ultrasonograficznej stosownie do tematyki szkolenia. wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ), a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), Pouczenie: zgodnie z wykładnią art. 297 § 1 Kodeksu Karnego: Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego (…) zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania (…) zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Wykonawcy - trenera 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dopuszczalne są w okolicznościach przewidzianych w niniejszej umowie i wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie do obowiązującego prawa; b. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian umowy o dofinansowanie Projektu – w zakresie koniecznym dla dostosowania Umowy do zmian w umowie o dofinansowanie; c. konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu – w zakresie koniecznym dla dostosowania Umowy do zmian przepisów prawa lub wytycznych; d. konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy, e. w przypadku zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, f. w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Partnera, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, g. wystąpią nieprzewidziane okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację Umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 3. Dopuszcza się zmiany podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową będą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843). 5. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania pełnej dokumentacji przebiegu szkoleń, w tym w szczególności: materiałów szkoleniowych, list obecności, protokołów przebiegu egzaminów, ankiet ewaluacyjnych, przez okres 10 lat od dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, w formie papierowej i elektronicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii pełnej dokumentacji przebiegu szkoleń, w tym w szczególności: materiałów szkoleniowych, list obecności, protokołów przebiegu weryfikacji wyników kształcenia, ankiet ewaluacyjnych w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z § 4 ust. 5 Umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, Ministerstwo Zdrowia - Operatora Programu, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - Krajowy Punkt Kontaktowy lub inne jednostki na ich zlecenie przez okres 7 lat od dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
13. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. 14. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji. 15. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia : 1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą, 2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona. 16. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. 17. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 18. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: badanie ultrasonograficzne noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYMAGANIA OGÓLNE DLA SZKOLEŃ: 1. Sala wykładowa: - zapewnia Zamawiający • dostosowana do wymaganej liczby uczestników szkolenia, • klimatyzowana, • posiadająca miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie przy stołach, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia, • wyposażona w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • posiadająca tablicę magnetyczną suchościeralną bądź typu flipchart z kompletem pisaków, 2. Materiały szkoleniowe: • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Miejsce części teoretycznej szkoleń: • Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 4. Miejsce części praktycznej szkoleń: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 5. Przerwa kawowa: • w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 6. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia szkoleniowego: • dla każdego uczestnika zupa (min. 200ml), drugie danie: sztuka mięsa/ryba (min. 100g), dodatek (ziemniaki, kluski, ryż, kasza min. 150g), surówka/sałatka (min. 50g); kompot/sok owocowy (min. 200ml). Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce.   OPIS SZKOLENIA Nr 1 „Badanie ultrasonograficzne noworodka” Opiekun merytoryczny : Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10. 1. Rodzaj szkolenia: Kurs medyczny nieobjęty programem odbywanej specjalizacji lub nabywanej umiejętności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów, stanowiący kształcenie podyplomowe lekarzy w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2011 nr 277 poz. 1634 ze zm.) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: Zgodnie z art. 19. 1. ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. 2011 nr 277 poz. 1634 ze zm.) kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów mogą prowadzić: 1) podmioty uprawnione do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego lub szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych; 2) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 uprawnione do kształcenia podyplomowego na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności: medyczne szkoły wyższe, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, medyczne jednostki badawczo-rozwojowe; 3) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 i 2 po uzyskaniu wpisu w rejestrze podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów, zwane dalej „organizatorami kształcenia”. Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. 3. Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację lekarską w dziedzinie neonatologii oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce ultrasonograficznej noworodków. 4. Adresat szkolenia: Lekarze specjaliści – neonatolodzy, jak również w trakcie specjalizacji (po II roku specjalizacji z zakresu neonatologii ). 5. Wymagania organizacyjne: Przeprowadzenie części wykładowej w 1 grupie 16 osób. Przeprowadzenie warsztatów w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno – Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu w 2 podgrupach po 5 osób oraz 1 grupie 6 osób. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: Zapewnienie sali seminaryjnej na minimum 20 uczestników. 7. Liczba uczestników szkolenia: Liczba uczestników – 16 osób; 1 grupa szkoleniowa 16 osób, podczas części praktycznej podział na 3 podgrupy po 5 - 6 osób 8. Tematyka szkolenia: Część seminaryjna: I dzień - 9.00- 14.00 – (5 godzin) Z przerwą kawową 1) Podstawy obrazowania ultrasonograficznego w neonatologii 2) Prawidłowa anatomia ultrasonograficzna mózgu noworodka 3) Technika badania poszczególnych narządków (jamy brzusznej, klatki piersiowej-serca, naczyń, płuc) 4) Obsługa aparatu USG Lunch Część praktyczna I dzień- 14.30 – 17.30 – (3 godziny) wykonywanie badań ultrasonograficznych w grupach 5 osób. Część seminaryjna : II dzień – 7.30 – 11.30 (4 godziny ) 1) Ultrasonografia przezciemiączkowa noworodka donoszonego i urodzonego przedwcześnie a) krwawienie do i okołokomorowe b) zmiany niedotleniowo-niedokrwienne 2) Wady ośrodkowego układu nerwowego 3) USG jamy brzusznej 4) Podstawy USG serca i dużych naczyń 5) USG płuc Przerwa kawowa Część praktyczna: II dzień – godziny 12.00 - 15.00 (3 godziny ) 1) P-USG noworodka urodzonego o czasie i przedwcześnie 2) Ultrasonograficzna ocena narządów (jamy brzusznej, serca i naczyń, płuc 3) Podstawy echokardiografii noworodkowej Lunch Część praktyczna –cz.II godziny 15.30-18.30 (3 godziny ) Prezentacja pacjentów –ultrasonografia w praktyce klinicznej 9. Wymagana aparatura i sprzęt: 1) Ultrasonograf z opcją kolorowego Dopplera i głowicą linearną i sektorową oraz neonatologiczną 2) Inkubator otwarty hybrydowy 3) Monitor podstawowych czynności życiowych 4) Kardiomonitor 10. Opis założeń programu: Celem szkolenia jest: przedstawienie aktualnej wiedzy dotyczącej diagnostyki ultrasonograficznej w neonatologii i możliwości zastosowania jej przez neonatologa w zakresie najczęściej występujących stanów patologicznych u noworodka. Uczestnicy otrzymają wiedzę zarówno teoretyczną jak również, przez uczestniczenie osobiste w postępowaniu diagnostycznym prowadzonym w ośrodku prowadzącym szkolenie, umiejętności praktyczne. 11. Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia: Certyfikat z przyznaniem punktów edukacyjnych. 12. Czas trwania szkolenia: Łączna liczba dni: 2 dni, (w tym część seminaryjna i część praktyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie Wykonawcy - trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: badanie USG stawów biodrowych noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYMAGANIA OGÓLNE DLA SZKOLEŃ: 1. Sala wykładowa: - zapewnia Zamawiający • dostosowana do wymaganej liczby uczestników szkolenia, • klimatyzowana, • posiadająca miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie przy stołach, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia, • wyposażona w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • posiadająca tablicę magnetyczną suchościeralną bądź typu flipchart z kompletem pisaków, 2. Materiały szkoleniowe: • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Miejsce części teoretycznej szkoleń: • Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 4. Miejsce części praktycznej szkoleń: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 5. Przerwa kawowa: • w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 6. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia szkoleniowego: • dla każdego uczestnika zupa (min. 200ml), drugie danie: sztuka mięsa/ryba (min. 100g), dodatek (ziemniaki, kluski, ryż, kasza min. 150g), surówka/sałatka (min. 50g); kompot/sok owocowy (min. 200ml). Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce.OPIS SZKOLENIA NR 2 „Badanie USG stawów biodrowych noworodka” Opiekun merytoryczny : Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10. 1. Rodzaj szkolenia: Kurs medyczny nieobjęty programem odbywanej specjalizacji lub nabywanej umiejętności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów, stanowiący kształcenie podyplomowe lekarzy w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2011 nr 277 poz. 1634 ze zm.). 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: Zgodnie z art. 19. 1. ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. 2011 nr 277 poz. 1634 ze zm.) kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów mogą prowadzić: 1) podmioty uprawnione do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego lub szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych; 2) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 uprawnione do kształcenia podyplomowego na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności: medyczne szkoły wyższe, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, medyczne jednostki badawczo-rozwojowe; 3) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 i 2 po uzyskaniu wpisu w rejestrze podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów, zwane dalej „organizatorami kształcenia”. Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. 3. Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację lekarską w dziedzinie neonatologii lub ortopedii lub radiologii oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce ultrasonograficznej stawów biodrowych noworodków. 4. 3. Adresat programu: Lekarze specjaliści neonatolodzy, jak również w trakcie specjalizacji (po II roku specjalizacji z zakresu neonatologii). 5. Wymagania organizacyjne: Przeprowadzenie części wykładowej w 1 grupie liczącej 20 osób. Przeprowadzenie warsztatów w Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno – Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu w 3 podgrupach po 5 - 6 osób. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: Zapewnienie sali seminaryjnej na minimum 20 uczestników. 7. 4. Liczba uczestników szkolenia: Liczba uczestników – 17 osób, 1 grupa szkoleniowa licząca 17 osób; podczas części praktycznej podział na 3 podgrupy po 5 - 6 osób. 8. 5. Tematyka szkolenia: Część seminaryjna: I dzień - ( 9.00- 13.30) – ( 4,5 godz.) W trakcie przerwa kawowa 1) Podstawy teoretyczne ultrasonografii i jej zastosowania w obrazowaniu stawów w neonatologii. 2) Grupy ryzyka patologii stawów biodrowych 3) Obsługa ultrasonografu i przygotowanie zaplecza 4) Podstawy badania: sprzęt, technika badania, prawidłowe obrazy Lunch Część praktyczna I dzień- 14.00 – 17.00 ( 3 godziny ) – wykonywanie badań ultrasonograficznych w grupach – 4 grupy po 5 osób. Część seminaryjna : II dzień – 7.30 – 10.30 ( 3 godziny ) 1) metody i skale stosowane w ocenie stawów biodrowych 2) częste błędy w badaniu i opisie stawów biodrowych 3) najczęstsze patologie stawów biodrowych Przerwa kawowa Część praktyczna: II dzień – 11.00- 14.00 ( 2,5 godziny ) 1) Badanie ultrasonograficzne stawów biodrowych – badania w grupach 5 osobowych Lunch Część praktyczna –II dzień, cz.II 14.30 -17.00 ( 2,5 godziny ) 2) Prezentacja pacjentów – zastosowania ultrasonografii stawów biodrowych w praktyce klinicznej 9. 6. Wymagana aparatura i sprzęt: 1) Ultrasonografy z głowicą linearną i opcją oceny stawów biodrowych ( typ II i III ) 2) Stanowisko resuscytacji noworodka 3) Inkubator 4) Monitor podstawowych czynności życiowych 5) Kardiomonitor 10. 7. Opis założeń programu: Celem szkolenia jest: przedstawienie aktualnej wiedzy dotyczącej diagnostyki ultrasonograficznej stawów biodrowych w neonatologii i możliwości zastosowania jej przez neonatologa w praktyce klinicznej. Uczestnicy otrzymają wiedzę zarówno teoretyczną jak również, przez uczestniczenie osobiste w postępowaniu diagnostycznym prowadzonym w ośrodku prowadzącym szkolenie, wiedzę praktyczną. Umożliwiająca wykonywanie badań w oddziale neonatologicznym, ale również w poradniach. 11. 8. Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia: Certyfikat z przyznaniem punktów edukacyjnych. 12. 9. Czas trwania szkolenia: Łączna liczba dni: 2 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Wykonawcy - trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: szkolenie lekarzy w zakresie kardiologicznego badania USG noworodka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYMAGANIA OGÓLNE DLA SZKOLEŃ: 1. Sala wykładowa: - zapewnia Zamawiający • dostosowana do wymaganej liczby uczestników szkolenia, • klimatyzowana, • posiadająca miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia w układzie przy stołach, z miejscem umożliwiającym wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia, • wyposażona w sprzęt audiowizualny (ekran i projektor multimedialny) oraz w nagłośnienie, w tym minimum jeden mikrofon oraz komputer przenośny umożliwiający odtwarzanie niezbędnych plików pakietu MS Office, • posiadająca tablicę magnetyczną suchościeralną bądź typu flipchart z kompletem pisaków, 2. Materiały szkoleniowe: • przygotowane, wydrukowane i dostarczone na miejsce szkolenia materiały szkoleniowe (w języku polskim) składające się z programu szkolenia, teczki, długopisu, notatnika oraz materiałów przygotowanych przez wykładowcę. 3. Miejsce części teoretycznej szkoleń: • Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 4. Miejsce części praktycznej szkoleń: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10, Centrum Diagnostyki Kobiet i Noworodków, Sala Konferencyjna I piętro. 5. Przerwa kawowa: • w formie szwedzkiego stołu podczas każdego wykładu (kawa, herbata cukier w saszetkach, śmietanka do kawy oraz cytryna w plastrach – bez ograniczeń; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach po 0,5l -po 2 butelki na osobę dziennie; ciastka kruche – po 100 g na osobę dziennie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastawę stołową i sztućce. 6. Lunch – jeden raz w ciągu każdego dnia szkoleniowego: • dla każdego uczestnika zupa (min. 200ml), drugie danie: sztuka mięsa/ryba (min. 100g), dodatek (ziemniaki, kluski, ryż, kasza min. 150g), surówka/sałatka (min. 50g); kompot/sok owocowy (min. 200ml). Obowiązkowe zapewnienie wersji wegetariańskiej lub wegańskiej w liczbie zadeklarowanej przez uczestników na początku każdego dnia wykładowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić miejsce siedzące do spożycia posiłku oraz zastawę stołową i sztućce.   OPIS SZKOLENIA Nr 3 „Szkolenie dla lekarzy w zakresie kardiologicznego badania USG noworodka” Opiekun merytoryczny : Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10. 1. Rodzaj szkolenia: Kurs medyczny nieobjęty programem odbywanej specjalizacji lub nabywanej umiejętności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 października 2004 r. w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów, stanowiący kształcenie podyplomowe lekarzy w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t. j. Dz.U. 2016 poz. 125 ze zm.) 2. Wymagania dla podmiotu prowadzącego: Zgodnie z art. 19. 1. ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz.U. 2017 poz.125 ze zm.) kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów mogą prowadzić: 1) podmioty uprawnione do prowadzenia szkolenia specjalizacyjnego lub szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych; 2) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 uprawnione do kształcenia podyplomowego na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności: medyczne szkoły wyższe, szkoły prowadzące działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych, medyczne jednostki badawczo-rozwojowe; 3) inne podmioty niż wymienione w pkt 1 i 2 po uzyskaniu wpisu w rejestrze podmiotów prowadzących kształcenie podyplomowe lekarzy i lekarzy dentystów, zwane dalej „organizatorami kształcenia”. Zgodnie z zasadami wsparcia w ramach Programu Operacyjnego PL07: Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno-epidemiologicznych wykonawcą nie może być Partner projektu nr 267/07/13 pt. „Mały DolnoŚlązak – Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego”. 3. Wymagania stawiane osobie prowadzącej szkolenie: Osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację lekarską w dziedzinie kardiologii oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce ultrasonograficznej układu krążenia u noworodków. 4. Adresat programu: Lekarze specjaliści w dziedzinie neonatologii lub pediatrii, lub lekarze w trakcie specjalizacji z neonatologii 5. Wymagania organizacyjne: Przeprowadzenie części wykładowej w 1 grupie liczącej 12 osób. Przeprowadzenie warsztatów w Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno – Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ul. Paderewskiego 10,w 2 podgrupach po 6 osób. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sali seminaryjnej: Zapewnienie sali seminaryjnej na minimum10 uczestników. 7. Liczba uczestników szkolenia Liczba uczestników – 12 osób, 1 grupa szkoleniowa licząca 12 osób; podczas części praktycznej podział na 2 podgrupy po 6 osób. 8. Tematyka szkolenia: Część seminaryjna: I dzień - ( 9.oo- 14.00) – 5 godzin W trakcie przerwa kawowa 1.Teoretyczne podstawy ultrasonografii 2. Badanie dwuwymiarowe Lunch Część seminaryjna: I dzień (g.14.30-18.00) – 3,5 godziny z przerwą kawową 2. Teoretyczne podstawy ultrasonografii – cd. 3. Badania dopplerowskie Cześć praktyczna: II dzień (g.9.00 – 14.00) – 5 godzin z przerwą kawową Wykonywanie badań usg w grupach-2 grupy 5 osobowe Lunch Część praktyczna II dzień- (g.14.30-18.00) – 3,5 godz. w tym przerwa kawowa Wykonywanie badań usg w grupach-2 grupy 6 osobowe 9. Wymagana aparatura i sprzęt: 1) Ultrasonograf najwyższej klasy 3D/4D z głowicą sektorową dla noworodków ( typ III ) 2) Pulsoksymetr 3) Stanowisko resuscytacji noworodka 10. Opis założeń programu: Celem szkolenia jest : 1) Przedstawienie najnowszej wiedzy na temat badania ultrasonograficznego w dziedzinie kardiologii u noworodków 2) Wstępna diagnostyka ultrasonograficzna wszystkich noworodków z grup ryzyka; 3) Wczesne rozpoznawanie wad w ośrodkach różnego stopnia referencyjności; 4) Wczesne wykrycie wrodzonych wad serca noworodków przez neonatologów w ośrodkach II i III poziomu 5) Możliwość wykonywania usg serca tuż po urodzeniu się dziecka - w przypadku nieprawidłowości układu krążenia u płodu, 6) Wykonanie badania usg u dziecka w przypadku nieprawidłowego testu pulsoksymetrycznego wykonanego w ciągu 12 godzin po porodzie. 11. Dokument świadczący o ukończeniu szkolenia Certyfikat z przyznaniem punktów edukacyjnych 12. Czas trwania szkolenia: Łączna liczba dni: 2 dni (17 godzin)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80561000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie Wykonawcy - trenera 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i nagranie kursu e-learning pn. "Informatyka w magazynowaniu" - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i nagranie kursu e-learning pn. "Informatyka w magazynowaniu". Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wałbrzych: Dostawa materiału roślinnego celem ukwiecenia miasta Wałbrzycha