Organizacja i prowadzenie własnej firmy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i prowadzenie własnej firmy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyPowiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047087
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i prowadzenie własnej firmy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120241736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nawojowska 118

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4400808

1.5.8.) Numer faksu: 18 4400808 wew. 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pup.powiat-ns.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie własnej firmy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bab3ecbe-ad98-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046410/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i prowadzenie własnej firmy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa – projekty pup , projekt: „Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Pow. Nowosądeckim

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem formularzy dostępnych na ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionych również za pośrednictwem miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 r. poz. 2452/ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również za pośrednictwem miniPortalu bezpośrednio w szczegółach postępowania pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności:- w formie elektronicznej – tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w oddzielnej części oferty (np. odrębny plik, dokument elektroniczny) i jednoznacznie oznaczone w nazwie pliku, np. tajemnica. Zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U z 2020 r. poz. 2452/ w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę, jeśli znajdują się w odrębnych plikach, należy łącznie skompresować do jednego pliku archiwum (folderu skompresowanego) w formacie .zip, a następnie zaszyfrować przy użyciu narzędzia dostępnego bezpośrednio w szczegółach niniejszego postępowania na miniPortalu za pomocą aktywnego pola „Wybierz pliki do szyfrowania”. Zamawiający dopuszcza również komunikowanie się za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mail przetargi@pup.powiat-ns.pl. – pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB. - nie dotyczy składania ofert i dokumentów składanych z ofertą. Ciąg dalszy informacji w sekcji IX.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający;- Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w SL2014 (aplikacja główna centralnego systemu teleinformatycznego wspierająca realizację programów operacyjnych) jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, m.in. o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną zaakceptowaną przez Archiwum Państwowe dla danej kategorii akt w jednolitym rzeczowym wykazie akt Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, który jest dostępny do wglądu w siedzibie urzędu;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie krótszy niż 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z uwzględnieniem zapisu punktu poprzedzającego;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; -posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOR.2710.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: „Organizacja i prowadzenie własnej firmy”.1.1 Szkolenie planowane jest dla 140 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 168 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 112 osób, w 7 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby, z zastrzeżeniem pkt. 1.12. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. 3. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy wynosi 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. 4. Planowane terminy rozpoczęcia szkolenia dla:4.1. I grupy – 07.06.2021r. – 11.06.2021r4.2. II grupy – 21.06.2021r. – 25.06.2021r.4.3. III grupy – 05.07.2021r. – 09.07.2021r.4.4. IV grupy – 19.07.2021r. – 23.07.2021r.4.5. V grupy – 02.08.2021r. – 06.08.2021r.4.6. VI grupy – 16.08.2021r. – 20.08.2021r.4.7. VII grupy – 06.09.2021r. – 10.09.2021rZamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia.Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego POWER i RPO.Warunki realizacji szkolenia:A. W zakresie merytorycznym:1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 35 godzin zegarowych, w tym:1.1. Moduł I – Przedsiębiorczość podstawą działalności gospodarczej - obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.2. Moduł II – Formalno – prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 8 godzin zegarowych; 1.3. Moduł III – Podstawy finansów i księgowości – obejmujący 14 godzin zegarowych; 1.4. Moduł IV – Źródła pozyskiwania środków w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej – obejmujący 4 godziny zegarowe; 1.5. Moduł V – Zarządzanie oraz działania marketingowe w firmie – obejmujący 5 godzin zegarowych, w tym spotkanie z pracodawcą prowadzącym działalność gospodarczą – 1 godz. Przedsiębiorcą tym nie może być właściciel, pracownik bądź osoba prowadząca zajęcia z ramienia instytucji szkoleniowej.2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia:2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia:2.1.1. nazwę szkolenia,2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia,2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych,2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej,2.1.6. opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy.2.2. Harmonogramy zajęć dla I edycji obejmujące Moduły I, II, III, IV, V, które powinny zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia),2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia,2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia,2.2.4. tematykę zajęć,2.2.5. miejsce realizacji szkolenia w przypadku realizacji zajęć w formie stacjonarnej(dokładny adres),2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia,2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu.Harmonogram przed kolejną edycją szkolenia należy dostarczyć nie później niż do 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia.2.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/ dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem.2.4. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.2.5. Wykaz osób/y odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem.Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym.3. Program szkolenia powinien:3.1. gwarantować uczestnikom rzetelne przygotowanie do samodzielnego uruchomienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej,3.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia,3.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.,3.4. gwarantować jego uczestnikom nabycie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. W związku z powyższym, Wykonawca zapewnia, że każdy uczestnik szkolenia, w wyniku jego ukończenia osiągnie efekty uczenia się w postaci przyswojenia wiedzy, umiejętności i kompetencji na poziomie umożliwiającym samodzielnie wykonanie co najmniej następujących czynności:a) dokonanie wyboru optymalnej formy opodatkowania w zależności od profilu działalności gospodarczej;b) zarejestrowanie działalności gospodarczej;c) zarządzanie zasobami firmy;d) prowadzenie działań marketingowych firmy;e) stosowanie przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy;f) wykonywanie obowiązków przedsiębiorcy/ pracodawcy w szczególności wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Państwowej Inspekcji Pracy, pracowników;g) pozyskiwanie wsparcia z funduszy i instytucji wspierających rozwój przedsiębiorczości.Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia:MODUŁ I – Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości;- prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. MODUŁ II - Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/e Moduł II – spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie prawa; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.3. MODUŁ III – Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e Moduł III – spełniała/spełniały następujące warunki:- posiadała/posiadały wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, w zakresie rachunkowości; - prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.4. MODUŁ IV –Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe w Module IV – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie lub podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu lub przedsiębiorczości; Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module.4.5. MODUŁ V – Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w V module – prowadziła/prowadziły osoba/osoby posiadająca/e co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie, w zakresie zarządzania i marketingu lub podyplomowe kierunkowe oraz prowadziła/y co najmniej 3 szkolenia o tożsamej tematyce zawartej w module.Wyżej wymienione wymogi nie obejmują przedsiębiorcy, który poprowadzi spotkanie z uczestnikami szkolenia na temat prowadzenia działalności gospodarczej.5. Zamawiający wymaga, potwierdzenia przeprowadzenia poszczególnych zajęć (z Modułów od I do V) w dzienniku zajęć edukacyjnych każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia szkoleniowe;B. W zakresie organizacyjnym:1. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w:1.1 Formie kształcenia na odległość do końca II kwartału 2021 roku. Od III kwartału 2021 roku Zamawiający dopuszcza zmianę formy kształcenia na formę stacjonarną w zależności od sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami prawa. W lipcu 2021 roku strony postępowania uzgodnią dalszą formę kształcenia kolejnych grup szkoleniowych. Zmiana formy kształcenia wymaga każdorazowo uzgodnienia z Zamawiającym.1.2. Formie stacjonarnej. Zajęcia szkoleniowe odbywać się będą w..., w sytuacji o której mowa, w ust. 1.1.2. Zajęcia powinny odbywać się nie wcześniej niż od godz. 7.00 i nie później niż do godz.16.00.3. W ostatnim dniu szkolenia każdej edycji zajęcia trwają nie dłużej niż do godziny 13.00.4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe były realizowane w następującej kolejności: od Modułu I do Modułu V. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji szkolenia:Intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1.1 Szkolenie planowane jest dla 140 osób z możliwością zwiększenia bądź zmniejszenia liczby osób o 20%. Maksymalna planowana liczba uczestników wynosi 168 osób, minimalna planowana liczba uczestników wynosi 112 osób. 1.2 Zamawiający planuje, że szkolenie będzie realizowane w 7 oddzielnych terminach i grupach po 20 osób każda. Zamawiający dopuszcza zwiększenie bądź zmniejszenie grup szkoleniowych, a także liczby uczestników poszczególnych grup szkolenia maksymalnie o 2 osoby, z zastrzeżeniem ust. 1.1. Wykazy osób kierowanych na szkolenie stanowią załącznik nr 1 do umowy. Każda zmiana imienna wykazów uczestników szkolenia zostanie wprowadzona w postaci nowego wykazu.Jeśli zmniejszenie liczby kursantów nastąpi w pierwszych 2 dniach zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo kierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia liczby szkolonych, zgodnie z liczbami zawartymi w imiennych wykazach.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami przypisując im odpowiednio wagi procentowe:1) Cena oferty brutto – 50% 2) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia – 50%Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu. Sposób oceny ofert:Wskazówka: Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Tak zostanie przeliczona liczba punktów w każdym kryterium.Ocena ofert w zakresie przedstawionego kryterium zostanie dokonana według następujących zasad:1. Cena oferty brutto – Liczba punktów oferty ocenianej= Najniższa cena zaproponowana przez Wykonawców za przeprowadzenie szkolenia do liczby punktów oferty ocenianej x 50 2. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia zostanie obliczona wg następującego schematu:Dla każdego z modułów od I-V Wykonawca otrzyma max 10 punktów w przypadku wskazania w ofercie osoby, która posiada wykształcenie wskazane w zakresie poszczególnych modułów i prowadziła co najmniej 3 szkolenia indywidualne lub grupowe zgodne z przedmiotem modułu. Wykonawca, który nie spełnia powyższego warunku otrzyma 0 punktów.W danym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów – suma punktów dla każdego z modułów.2.1. MODUŁ I –Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.2. MODUŁ II - Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.3. MODUŁ III –Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.4. MODUŁ IV – Założenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. 2.5. MODUŁ V – ZZałożenie: 1) za przeprowadzenie 3 szkoleń przez osobę prowadzącą zajęcia, Wykonawca otrzymuje 3 pkt.2) za każde kolejne przeprowadzone szkolenie przez prowadzącego zajęcia w powyższym module, Wykonawca otrzymuje 1 pkt. Prowadzący zajęcia może otrzymać maksymalnie 10 pkt. Przy większej ilości osób prowadzących zajęcia w tym module, liczba punktów którą uzyska Wykonawca jest równa liczbie punktów uzyskanych przez prowadzącego zajęcia z najmniejszą ilością przeprowadzonych szkoleń.Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego suma punktów za dwa kryteria będzie najwyższa.Szczegółowy sposób oceny ofert przedstawiony został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji szkolenia

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W tym zakresie zamawiający wymaga w szczególności aby zamówienie było realizowane przez Wykonawcę, który posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1409 z póź. zm.).c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenieo niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem „„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania2.2. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia: nie dotyczyZamawiający nie wymaga w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentach zamówienia złożenia podmiotowych środków dowodowych.2.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Składając ofertę wykonawca:a) składa wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,b) składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3 do SWZ, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w ppkt VII ppkt 1 SWZ,c) jeżeli wykonawca polega na zdolności lub sytuacji pomiotów udostępniających zasoby składa: oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3a do SWZ sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej odpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeśli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (patrz pkt IX ppkt 8 SWZ), sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w ppkt VII ppkt 1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt VI.2 SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy występujący wspólnie.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 5 ustawy pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.Niniejsza umowa może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem:a) niepodjęcia szkolenia pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie,b) ilości osób ubiegających się o dofinansowanie do działalności gospodarczej,c) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez bezrobotnego/uczestnika projektu, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany planowanego terminu realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o w/w sytuacji nie później niż na dwa tygodnie przed nowym terminem szkolenia.3. W umowie stosownie do postanowień § 7 ust. 1a) i ust. 1b) zmianie ulega przeliczenie wynagrodzenia dla instytucji szkoleniowej. W takim przypadku wynagrodzenie dla instytucji szkoleniowej stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby bezrobotnej zgodnie z § 2 ust.1 pkt. 1.2 oraz rzeczywistej ilości osób, które rozpoczęły szkolenie.4. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu stosownie do postanowień § 7 ust. 1 c) wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób. 5. Niniejsza umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:a) zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;b) sytuacji losowych np. awaria sieci energetycznej, wodno - kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania uniemożliwiające należyte przeprowadzenie usługi szkoleniowej;6. Zmiana terminu realizacji szkolenia w wyniku wystąpienia okoliczności zawartych w § 7 ust. 5 nie może być dłuższa niż 5 dni roboczych.7. Dopuszcza się zmianę warunków umowy również w przypadku potwierdzenia wpływu okoliczności związanych z COVID – 19 , o których mowa w art. 15 r ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.) na należyte wykonanie umowy.8. Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.9. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu w terminie do dnia 14 maja 2021 r. do godziny 8.00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ciąg dalszy informacji z sekcji III pkt 3.6)We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu lub numerem referencyjnym, a także identyfikatorem postępowania dostępnym na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/PostepowaniaOfertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności:- w formie elektronicznej – tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, za pośrednictwem którego prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem, a także adres poczty elektronicznej. W przypadku niepodania adresu skrzynki ePUAP w formularzu oferty, Zamawiający kierować będzie korespondencję przeznaczoną dla Wykonawcy na adres skrzynki ePUAP, z której Wykonawca złoży ofertę. Zamawiający nie odpowiada za konsekwencje niepodania albo podania niewłaściwego adresu skrzynki ePUAP przez Wykonawcę.Zaleca się sporządzanie przekazywanych oświadczeń lub dokumentów w formacie .pdf, a także – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – złożenie podpisu w formacie PAdES. W przypadku podpisywania oświadczeń lub dokumentów sporządzonych w formacie innym niż .pdf – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnętrznym. W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnętrznym, należy pamiętać aby przekazać zarówno podpisywane oświadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnętrznego. Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowanie opisany został w udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.Wszystkie oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę, jeśli znajdują się w odrębnych plikach, należy łącznie skompresować do jednego pliku archiwum (folderu skompresowanego) w formacie .zip, a następnie zaszyfrować przy użyciu narzędzia dostępnego bezpośrednio w szczegółach niniejszego postępowania na miniPortalu za pomocą aktywnego pola „Wybierz pliki do szyfrowania”.W przypadku, gdy informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa przekazywane są łącznie z ofertą, odpowiednio oznaczony plik zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa należy, wraz z pozostałymi plikami zawierającymi inne oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę, skompresować do jednego pliku archiwum (folderu skompresowanego) w formacie .zip a następnie zaszyfrować przy użyciu narzędzia dostępnego bezpośrednio w szczegółach niniejszego postępowania na miniPortalu za pomocą aktywnego pola „Wybierz pliki do zaszyfrowania”.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycowania oferty lub wniosku dostępnego za ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie.Oświadczenie i dokumenty niestanowiące oferty i towarzyszących jej dokumentów, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI