„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- szkoleń dla kierowców naruszających przepisy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (kurs redukujący punkty karne) organizowanych przez WORD w Bielsku-Białej w roku 2024”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-01-22
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00038670
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (kurs redukujący punkty karne) organizowanych przez WORD w Bielsku-Białej w roku 2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072105898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Armii Krajowej 220A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338296700

1.5.8.) Numer faksu: 338296701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego (kurs redukujący punkty karne) organizowanych przez WORD w Bielsku-Białej w roku 2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dab7ec1-b37e-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dab7ec1-b37e-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ ROZDZIAŁ 13. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej:

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europ
ejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane
„RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku Białej (WORD), z siedzibą w Bielsku Białej,
Al. Armii Krajowej 22 0A, tel.: 33 829 67 00, e mail: sekretariat@word.bielsko.pl
Dyrektor WORD wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W razie jakichkolwiek wątpliwości
związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę skontaktować z nim pod
adresem e mail : iod@word.bielsko.pl ,lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu:związanym z postępowaniem pod nazwą : „Nabór
Wykonaw ców do prowadzenia zajęć szkoleń dla kierowców naruszających przepisy
ruchu drogowego (kurs redukujący punkty karne) organizowanych przez Wojewódzki
Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku Białej w roku 2024” prowadzonym w trybie
podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. tj. wypełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 4 Ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), oraz w celu kontaktu telefonicznego lub drogą
elektronic zną (e mail) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie wyrażonej przez
Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być:
 upoważnieni pracownicy WORD;
 upoważnieni pracownicy Urzędu M arszałkowskiego Województwa Śląskiego (w przypadku
kontroli);
 osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o Ustawę z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 21 76);
 osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 8 oraz art. 74 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. Poz. 1129);
 podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa (organy administracji publicznej, Policja,
Prokuratura, Urząd Skarbowy itp.).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 PZP,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
2
lata, ok
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez res przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania okokreślonych danych wynikają z PZP, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie reślonych danych wynikają z PZP, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ousunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia graniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.sprzeciwu.
Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięcizgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.em.
Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczegoprzepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-- Prezes Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul Stawki 2, 00Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul Stawki 2, 00--193 193 WARSZAWA.WARSZAWA.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia skutkować będzie brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (art. 6 ust.1 lit. c RODO).publicznego (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowy
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikającym ch w zakresie szerszym niż wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne i może nastąpić na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, z przepisów prawa jest dobrowolne i może nastąpić na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w oparciu o pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.w oparciu o pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane
Pani/Pana dane nie będą polegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, nie będą polegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 47000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA PRZEPROWADZENIA NA RZECZ
ZAMAWIAJĄCEGO SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW NARUSZAJĄCYCH PRZ EPISY RUCHU
DROGOWEGO w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 14 września 2023r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami
naruszających przepisy ruchu drogowego (Dz.U. 2023, poz. 1897), zgodnie
z programem szkolenia określonym w załączniku nr 9 do w/w rozporządzenia,
z podziałem na części:
1) część I usługa przeprowadzenia szkoleń przez psychologa transportu: do 80 godzin
lekcyjnych wykładów

4.2.5.) Wartość części: 12000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów
i sposobu oceny ofert oraz sposobie obliczania ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: A SPEKT SPOŁECZNY ZATRUDNIENIA PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MAKSIMUM 40 PUNKTÓW.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA PRZEPROWADZENIA NA RZECZ
ZAMAWIAJĄCEGO SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW NARUSZAJĄCYCH PRZ EPISY RUCHU
DROGOWEGO w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 14 września 2023r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami
naruszających przepisy ruchu drogowego (Dz.U. 2023, poz. 1897), zgodnie
z programem szkolenia określonym w załączniku nr 9 do w/w rozporządzenia,
z podziałem na części:2) część II usługa przeprowadzenia szkoleń przez policjanta komórki ruchu drogowego
lub inne osoby posiadające wiedzę specjalistyczną w zakresie bezpieczeństwa ruchu
drogowego: do 240 godzin lekcyjnych wykładów

4.2.5.) Wartość części: 24000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów
i sposobu oceny ofert oraz sposobie obliczania ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: A SPEKT SPOŁECZNY ZATRUDNIENIA PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MAKSIMUM 40 PUNKTÓW.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA PRZEPROWADZENIA NA RZECZ
ZAMAWIAJĄCEGO SZKOLEŃ DLA KIEROWCÓW NARUSZAJĄCYCH PRZ EPISY RUCHU
DROGOWEGO w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 14 września 2023r. w sprawie ewidencji kierujących pojazdami
naruszających przepisy ruchu drogowego (Dz.U. 2023, poz. 1897), zgodnie
z programem szkolenia określonym w załączniku nr 9 do w/w rozporządzenia,
z podziałem na 3części: część III usługa przeprowadzenia szkoleń przez egzaminatora osób ubiegających się
4
o uprawn
o uprawnienia do kierowania pojazdami lub zatrudnionej przez wojewódzki ośrodek ienia do kierowania pojazdami lub zatrudnionej przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego jako osoba posiadająca uprawnienia instruktora nauki jazdy lub ruchu drogowego jako osoba posiadająca uprawnienia instruktora nauki jazdy lub instruktora techniki jazdyinstruktora techniki jazdy-- część praktyczna: awaryjne hamowanie przy prędkości 30 część praktyczna: awaryjne hamowanie przy prędkości 30 km/h oraz przy prędkośkm/h oraz przy prędkości 50 km/h.ci 50 km/h.-- do 140 godzin zegarowych świadczenia usługi.do 140 godzin zegarowych świadczenia usługi.

4.2.5.) Wartość części: 21000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów
i sposobu oceny ofert oraz sposobie obliczania ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: A SPEKT SPOŁECZNY ZATRUDNIENIA PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MAKSIMUM 40 PUNKTÓW.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

SWZ ROZDZIAŁ 9. Warunki
udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają
wykluczeniu w trybie określonym w Rozdziale 8 SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający nie określa
wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie określa wymagań
w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie określa wymagań
w przedmiotowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

SWZ ROZDZIAŁ 10. Wykaz podmiotowych środków dowodowych:
1. W postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w
Rozdziale 8:
1)
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę
częściową, albo oświadczenia o przynależno ści do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej Załącznik nr
4 do SWZ,
2)
o dpisu z właściwego rejestr u lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
i Zamawiający nie może ich pozyskać z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
2. W postępowaniu Zam awiający żąda złożenia przez Wykonawcę, podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni ż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych określonych w ust. 1 aktualnych na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DOKUMENTY REJESTROWE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

SWZ ROZDZIAŁ 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: SWZ ROZDZIAŁ 19. Sposób składania ofert: za pośrednictwem platformy przetargowej Zamawiającego https://ezamowienia.gov.pl Sposób złożenia oferty opisane zostały w instrukcji dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu j.czeskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.