Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietów edukacyjnych w ramach kompleksowego wsparcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietów edukacyjnych w ramach kompleksowego wsparcia uczniów i nauczycieli liceów Powiatu Goleniowskiego-II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleniów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-25
  • ZamawiającyPowiat Goleniowski
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00417815
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietów edukacyjnych
w ramach kompleksowego wsparcia uczniów i nauczycieli liceów
Powiatu Goleniowskiego-II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 608691192

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maczkowska@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego oraz pakietów edukacyjnych
w ramach kompleksowego wsparcia uczniów i nauczycieli liceów
Powiatu Goleniowskiego-II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59cda9b6-2cc3-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Quidquid discis, tibi discis - kompleksowy program wsparcia uczniów i nauczycieli liceów Powiatu Goleniowskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59cda9b6-2cc3-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: https://platformazakupowa.pl/

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): II. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Goleniowski z siedzibą
w Starostwie Powiatowym w Goleniowie przy ul. Dworcowej 1, 72 – 100 Goleniów.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: abi@powiat-goleniowski.pl, (ABI)/Inspektor Ochrony
Danych (IOD) w Starostwie tel./fax 91 4072568

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): II. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z
dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Goleniowski z siedzibą
w Starostwie Powiatowym w Goleniowie przy ul. Dworcowej 1, 72 – 100 Goleniów.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: abi@powiat-goleniowski.pl, (ABI)/Inspektor Ochrony
Danych (IOD) w Starostwie tel./fax 91 4072568

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FEPZ.06.09/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183150,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148902,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do I LO w Goleniowie i I
LO im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie
Wymagania dotyczące wszystkich dostarczanych produktów:
 Wszystkie elementy składowe produktów muszą być fabrycznie nowe nieużywane
oraz nieeksploatowane na wystawach lub imprezach targowych, nie wycofane z
produkcji, sprawne techniczne bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy, a także
5
muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie
przedmiotu zamówienia.
 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa
obowiązujące w Polsce.
 Zamawiający wymaga, aby każdy produkt dostarczony został w opakowaniu
umożliwiającym jego identyfikację, bez konieczności naruszania opakowania.
Uszkodzone i zniszczone opakowanie, upoważnia Zamawiającego do odmowy
przyjęcia przedmiotu zamówienia.
 Wykonawca na własny koszt dostarczy sprzęt do I Liceum Ogólnokształcącego w
Goleniowie, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów oraz do I Liceum
Ogólnokształcącego im. ppor. Emilii Gierczak, ul. Wojska Polskiego 6, 72-200
Nowogard, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu,
zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
 Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na
podstawie protokołu odbioru.
 Serwis w trakcie trwania gwarancji bezpłatny dla Zamawiającego.
 Dla potrzeb rzetelnej oceny spełnienia wymagań przez zaoferowany przez
Wykonawcę przedmiot zamówienia oraz w celu uniknięcia wątpliwości na etapie
odbiorów, Zamawiający na etapie oceny ofert zastrzega możliwość wezwania
Wykonawcy do przedstawienia dodatkowych wyjaśnień, obejmujących szczegółowe
fotografie, opisy i próbki zaoferowanego sprzętu, w tym do dostarczenia do siedziby
Zamawiającego egzemplarza wzorcowego zaoferowanego modelu komputera wraz
z wymaganym oprogramowaniem i akcesoriami, w celu weryfikacji przez
Zamawiającego spełnienia wszystkich wymaganych parametrów granicznych.
Wykonawca będzie uprawniony do odbioru egzemplarza wzorcowego komputera
nie wcześniej niż w dniu prawomocnego rozstrzygnięcia postępowania.
 Do oferty należy załączyć certyfikaty jakości CE oraz inne równoważne dokumenty
potwierdzające wymagania jakościowe oferowanego sprzętu.
 Dopuszcza się certyfikaty w języku angielskim.
Opis pe łny przedmiotu zam ó wienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ .

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213200-7 - Komputer tablet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z opisem

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zaświadczenia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

załącznik

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

oświadczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Goleniów

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 10 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Osiek nad Notecią
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI