Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228315251
1.5.8.) Numer faksu: 228315251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswojtowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Administracja samorządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0792cd80-a1c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://dpswojtowska.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://dpswojtowska.pl/sekretariat@dpswojtowska.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: sekretariat@dpswojtowska.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://dpswojtowska.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający i Wykonawca wszelkiego rodzaju wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje przekazują:1) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe na adres: Dom Pomocy Społecznej ul. Wójtowskiej 13 00-224 Warszawa,2) osobiście, pocztą elektroniczną rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na adres: sekretariat@dpswojtowska.plprzy czym każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem pkt 2.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej ul. Wójtowska 13 00-224 Warszawa;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Dom Pomocy Społecznej ul. Wójtowska 13 00-224 Warszawa jest Paweł Barciak , kontakt: iod.dpswojtowska.pl .3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Usługi ochrony osób i mienia w budynku Domu Pomocy Społecznej ul.Wójtowska 13 w Warszawie 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P.P-1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 92400,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przy pomocy pracowników ochrony usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osόb przebywających i mieszkających na terenie Zamawiającego oraz mienia składającego się z budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach.2) Szczegółowe warunki sprawowania ochrony reguluje ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 838).3) Budynek Domu Pomocy Społecznej /DPS/ zlokalizowany przy ul. Wójtowskiej 13 w Warszawie o powierzchni całkowitej 4720 m2, jest ogrodzony, posiada jedno wejście główne, dwa wejścia od strony podwórza Domu Pomocy Społecznej i jedno wyjście ewakuacyjne od strony ul. Fondamińskiego. Budynek od strony podwórza wyposażony jest w podjazd dla dostawców oraz windę dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada 5 kondygnacji w tym 4 piętra z piwnicą i dwie klatki schodowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami przypisując im wagę procentową:1) waga 80 % - cena2) waga 20 % - czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji2. Sposób oceny:1) Kryterium 1Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu Oferta. Brak określenia ceny w druku Oferta spowoduje odrzucenie oferty.Powyższe kryterium 1 zostanie wyliczone według wzoru:CminP1 = --------------------------- x 100 pkt x 80%Cngdzie:P1 - cena realizacji zamówieniaCmin - minimalna zaproponowana cena bruttoCn - cena badanej oferty bruttoOferta w kryterium nr 1 może uzyskać maksymalnie – 80 punktów,80 % = 80 pkt – waga kryteriumDo wyliczenia ceny łącznej realizacji zamówienia od dnia 01.06.2021 r. do 31.12.2021r.Wykonawca powinien uwzględnić 5136 godzin. 214 dni x 24 godz.2) Kryterium 2Ocena będzie dokonywana zgodnie z tabelą poniżej (odpowiednia ilość punktów zostanie przyznana za czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji, wskazany w Formularzu oferty).Czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji 5 minut 10 minut 15 minut 20 minutIlość przyznanych punktów 20 pkt 15 pkt 10 pkt 0 pktMaksymalny wymagany przez Zamawiającego czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji (od momentu powiadomienia przez pracownika ochrony fizycznej albo Zamawiającego) wynosi 20 minut.UWAGA:Zaoferowany „czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu interwencji” Wykonawca zobowiązany jest podać w składanym Formularzu oferty zaznaczając znakiem „X” w odpowiednim oknie (pozycji) tabeli.W przypadku wypełnienia Formularza oferty niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego, tj. m.in.w przypadku niezaznaczenia żadnej pozycji, zaznaczenia więcej pozycji niż jedna, wpisania innej liczby minut, niż podana przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy, zostanie odrzucona, jako oferta, której treść nie odpowiada treści Ogłoszenia.3. Powyższe kryterium 2 zostanie wyliczone według wzoru:WnP2 = --------------------------- x 100 pkt x 20%Mgdzie:P2 - ilość punktów badanej oferty w kryterium. Oferta w kryterium nr 2 może uzyskać maksymalnie – 20 punktów, 20 % = 20 pkt. – waga kryteriumWn - liczba punktów otrzymanych za dane kryterium przez Wykonawcę „n”M- maksymalna ilość punktów w kryteriumO wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych za kryteria: 1 i 2 (P= P1+P2).Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postepowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu patrolu interwencyjnego po zgłoszeniu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1