Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Wars

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00046921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 225520360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@adm.uw.du.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1effa002-97a1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014 – 2020, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych w ramach projektu „Program zintegrowanych działań na rzecz rozwoju Uniwersytetu Warszawskiego” nr POWR.03.05.00-00-Z305/17-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu - dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.(UWAGA: Na Uniwersytecie Warszawskim funkcjonują dwie skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP oraz /WydzHist/SkrytkaESP.W niniejszym postępowaniu, komunikować się z Zamawiającym, należy przy użyciu skrzynki ePUAP: /uwedupl/SkrytkaESP).Adres poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert), email: mariolak@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl Zawsze obydwa adresy2. Składanie ofert następuje wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,2) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),3) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,4) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,5) identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania, 6) ID postępowania oraz link do miniportalu znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2542) .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: ▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa ▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pltel: 22 55 22 042Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Warszawskiego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji Nr DZP-361-15/2021 ▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy ▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; ▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;▪ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;▪ nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-361-15/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 40 szkoleń realizowanych w trybie on-line (za pośrednictwem aplikacji Zoom) trwających po 8 godzin dydaktycznych łącznie 320 godziny dydaktyczne szkoleń.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 46,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość propozycji szkoleniowej

4.3.6.) Waga: 36,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie i kwalifikacje trenerów

4.3.6.) Waga: 18

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa takich warunków.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa takich warunków.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa takich warunków.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia wykazania się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej (3) trzema usługami organizacji i przeprowadzenia szkoleń, z których każda obejmowała co najmniej przygotowanie programu i zapewnienie trenera, a ponadto w ramach każdej z tych usług Wykonawca zorganizował i przeprowadził nie mniej niż 8 szkoleń, a łączna liczba przeszkolonych w ramach każdej z usług osób nie była mniejsza niż 50lubw okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, Wykonawca i należycie zorganizował - czyli zapewnił co najmniej przygotowanie programu i trenera i przeprowadził nie mniej niż 24 szkolenia otwarte podczas których łącznie przeszkolono nie mniej niż 150 osób;UWAGAZamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców (wymagana liczba usług sumuje się). Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.b) dysponuje lub będzie dysponować nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6 trenerami, którzy będą prowadzić szkolenia, z których każdy: posiada wykształcenie wyższe; posiada 2-letnie doświadczenie w obszarze kształcenia kompetencji; posiada praktyczną znajomość prowadzenia szkoleń z wykorzystaniem narzędzi do nauczania zdalnego tj. w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził nie mniej niż 40 godzin dydaktycznych (1h=45 min) zajęć w formie synchronicznych zajęć on-line;  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził nie mniej niż 100 godzin dydaktycznych szkoleń lub zajęć dydaktycznych (1 godzina = 45 min) z zakresu kształcenia kompetencji dydaktycznych nauczycieli szkół wyższych i/lub średnich.UWAGAW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (art. 5 § 1 SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy.2. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, Oświadczenie – „Wykaz usług” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ.2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego środka dowodowego, który będzie służyć do potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert:Oświadczenie - Formularz nr 5 B - UWAGA nie podlega uzupełnieniu. Formularz nr 5 B (podlegający ocenie) - formularz zawierający Wykaz konferencji i publikacji trenerów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu – podpisania oferty lub do podpisania umowy oraz oraz pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Formularz nr 5 A, stanowiący treść oferty (podlegający ocenie) – oświadczenie - formularz zawierający Zestaw szkoleń dla każdego z obszarów tematycznych określonych w dziale II pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia tj. 4 szkolenia dla każdego z obszarów tematycznych, zawierających dla każdego szkolenia:a) określenie tematu szkolenia,b) abstrakt zawierający: określenie celów szkolenia, wykaz zagadnień poruszanych podczas zajęć oraz opis metod pracy z uczestnikami z uwzględnieniem prowadzenia szkolenia w trybie on-line.Formularz nr 5 A stanowi treść oferty i NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU.3. Informację o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znane lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – zgodnie z Formularzem nr 2,4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia (zobowiązanie) stanowi Formularz nr 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego, wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Formularz nr 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowana i zawarcia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dodatkowo:1) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U., poz. 2452), musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo.2) oświadczenie, z którego, wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 4 (art. 5 § 2 ust. 2 SWZ).3. Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I1. Jeżeli umowa zawarta zostanie na okres dłuższy niż 12 miesięcy zastosowanie znajdą postanowienia paragrafu 11 wzoru umowy.2. Strony przewidują zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.3. Waloryzacja wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 1 może nastąpić wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w którym udowodni od wysokości wnioskowanej waloryzacji zarówno co do zasady jak i co do wnioskowanej kwoty. Wykonawca zobowiązany jest wykazać wpływ zmian, o których mowa w ust. 1 na wysokość wynagrodzenia a w przypadku wynagrodzeń osób zatrudnionych do wykonywania usług (pracy) także wymiar ich etatowego zaangażowania w realizację zamówienia w celu ustalenia proporcji wzrostu kosztów. Dowód wysokości wzrostu kosztów świadczenia usług obciąża Wykonawcę.4. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione o kwotę odpowiadającą faktycznej zmianie kosztów realizacji zamówienia począwszy od dnia faktycznej zmiany kosztów jego realizacji.5. Wysokość waloryzacji zostanie ustalona w toku negocjacji pomiędzy Stronami Umowy z uwzględnieniem dowodów na wzrost kosztów świadczenia usług przedstawionych przez Wykonawcę we wniosku, o którym mowa w ust. 3. 6. Postanowienia ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio do obniżenia wynagrodzenia wykonawcy z powodów zaistnienia okoliczności wskazanych w ust. 1. II1. Jeżeli umowa zawarta zostanie na okres dłuższy niż 12 miesięcy zastosowanie znajdą również postanowienia paragrafu 12 wzoru umowy2. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy.3. Przez zmianę, o której mowa w ust. 2, należy rozumieć zarówno wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen materiałów lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie. Waloryzacja zostanie dokonana jeżeli, zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy, wyniesienie co najmniej 15 %.4. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 15% w stosunku do wynagrodzenia określonego pierwotnie w ofercie Wykonawcy.5. Waloryzacja wynagrodzenia dokonywana jest wyłącznie na umotywowany pisemny wniosek i wymaga zmiany niniejszej Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Obowiązek wykazania zaistnienia przesłanek a także wysokości waloryzacji obciąża Wykonawcę. 6. Waloryzacja będzie jednorazowa i zostanie dokonana na pierwszy dzień miesiąca kalendarzowego następujący po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy z tym, że jeżeli umowa zawarta została po upływie 180 dni od dnia upływu terminu składania ofert to początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert a nie dzień zawarcia umowy.7. Waloryzacja odbędzie się w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 291 z późn. zm.).[...]Zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenie zostały szczegółowo określone we wzorze umowy zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia. Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do 30 września 2022 r.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług szkoleniowych z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania14-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług w formie stacjonarnej i onlineowej obejmujących usługi szkoleniowe z zakresu obsługi Arkuszy kalkulacyjnych Google oraz Excel. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.