Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- kurs reedukacyjny w zakresie problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałaniu narkomanii” organizowanych przez WORD w Bielsku-Białej w roku 2024”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072105898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Armii Krajowej 220A
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-316
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338296700
1.5.8.) Numer faksu: 338296701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- kurs reedukacyjny w zakresie problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałaniu narkomanii” organizowanych przez WORD w Bielsku-Białej w roku 2024”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e8f8720-b389-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e8f8720-b389-11ee-b628-1a85378e6c0a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ ROZDZIAŁ 13. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu
których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej:
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamówienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane
„RODO”, zamawiający, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej (WORD), z siedzibą w Bielsku-Białej,
Al. Armii Krajowej 220A, tel.: 33 829 67 00, e-mail: sekretariat@word.bielsko.p l .
Dyrektor WORD wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W razie jakichkolwiek wątpliwości
związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę skontaktować z nim pod
adresem e-mail : iod@word.bielsko.p l ,lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu: związanym z postępowaniem pod nazwą:
„Nabór Wykonawców do prowadzenia zajęć- kurs reedukacyjny w zakresie
problematyki przeciwalkoholowej i przeciwdziałaniu narkomanii
organizowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-
Białej w roku 2024” , prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO. tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z art. 4
Ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), oraz
w celu kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną (e-mail) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a
RODO, tj. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być:
upoważnieni pracownicy WORD;
upoważnieni pracownicy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego (w przypadku
kontroli);
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o Ustawę z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176);
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 8 oraz art. 74 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. Poz. 1129);
podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa (organy administracji publicznej, Policja,
Prokuratura, Urząd Skarbowy itp.).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 PZP,
1
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z PZP, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia
sprzeciwu.
Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul Stawki 2, 00-193 WARSZAWA.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie
skutkować będzie brakiem możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikającym
z przepisów prawa jest dobrowolne i może nastąpić na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
w oparciu o pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane nie będą polegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 108000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA PRZEPROWADZENIA NA RZECZ
ZAMAWIAJĄCEGO KURSÓW W ZAKRESIE PROBLEMATYKI PRZECIWALKOHOLOWEJ I
PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII- w rozumieniu rozporządzenia Ministra Zdrowia z
dnia 3 grudnia 2021r., w sprawie kursu reedukacyjnego w zakresie problematyki
przeciwalkoholowej i przeciwdziałania narkomanii oraz szczegółowych warunków i trybu
kierowania na badania lekarskie lub badania psychologiczne w zakresie psychologii
transportu z dnia 17 sierpnia 2023 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1629), prowadzone w ilości
do 720 godzin lekcyjnych wykładów.
2. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie usługi na poziomie 20 %.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: SWZ ROZDZIAŁ 21. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz sposobie obliczania ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPOŁECZNY ZATRUDNIENIA PRZY WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH- MAKSIMUM 40 PUNKTÓW.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
SWZ ROZDZIAŁ 9. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają
wykluczeniu w trybie określonym w Rozdziale 8 SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- zamawiający nie określa
wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej-
5
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiający nie określa wymagań
w przedmiotowym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający nie określa wymagań
w przedmiotowym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
DOKUMENTY REJESTROWE
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
ROZDZIAŁ 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni