Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych /poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych /poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e1464d-9df1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Szkolenia grupowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)'', Aktywizacja zawodowa osób powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)''
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wnioskodawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez Platformę przetargową.3. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.4. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.6. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html7. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CAZS.262.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Specjalista ds. księgowości i rachunkowości” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 220. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: charakterystyka majątku i kapitałów jednostki gospodarczej, podstawy prawne i zasady rachunkowości w przedsiębiorstwie, zasoby majątkowe przedsiębiorstwa oraz źródła ich pochodzenia, przychody i koszty w przedsiębiorstwie, zasady sporządzania rachunku zysków i strat, sprawozdania finansowe, zasady sporządzania, obieg, kontrola i przechowywanie dowodów księgowych, zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych, ewidencja operacji bilansowych, środki trwałe, charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych, inwentaryzacja, zdarzenia i operacje gospodarcze, rozrachunki, zapasy i kapitały, zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych min. Symfonia, Płatnik. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zadań związanych z księgowością i rachunkowością, poszerzenie wiedzy z obsługi komputera i programów Symfonia, Płatnik. W trackie realizacji zajęć przy komputerze Wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Profesjonalny opiekun osoby starszej” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach programu specjalnego „Wiosna dla aktywnych”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, rehabilitacja osób chorych i niepełnosprawnych, zasady żywienia podopiecznych, przepisy prawne związane z udzielaniem pierwszej pomocy, łańcuch ratunkowy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, postępowanie przy utracie przytomności, postępowanie przy złamaniach, zwichnięciach, zatruciach i innych stanach jak zawał, astma, cukrzyca. Choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej. Absolwent kursu nabędzie umiejętności konieczne do wykonywania zabiegów opiekuńczo-pielęgnacyjnych, udzielania pierwszej pomocy, prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług opiekuńczych oraz wiedzę w zakresie form opieki, anatomii i fizjologii człowieka, procesów starzenia się oraz rodzajów diet. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie. Termin realizacji: maj-czerwiec 2021r
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Profesjonalny opiekun osoby starszej” dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach programu specjalnego „Stawiam na siebie”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, rehabilitacja osób chorych i niepełnosprawnych, zasady żywienia podopiecznych, przepisy prawne związane z udzielaniem pierwszej pomocy, łańcuch ratunkowy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, postępowanie przy utracie przytomności, postępowanie przy złamaniach, zwichnięciach, zatruciach i innych stanach jak zawał, astma, cukrzyca. Choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia działalności gospodarczej o profilu - opiekun osoby starszej. Absolwent kursu nabędzie umiejętności konieczne do wykonywania zabiegów opiekuńczo-pielęgnacyjnych, udzielania pierwszej pomocy, prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług opiekuńczych oraz wiedzę w zakresie form opieki, anatomii i fizjologii człowieka, procesów starzenia się oraz rodzajów diet. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie. Termin realizacji: maj-czerwiec 2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Kurs kulinarny” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP i HACCP, procesy technologiczne w kuchni, zasady komponowania potraw, sporządzanie potraw kuchni świata - min. włoska, tajska, kombinacje kuchni fusion, przyjęcia okolicznościowe, zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, sporządzanie potraw z warzyw, ryb. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia zapewni uczestnikom szkolenia bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Miejsce, w którym będą realizowane zajęcia szkoleniowe musi być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy 10 – osobowej. Wykonawca zorganizuje szkolenie w odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym, w którym będzie realizowana część teoretyczna i praktyczna szkolenia. W trakcie zajęć praktycznych Wykonawca musi zapewnić indywidualny dostęp do sprzętu gastronomicznego spełniającego wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator obrabiarek sterowanych numerycznie” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 80. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP, kompletowanie i czytanie dokumentacji technicznej, programowanie obrabiarek CNC, elementy programu CNC, zastosowanie oprogramowanie CAD do tworzenia dokumentacji technicznej, komputerowe wspomaganie obróbki skrawaniem. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników, którzy po zakończeniu szkolenia powinni posiadać zasób wiadomości i umiejętności niezbędnych do samodzielnej pracy na stanowisku operatora obrabiarek sterowanych numerycznie. Do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych Wykonawca zapewni uczestnikom wystarczającą ilość stanowisk komputerowych umożliwiających programowanie maszyn CNC. Wykonawca szkolenia jest zobowiązany do zorganizowania i opłacenia egzaminu zewnętrznego przed komisją certyfikującą TUV.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Liczba godzin kursu wynosi minimum 190. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2020. poz. 1268 z późń. zm.). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczny. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia danej grupy przeprowadzić minimum:1) 50 godzin w zakresie prawa jazdy kat. C w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia kierowców ubiegających się o uprawienie pokierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018 poz. 1855 z późń. zm.); 2) 140 godzin w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej. Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. C zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C i testu z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E.Zamawiający planuje przeszkolić trzy grupy po 10 osób. Formularz ofertowy należy wypełnić dla grupy 10-osobowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: I moduł szkolenia to zagadnienia dotyczące pracy przedstawiciela handlowego, a II moduł odpowiednie zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz. U. 2020 r. poz. 1268 z późń. zm.). Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B oraz uzyskanie kompetencji do pracy w zawodzie przedstawiciel handlowy. Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzaminy państwowe – teoretyczny i praktyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Kurs grafiki komputerowej” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: podstawowe pojęcia z zakresu grafiki komputerowej, podstawy projektowania graficznego, multimedialne techniki komputerowe, fotografia cyfrowa, programy Photoshop, GIMP, Corel Draw, język HTML/XHTML, kaskadowe arkusze stylów (CSS), programowanie aplikacji webowych, kreator stron (min. WIX), grafika animowana, grafika wektorowa, kompozycja i estetyka w grafice. Projektowanie banerów reklamowych na strony WWW i prezentacji ekranowych. W przypadku zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputera Wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi programów Photoshop i Corel Draw oraz tworzenia stron internetowych. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Operator koparko-ładowarki kl. III” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zgodne z programem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.2018 poz. 583 z późń. zm.) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień w zawodzie operator koparko-ładowarki. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Liftingu i laminacji rzęs” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 28. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady bhp i higieny pracy, budowa anatomiczna rzęs, metody i techniki stylizacji, narzędzia i produkty do wykonywania zabiegu, przeciwwskazania do zabiegu, dopasowanie form sylikonowych do oka i długości rzęs, technika wykonywania liftingu, botoksu i laminowania rzęs. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do przeprowadzania zabiegu, którego zadaniem jest podniesienie rzęs, pogrubienie ich struktury, lekkie ściemnienie oraz dodanie witalności. Dokumentem potwierdzającym ukończenia szkolenie i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość świadczonych usług ( certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, np. Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument)
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń
4.3.6.) Waga: 0,50
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia
4.3.6.) Waga: 1,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób organizacji zajęć praktycznych
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1