Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725 42 56
1.5.8.) Numer faksu: 62 725 34 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1aa9ec-1c5e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002823/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa sprzetu komputerowego oraz oprogramowania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy
zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn. Ofertę, oświadczenia,w
tym oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., przedmiotowe środki dowodowe,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostępnych formatach danych. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny
być zgodne z Załącznikiem nr 2 do“Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej
Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .pdf.doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze
szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta
Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej
pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu)
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy
poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat,
że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Wykonawca, przystępując do niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert
dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą
protokołu UTF8. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
Głównego Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne niniejszej platformy
szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 26 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator: Starosta Krotoszyński z siedzibą ul. 56
Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn tel. 62 7254256
2. Inspektor ochrony danych: Andrzej Wichłacz Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku
Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl tel. 62 7254256 wew. 301 Fax
62 725-34-23
3. Cel przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w związku z archiwizowaniem
dokumentów zgromadzonych w przedmiotowym postepowaniu, w tym przekazanie
dokumentów/nośników danych do archiwum zakładowego.
4. Podstawa prawna:
1) art. 6 ust. 1 lit b i c RODO
2) ustawa Prawo zamówień publicznych zwanej dalej pzp.
3) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (dalej unzaa)
5. Odbiorca danych
1) osoby i podmioty uprawnione i upoważnione na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 20219 r. –
Prawo zamówień publicznych
2) archiwum zakładowe zgodnie z przepisami unzaa
3) podmioty świadczące usługi doręczania pism
4) inni dostawcy usług teleinformatycznych, którym zlecono usługi związane z przetwarzaniem danych
osobowych
6. Czas przetwarzania
1) dane osobowe osób, podmiotów będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
2) dane osobowe osób, podmiotów z którymi została zawarta umowa, a czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
3) oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych oraz umów o dofinansowanie (jeżeli dotyczy).
7. Prawo osoby, której dane dotyczą: Osoby, podmioty, których dane dotyczą:
1) mają prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
2) nie mają prawa w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych;
prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;, na podstawie art. 21
RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO 8. Prawo do wniesienia skargi: Osoba, podmiot, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych,
9. Wymóg podania danych: Osoba, podmiot będący uczestnikiem postępowania jest zobowiązany do
podania swoich danych osobowych. Powyższe wynika z obowiązku ustawowego określonego w
przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanego z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osoby, podmiotu będących uczestnikami
w postępowaniu wynikają z ustawy pzp
10. Profilowanie danych: Dane osobowe nie podlegają profilowaniu
11. Cel inny: Dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż zostały pobrane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 19 ust.
2i3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę,której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa
wart.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą,-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) art. 75 ustawy z dnia 11września 2019
r. Prawo zamówień publicznych: - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są
przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-
3rozporządzenia2016/679,zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.272.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Komputer - 2 szt. wraz z oprogramowaniem biurowym (2 szt.)
2) Monitor – 2 szt.
3) Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt.
4) Czytnik kart elektronicznych na USB – 2 szt.
5) Klawiatura komputerowa – 2 szt.
6) Mysz komputerowa – 2 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio
w Załącznikach Nr 1a – 1g. Przedmiotowe załączniki stanowią również opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu i oprogramowania.
4. Opis danych technicznych oferowanego sprzętu i oprogramowania (załączniki Nr 1a – 1g do SWZ), jak również raport z testu wydajności (dotyczy komputerów) potwierdzający osiągnięcie przez procesor, wyniku na poziomie wskazanym przez zamawiającego, potwierdzający osiągnięcie wymaganego wyniku w terminie - od terminu ogłoszenia postępowania do terminu składania ofert, stanowią przedmiotowe środki dowodowe, które muszą być złożone wraz z ofertą.
5. Oferowany sprzęt nie może być starszy niż z rocznika 2020. Wykonawca zobowiązuje się, do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w pełni zmontowanego, fabrycznie nowego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnych od wad technicznych i prawnych. Nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SWZ oraz złożonej ofercie.
7. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt
o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
8. W Załącznikach 1a-1 g do SWZ Zamawiający wskazał wymagane minimalne okresy gwarancji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać jednoznacznie okres gwarancji dla danego sprzętu, nie krótszy niż wskazany przez Zamawiającego.
9. Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
10. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
11. W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją dostawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u Zamawiającego ze względu na ochronę danych.
12. Dotyczy oprogramowania.
1) Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej.
2) W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania odbioru do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Za datę dostawy przyjęta zostanie data dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych.
Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownego postępowania.
13. Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
14. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia określony w niniejszej SWZ.
15. Opis danych technicznych oferowanego sprzętu i oprogramowania musi zawierać: nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model - dane identyfikujące dany produkt), oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
16. Każda pozycja Załącznika Nr 1a - 1g musi być wypełniona. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie proponowanego produktu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.
17. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta
i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołując się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
18. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie.
19. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
20. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu
w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
21. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
22. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu pozytywnego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30233300-4 - Czytniki kart inteligentnych
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert zamawiający dokona na podstawie dokumentów,
oświadczeń składanych wraz z ofertą oraz kryteriów oceny ofert wskazanych w SWZ. Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów
w kryteriach oceny ofert z uwzględnieniem zapisów ustawy pzp w zakresie uzupełniania, wyjaśniania
dokumentów , oświadczeń wyjaśniania treści ofert, poprawa omyłek, wyjaśnień w zakresie wyliczenia
ceny (rażąco niska cena). 2. W sytuacji, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na
to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert,
zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,
zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną . 4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o
którym mowa w ust. 3, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w
terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.5. W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są
zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania z ofertą określonym w SWZ. 7.W
przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą
określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą
zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o
wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.8. Przedłużenie terminu związania ofertą, o
którym mowa w ust. 7, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu
zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed
wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała
najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na
wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a
Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie zgodności oferowanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stanowiącego przedmiot zamówienia, z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1) opis danych technicznych oferowanego sprzętu i oprogramowania – stanowiący Załącznik Nr 1a – 1g do SWZ.
2) Dotyczy komputerów - raport z testu wydajności potwierdzający osiągnięcie przez procesor, wyniku na poziomie wskazanym przez zamawiającego, (dopuszcza się wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net potwierdzający osiągnięcie wymaganego wyniku w terminie - od terminu ogłoszenia postępowania do terminu składania ofert.
Zamawiający dopuszcza w języku angielskim tylko raportów z testów wydajności procesorów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o podjęciu środków naprawczych - złożyć jeśli dotyczy.
3. Pełnomocnictwo - złożyć jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi
zostać załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako
Pełnomocnik pozostałych.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie
potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
5. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną
(nazwa adres, nr NIP, REGON każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.
6. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje korespondencję.
7. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę
wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą,
co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem
realizację przedmiotu zamówienia,
2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,
3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację
zamówienia, okres odbioru prac oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,
5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną
usługę, wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,
6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy zamawiającemu zostanie
wyrządzona szkoda;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją m.in. kwarantannę, izolację, pobyt w szpitalu związana z COVID – 19 wywołująca nadzwyczajne trudności w wykonywaniu umowy, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej;
2) zmiany sposobu realizacji umowy polegającej na: wystąpieniu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego produktu lub wycofania danego produktu z bieżącej produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, odpowiadających wymaganiom określonych w opisie przedmiotu zamówienia; przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca może zaoferować termin realizacji zamówienia 7 lub 14 dni.