Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i prowadzenie własnej firmy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120241736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nawojowska 118
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4400808
1.5.8.) Numer faksu: 18 4400808 wew. 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pup.powiat-ns.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i prowadzenie własnej firmy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab3ecbe-ad98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046410/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i prowadzenie własnej firmy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa – projekty pup , projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Pow. Nowosądeckim
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem formularzy dostępnych na ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionych również za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 r. poz. 2452/ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również za pośrednictwem miniPortalu bezpośrednio w szczegółach postępowania pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności:- w formie elektronicznej – tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w oddzielnej części oferty (np. odrębny plik, dokument elektroniczny) i jednoznacznie oznaczone w nazwie pliku, np. tajemnica. Zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U z 2020 r. poz. 2452/ w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę, jeśli znajdują się w odrębnych plikach, należy łącznie skompresować do jednego pliku archiwum (folderu skompresowanego) w formacie .zip, a następnie zaszyfrować przy użyciu narzędzia dostępnego bezpośrednio w szczegółach niniejszego postępowania na miniPortalu za pomocą aktywnego pola „Wybierz pliki do szyfrowania”. Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mail przetargi@pup.powiat-ns.pl. – pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB. - nie dotyczy składania ofert i dokumentów składanych z ofertą. Ciąg dalszy informacji w sekcji IX.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający;- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego wspierająca realizację programów operacyjnych) jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, m.in. o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną zaakceptowaną przez Archiwum Państwowe dla danej kategorii akt w jednolitym rzeczowym wykazie akt Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, który jest dostępny do wglądu w siedzibie urzędu;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie krótszy niż 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z uwzględnieniem zapisu punktu poprzedzającego;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOR.2710.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Organizacja i prowadzenie własnej firmy”.1.1 Szkolenie planowane jest dla 140 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 168 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 112 osób, w 7 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby, z zastrzeżeniem pkt. 1.12. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla:4.1. I grupy – 07.06.2021r. – 11.06.2021r4.2. II grupy – 21.06.2021r. – 25.06.2021r.4.3. III grupy – 05.07.2021r. – 09.07.2021r.4.4. IV grupy – 19.07.2021r. – 23.07.2021r.4.5. V grupy – 02.08.2021r. – 06.08.2021r.4.6. VI grupy – 16.08.2021r. – 20.08.2021r.4.7. VII grupy – 06.09.2021r. – 10.09.2021rZamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia.Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego POWER i RPO.Warunki realizacji szkolenia:A. W zakresie merytorycznym:1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym:1.1. Moduł I – Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.2. Moduł II – Formalno – prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 8 godzin zegarowych; 1.3. Moduł III – Podstawy finansów i księgowości – obejmujący 14 godzin zegarowych; 1.4. Moduł IV – Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.5. Moduł V – Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie – obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą – 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia:2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia:2.1.1. nazwę szkolenia,2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia,2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych,2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,2.1.6. opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy.2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia),2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia,2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia,2.2.4. tematykę zajęć,2.2.5. miejsce realizacji szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej(dokładny adres),2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia,2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu.Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia.2.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem.2.4. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.2.5. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem.Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym.3. Program szkolenia powinien:3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej,3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia,3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.,3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności:a) dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej;b) zarejestrowanie działalności gospodarczej;c) zarządzanie zasobami firmy;d) prowadzenie działań marketingowych firmy;e) stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy;f) wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników;g) pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości.Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia:MODUŁ I – Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości;- prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/e Moduł II – spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.3. MODUŁ III – Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III – spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.4. MODUŁ IV –Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module.4.5. MODUŁ V – Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module.Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej.5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe;B. W zakresie organizacyjnym:1. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w:1.1 Formie kształcenia na odległość do końca II kwartału 2021 roku. Od III kwartału 2021 roku Zamawiający dopuszcza zmianę formy kształcenia na formę stacjonarną w zależności od sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami prawa. W lipcu 2021 roku strony postępowania uzgodnią dalszą formę kształcenia kolejnych grup szkoleniowych. Zmiana formy kształcenia wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym.1.2. Formie stacjonarnej. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w..., w sytuacji o której mowa, w ust. 1.1.2. Zajęcia powinny odbywać się nie wcześniej niż od godz. 7.00 i nie później niż do godz.16.00.3. W ostatnim dniu szkolenia każdej edycji zajęcia trwają nie dłużej niż do godziny 13.00.4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe były realizowane w następującej kolejności: od Modułu I do Modułu V. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji szkolenia:Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.1 Szkolenie planowane jest dla 140 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 168 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 112 osób. 1.2 Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 7 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby, z zastrzeżeniem ust. 1.1. Wykazy osób kierowanych na szkolenie stanowią załącznik nr 1 do umowy. Każda zmiana imienna wykazów uczestników szkolenia zostanie wprowadzona w postaci nowego wykazu.Jeśli zmniejszenie liczby kursantów nastąpi w pierwszych 2 dniach zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo kierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia liczby szkolonych, zgodnie z liczbami zawartymi w imiennych wykazach.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami przypisując im odpowiednio wagi procentowe:1) Cena oferty brutto – 50% 2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia – 50%Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób oceny ofert:Wskazówka: Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:1. Cena oferty brutto – Liczba punktów oferty ocenianej= Najniższa cena zaproponowana przez Wykonawców za przeprowadzenie szkolenia do liczby punktów oferty ocenianej x 50 2. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia zostanie obliczona wg następującego schematu:Dla każdego z modułów od I-V Wykonawca otrzyma max 10 punktów w przypadku wskazania w ofercie osoby, która posiada wykształcenie wskazane w zakresie poszczególnych modułów i prowadziła co najmniej 3 szkolenia indywidualne lub grupowe zgodne z przedmiotem modułu. Wykonawca, który nie spełnia powyższego warunku otrzyma 0 punktów.W danym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów – suma punktów dla każdego z modułów.2.1. MODUŁ I –Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.2. MODUŁ II - Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.3. MODUŁ III –Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.4. MODUŁ IV – Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.5. MODUŁ V – ZZałożenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. Przy większej ilości osób prowadzących zajęcia w tym module, liczba punktów którą uzyska Wykonawca jest równa liczbie punktów uzyskanych przez prowadzącego zajęcia z najmniejszą ilością przeprowadzonych szkoleń.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego suma punktów za dwa kryteria będzie najwyższa.Szczegółowy sposób oceny ofert przedstawiony został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia
4.3.6.) Waga: 50,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7