Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Działania edukacyjne dotyczące szczepień HPV skierowane do rodziców nastolatków – PERCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działania edukacyjne dotyczące szczepień HPV skierowane do rodziców nastolatków – PERCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1e2a643-77a3-4370-9da8-5a09d3b898d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Project 101075314— PERCH PartnERship to Contrast HPV
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzh/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzh/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP. 262.766.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są działania edukacyjne (Kampania) dotycząca popularyzacji i promocji szczepień przeciw HPV wśród rodziców nastolatków w Internecie.
Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Rozdziale IV SWZ – Projektowane Postanowienia Umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wstępna koncepcja kreatywna Kampanii
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału
w postępowaniu w następującym zakresie:
10.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie ustanawia warunku
w ww. zakresie;
10.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
10.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
10.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
A. W zakresie doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie również wykonuje:
1) co najmniej jedną usługę przeprowadzenia kampanii społecznej, o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł;
2) i co najmniej jedną usługę przeprowadzenia działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych w zakresie profilaktyki zdrowotnej wartość brutto nie mniejszej niż 80 000 zł.
UWAGA
- Wykonawca nie może wykazać tych samych usług więcej niż jeden raz, dlatego wszystkie wykazane usługi muszą być odpowiednio i jednoznacznie opisane w wykazie usług poprzez podanie danych wymaganych przez Zamawiającego.
UWAGA
- Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia.
- w przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
B. B. Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego:
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, tj. zespołem osób, w skład którego wchodzą:
1) Kierownik projektu/ account manager/ project manager - posiadający następujące kwalifikacje:
co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku tj. kierownika projektu/ account managera/ project manager w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych
i/lub informacyjnych i/lub edukacyjnych w zakresie profilaktyki zdrowotnej, w tym realizacja co najmniej dwóch projektów o wartości co najmniej 80 000 zł każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto spełniających ww. wymogi.
2) grafik- posiadający następujące kwalifikacje:
co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku grafika w zakresie tworzenia grafik czyli projektów wizualnych wykorzystywanych w mediach, reklamach, stronach internetowych, social mediach.
3) social media manager - posiadający następujące kwalifikacje:
co najmniej dwuletnie doświadczenie w tworzeniu contentu na social media, pisaniu i redagowaniu tekstów, koordynowania kampanii płatnych w social mediach oraz współpracy z kreatorami przekazu, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch kampaniach promocyjnych i/lub informacyjnych i/lub edukacyjnych.
Zamawiający zastrzega, iż jedna osoba nie może pełnić/łączyć dwóch lub więcej z wyżej wymienionych ról.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający dopuszcza istotną zmianę umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań lub zmiany przyjętych założeń wynikających z okoliczności obiektywnych zaistniałych po zawarciu umowy w celu skuteczniejszego zrealizowania celów umowy lub ze względu na zmianę przepisów prawa;
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub jej części zgodnie z treścią umowy;
3) zmiany terminu realizacji zamówienia, w szczególności w przypadku, w którym obiektywne uwarunkowania uniemożliwią realizację umowy w zakładanym terminie;
4) zmian wynikających ze zmian umów obejmujących finansowanie/dofinansowanie przedmiotu umowy, wpływających na prawa i obowiązki Stron umowy;
5) wystąpienia siły wyższej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje, że kwota w wysokości: 99 999 złotych brutto jest przewidywaną kwotą na sfinansowanie zamówienia