III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
5.3.1.1. Dotyczy części nr 20, 21, 22: posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzony przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nd
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dotyczy każdej z części oddzielnie: 5.3.2.1.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn. wykonawca przeprowadził przynajmniej jedno szkolenie/kurs/wykład/warsztaty związane z doskonaleniem zawodowym osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 5.3.2.1.2. dysponuje przynajmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs objęty przedmiotem zamówienia w danej części, która posiada doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej jednego szkolenia/kursu/wykładu/warsztatu związanego z doskonaleniem zawodowym osób w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (dopuszczalne jest wykazanie dysponowania osobą własną w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nd
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.2.1.1. w zakresie części nr 20, 21, 22 - dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.1. SIWZ. 6.3.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.2. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nd
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postpowaniu, w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ; 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności: 6.3.2.1.1. w zakresie części nr 20, 21, 22 - dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwy organ, umożliwiający świadczenie usług zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. 6.3.2.2. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.2.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.1. SIWZ. 6.3.2.2.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.2.1.2. SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są w ofercie dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia przez osobę/osoby wskazane przez wykonawcę w treści oferty, dopuszczalna jest ich zmiana jedynie za zgodą Zamawiającego, na osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie gorszym niż osoby, które mają one zastąpić. 3. Zmiany zaakceptowanego harmonogramu nieprowadzące do zmiany końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 2 mogą być dokonywane za zgodą Lidera Szkolnego i Dyrektora Szkoły właściwego ze względu na nazwę zadania i nie stanowią zmiany umowy. Wykonawca jest w takim przypadku zobowiązany do złożenia pisemnej informacji o zmianie do Biura Projektu najpóźniej dzień przed planowaną zmianą w harmonogramie. Wszelkie pozostałe zmiany mogą być dokonywane wyłącznie pisemnie w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-01-24, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 – Kurs obsługi kas fiskalnych z fakturowaniem – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – Kurs obsługi kas fiskalnych z fakturowaniem – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni wolne od nauki szkolnej i soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 – Kurs dokumentowania usług transportowych i obsługa komputerowych programów magazynowych (Insert-Subiekt) – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – Kurs dokumentowania usług transportowych i obsługa komputerowych programów magazynowych (Insert-Subiekt) – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 15 godzin ( 15 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu - Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4 – Kurs obsługi programu Płatnik – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 – Kurs obsługi programu Płatnik – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin (w tym 5 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część 5 – Kurs obsługi programu finansowo-księgowego SYMFONIA – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 – Kurs obsługi programu finansowo-księgowego SYMFONIA – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część 6 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-14
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część 7 – Kurs obróbki cyfrowej zdjęć – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 – Kurs obróbki cyfrowej zdjęć – ZSP Nr 1 w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin (w tym 5 godziny zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych) 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 14 września 2020 roku, zakończenie nie później niż 20 listopada 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku, ul. Okulickiego 2, 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-14
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część 8 – Kurs kelnerski – ZS w Szczurowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 – Kurs kelnerski – ZS w Szczurowej 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny (w tym 4 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zająć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: kurs powinien zostać przeprowadzony w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu, jednak nie dalej niż w promieniu do 30 km od Zespołu Szkół w Szczurowej. 4. Zamawiający wymaga aby kurs przeprowadzony był w dni nauki szkolnej w godzinach od 14:00 do 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych w godzinach od 8:00 do 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część 9 – Kurs wychowawcy kolonijnego – ZS w Szczurowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 – Kurs wychowawcy kolonijnego – ZS w Szczurowej 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół w Szczurowej, ul. Rynek 14, 32-820 Szczurowa. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część 10 – Kurs obsługi kas fiskalnych – ZS w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 – Kurs obsługi kas fiskalnych – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin (w tym 5 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu – Zespół Szkół w Czchowie, ul. Sądecka 187, 32-860 Czchów. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część 11 – Kurs barmański I stopnia – ZS w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 – Kurs barmański I stopnia – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 pełnoletnich uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: kurs powinien zostać przeprowadzony w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu, jednak nie dalej niż w promieniu 10 km od Zespołu Szkół w Czchowie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:15-18:15. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część 12 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZS w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 – Kurs grafiki komputerowej 3D w programie 3DS MAX – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół w Czchowie, ul. Sądecka 187; 32-860 Czchów. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00 - 18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 15:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 15:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część 13 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZS w Czchowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – ZS w Czchowie 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni wolne od nauki szkolnej i soboty w godzinach 8:00 - 15:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Czchów lub w promieniu maksymalnie 80km od Zespołu Szkół w Czchowie. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część 14 – Kurs spawacza metodą TIG – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 – Kurs spawacza metodą TIG – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników zajęć: 12 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 145 godzin (w tym 25 godzin zajęć teoretycznych, 120 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 4 lipca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku, ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 ( w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-04
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Część 15 – Kurs elektrotechniki pojazdowej – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 15 – Kurs elektrotechniki pojazdowej – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 12 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym 10 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku; ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Część 16 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 1 – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 16 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 1 – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Część 17 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 2 – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 17 – Kurs operatora dronów (kwalifikacje UAVO VLOS 5kg) – grupa 2 – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 24 godziny w tym 16 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. W ramach części praktycznej dopuszczalna jest realizacja maksymalnie 2 godzin wspólnych (dla całej grupy). Pozostałe minimum 6 godzin praktycznych musi być zrealizowane indywidualnie dla każdego uczestnika. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia odbywały się w granicach administracyjnych miasta Brzesko lub w promieniu maksymalnie 80 km od Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku. 4. Tematyka kursu ma być zgodna z wymogami ULC oraz do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego UAVO VLOS
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Część 18 – Kurs barmański I stopnia – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 18 – Kurs barmański I stopnia – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 uczniów pełnoletnich. 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (w tym max. 8 godzin zajęć teoretycznych). 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –miasto Brzesko. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 13:00 - 18:00 (w godzinach, w których uczestnicy nie mają obowiązkowych zajęć edukacyjnych). Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Część 19 – Rozwój kompetencji kadr – kurs modelowania i drukowania 3D – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 19 – Rozwój kompetencji kadr – kurs modelowania i drukowania 3D – ZSTiB w Brzesku 1. Liczba uczestników kursu: 10 nauczycieli. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin zajęć praktycznych. 3. Termin realizacji kursu: rozpoczęcie nie wcześniej niż 3 dni od podpisania umowy, zakończenie nie później niż 19 czerwca 2020 roku, według ustaleń z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia kursu –Zespół Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku, ul. Piastowska 2; 32-800 Brzesko. Zamawiający wymaga aby kurs przeprowadzony był w dni nauki szkolnej w godzinach od 08:00 do 19:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w soboty i niedziele w godzinach od 8:00 do 18:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej w godzinach od 08:00 do 18:00. 4. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia z zakresu: technologii stosowanych w druku 3D, konstrukcji drukarek 3D, budowy i charakterystyki drukarki 3D, podstaw modelowania 3D pod wydruki, materiałów stosowanych w druku 3D, przygotowania drukarki do druku, planowania i wykonywania i kontrolowania drukowania 3D, rozwiązywania problemów występujących podczas druku, serwisowania i konserwacji drukarek 3D.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
- Część 20 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSP Nr 1 w Brzesku – 15 uczniów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Część 21 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZS w Czchowie: |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Część 22 – Kurs prawa jazdy kat. B – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń umożliwiających nabycie umiejętności do zdania teoretycznego i praktycznego egzaminu na kategorię B prawa jazdy. Kurs musi zostać prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby szkolenia przeprowadzone były w dni nauki szkolnej w godzinach 14:00-18:00. Zamawiający dopuszcza dodatkowo prowadzenie zajęć w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w dni wolne od nauki szkolnej (za wyjątkiem świąt i niedziel) w godzinach 8:00 - 16:00. Zamawiający wymaga aby zajęcia dla części teoretycznej prowadzone były w siedzibie szkoły odpowiedniej dla każdej z części (tj. ZSP nr 1 w Brzesku, ZS w Czchowie, ZSTiB w Brzesku). Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do Internetu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80411200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Część 23 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSP Nr 1 w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem. Kurs trwa 67 godzin, w tym 48 godzin zajęć teoretycznych oraz 19 godzin zajęć praktycznych w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-06-28
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Część 24 – Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem – ZSTiB w Brzesku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem. Kurs trwa 67 godzin, w tym 48 godzin zajęć teoretycznych oraz 19 godzin zajęć praktycznych w ramach projektu: „Rozwój i podniesienie jakości kształcenia zawodowego w powiecie brzeskim poprzez wsparcie szkół – utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9, 80530000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: