ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGolczewo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-19
  • ZamawiającyZAKŁAD USŁUG PUBLICZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG PUBLICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320298635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.5.2.) Miejscowość: Golczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-410

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 38 60 121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zup2@zupgolczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zup.golczewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62bfb16e-1c3f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zup.golczewo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
- miniportalu, który dostępny jest pod adresem: http://miniportal.uzp.gov.pl/
- ePUAPu dostępnego pod adresem: http://epuap.gov.pl/wps/portal
- poczty elektronicznej: zup2@zupgolczewo.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku oraz formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniportalu (http://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.
2.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania.
3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz wniosku do komunikacji wynosi 150 MB.
4.W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp oraz niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają przepisy RMR,PiT z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz RPRM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz konkurskie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Publicznych w Golczewie.
2. Z administratorem można się skontaktować pisząc na adres: iod@golczewo.pl
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp
5. Posiadają Państwo:
a) prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUP.3110.1.2021.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach, uzyska, największą liczbę punktów PKT. PKT – całkowita liczba punktów przyznanych badanej ofercie
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba motogodzin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących(art.112 Pzp)
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp)
Opis spełnieni warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów (art. 114 Pzp)
Opis spełnieni warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 Pzp)
Opis spełnieni warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.

2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp)
Opis spełnieni warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu.
3. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich)
3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 Pzp)
3.2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów informacji o oświadczeniach wymienionych w rozdziale IX SWZ.
3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. (art. 118 ust. 3 Pzp)
3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (art. 118 ust. 4 Pzp)
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub zasoby, jeżeli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, (art. 118 ust. 2 Pzp)
3.6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, oraz jeżeli to dotyczy kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy (art. 119 Pzp)
3.7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy (art. 120 Pzp)
3.8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 122 Pzp)
3.9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie podlegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (art. 122 Pzp)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
7.1. Zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (§ 3 ust. 2 rozp. O którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp).
7.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis § 3 ust. 2 rozp. o którym mowa w art. 128 ust. 6 ustawy Pzp stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda złożenia podmiotowych śr.dow. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postęp. o udzielenie zam.pub.2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postęp. o udzielenie zam.publ. (na podst. art. 108 i 109 ustawy Pzp), zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych śr.dow.aktualnych na dzień złożenia (art. 274 ust.1ustawyPzp):2.1.Odpisu lub informacji z KRS lub z CEI o Dział.Gosp. w zakresie art.09ust.1pkt4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej łożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamów.,dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).3.Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach tech. lub zawod. lub syt. finan. lub ekon. podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art.118ustawyPzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych śr.dow. dotyczących tych podmiotów, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.4.Jeżeli wykonawca zamierzy powierzyć wykonanie części zamów. podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art.118ustawyPzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych śr.dow.dotyczących tych podwykonawców,potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający info.,że jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępo. o udzielenie zamów.,zamawiający może na każdym etapie postęp.w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu,wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych śr.dow.jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamów.,aktualnych na dzień ich złożenia(art.274ust.2ustawyPzp).2.Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,że złożone uprzednio podmiotowe śr.dow. nie są już aktualne,zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych śr.dow. aktualnych na dzień ich złożenia(art.274ust.3ustawy Pzp).3.Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych śr.dow.jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,w szczególności rejestrów publicz. w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu,o którym mowa w art.125 ust.1ustawyPzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków (art.274ust.4ustawyPzp).4.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia: a)Podmiotowych śr.dow. które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te śr. oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność (art.127ust.2ustawyPzp).b)Odpisu lub informacji z KRS bądź CEiI o dział.gosp. jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,o ile wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów(§13rozp. O którym mowa w art.128ust.6ustawyPzp).5.W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych śr.dow. lub dokumentów, o których mowa w §13rozp. o którym mowa w art.128ust.6ustawy Pzp, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych śr.dow. lub dokumentów.6.Podmiotowe śr.dow. oraz inne dokumenty lub oświad.o których mowa w ww. rozporządz.składa się w formie elektr.,w postaci elektr. opatrzonej podpisem zauf. lub podpisem osob.,w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art.70ustawyPzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych .:
- 5 kolorowych zdjęć pojazdu, obejmujące wnętrze kabiny ze stanem licznika, zabudową, kołami, osprzętem oraz zdjęcia obrazujące oferowany pojazd z każdej strony (przód, tył, prawa, lewa strona).
UWAGA: Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5 zdjęć kolorowych pojazdu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabranie głazów w zamian za wyrównanie terenu - Bobolice
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę zabranie głazów w zamian za wyrównanie terenu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Golczewo: Budowa świetlicy wiejskiej w Mechowie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Golczewo: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MECHOWIE WRAZ Z BUDOWĄ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska sportowego przy ul. ppłk. Łukasza Cieplińskiego „Pługa” w Ostrołęce
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remonty kanalizacji na terenie miasta Tychy z podziałem na 4 zadania
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI