Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Miechowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-07
  • Numer ogłoszenia591605-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591605-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Starostwo Powiatowe w Miechowie: Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 29994340000000, ul. ul. Racławicka  12 , 32-200  Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 821 110, e-mail przetargi@powiat.miechow.pl, faks 413 821 118.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.malopolska.pl/spmiechow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/spmiechow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie
Numer referencyjny: Or.272.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych Część II: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych Część III: Zakup i dostawa monitorów komputerowych Część IV Zakup i dostawa komputery przenośne 15,6 Część V Zakup i dostawa pakietu biurowego Część VI Zakup i dostawa dysków SATA do urządzeń NAS Część VII Zakup i dostawa komputera przenośnego 14

II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oferta, parafowany wzór istotnych postanowień umowy, oświadczenia 3 i 4 , Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ, oświadczenie RODO,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 12MB pamięci podręcznej minimum 6 rdzeni, oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 13402 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk ze strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera zawierająca minimum złącza:PCI Express – minimum 2 sztuki,SATA – minimum 4 sztuki,DIMM DDR4 – minimum 2 sztukiPamięć RAMminimum 8 GB DDR4 2666MHz non-ECC z możliwością rozszerzenia do minimum 32 GBDysk twardy 1 i 2dysk 1: minimum SSD 240 GB 6GB/s, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii lub nośniki DVD;dysk 2: minimum HDD 500 GB 6GB/sKarta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPU z wyjściem DisplayPort oraz VGA lub DVI lub HDMIObudowaMiniTower lub Tower (proszę podać wymiary zewnętrzne) z liczbą zatok: 5.25 cala minimum 1 sztuka oraz 3.5 cala minimum 1 sztukaNapęd optycznyNagrywarka DVD+/-RW DualLayerKarta dźwiękowazintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sUkład szyfrowaniaTPMZłącza zewnętrzneminimum 8 x USB w tym minimum 4 x USB 3.0 lub 3.1 lub Type C; minimum 1 x RJ-45 (LAN), audio: minimum 1x wejście, minimum 1x wyjście, minimum 1x połączone gniazdo wyjścia słuchawkowego i/lub wejścia mikrofonowegoSystem OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PLZasilaczminimum 180 W (sprawność minimum 85%)Dodatkowe wyposażenieKlawiatura USB i mysz optyczna przewodowa USBGwarancjaMinimum 24 miesiąceCertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
Parametry techniczne 30,00
Okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentuWymagane minimalne parametry techniczne TopologiaVI Line-Interactive AVRMoc wyjściowa pozornaminimum 1000VAMoc wyjściowa czynnaminimum 600WLiczba faz napięcia (we/wy)1 / 1Znamionowe napięcie wejściowe~ 230VZnamionowe napięcie wyjściowe~ 230VZakres napięcia wejściowego (wartości skuteczne) i tolerancjaminimum ~ 168 ÷ 264 V ± 2 %Częstotliwość znamionowa napięcia wejściowego50 HzZakres częstotliwości wejściowej i tolerancjaminimum 45 ÷ 55 Hz ± 1 HzRodzaj akumulatoraminimum 2 x 12V/7AhKształt napięcia wyjściowego przy pracy: rezerwowej / sieciowejSchodkowa aproksymacja sinusoidy / Tak jak na wejściuCzas reakcjitypowy 2-6 ms (maksymalny 10 ms)Temperatury pracyminimum w zakresie 0 do +40ºCZastosowane zabezpieczenia elektroniczneprzeciwprzepięciowe, przed przegrzaniem, przed nadmiernym rozładowaniem, przed przeładowaniemPanel LCDciągły monitoring napięcia wejściowego / wyjściowego, poziomu naładowania baterii oraz obciążenia zasilaczaGniazdaminimum 2x PN-E-93201 (Schuko)KomunikacjaUSBCertyfikatyCE, RoHSSygnalizacjaakustyczno-optyczna; dioda LEDOprogramowaniededykowane w języku polskimGwarancjaminimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
parametry techniczne 20,00
wyposażenie dodatkowe 10,00
okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa monitorów komputerowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentuWymagane minimalne parametry techniczne Przekątna ekranuminimum 22 calePowłoka matrycymatowaRodzaj matrycyLED, IPSRozdzielczość ekranuminimum 1920 x 1080 (FullHD)Format ekranu16:9Częstotliwość odświeżania ekranuminimum 60 HzWielkość plamkimaksymalnie 0,275 x 0,275 mmJasnośćminimum 250 cd/m²Kontrast statycznyminimum 1000:1Kontrast dynamicznyminimum 8000000:1Kąt widzenia w poziomieminimum 178 stopniKąt widzenia w pionieminimum 178 stopniCzas reakcjimaksymalnie 6 msLiczba wyświetlanych kolorów16,7 mln lub więcejRodzaje wejść / wyjśćDisplayPort - 1 szt.VGA lub DVI lub HDMI - 1 szt.AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.Audio in - 1 sztTuner TVnieGłośnikiTak, minimum 2 x 2WPobór mocy podczas pracymaksymalnie 30 WPobór mocy podczas spoczynkumaksymalnie 0,4 WDodatkowe informacjeMożliwość zabezpieczenia linką (Kensington Lock)Regulacja kąta pochylenia (Tilt)Dołączone akcesoriaMinimum: kabel DisplayPort, Kabel VGA lub DVI lub HDMIKabel zasilającySkrócona instrukcja obsługiInstrukcja bezpieczeństwaGwarancjaMinimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
parametry techniczne 25,00
wyposażenie dodatkowe 5,00
okres gwarancji 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa komputery przenośne 15,6”;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 6MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 6756 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.netw wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji.Pamięć RAMminimum 8 GB SODIMM DDR4 2666MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 20 GBDysk twardy 1 i 2dysk 1: minimum 240 GB SSD M.2 PCIe, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii,dysk 2: minimum 500 GB HDD SATAKarta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPUEkran LCDminimum 15,6 cala, LED, matowyMaksymalna rozdzielczość LCDminimum 1366 x 768Napęd optycznyBrakKarta dźwiękowaZintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sBezprzewodowa karta sieciowaIEEE 802.11a/b/g/n/ac/axRodzaj bateriiLi-Ion minimum 45 Wh – minimum 3 CellsZłącza zewnętrzneMinimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania)System OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PLKlawiaturaQUERTY USKlawiatura numerycznaTakWyposażeniezasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SDGwarancjaminimum 24 miesiące (gwarancja producenta)CertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
parametry techniczne 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zakup i dostawa pakietu biurowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wersja dla instytucji samorządowych.Interfejs użytkownika: • pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, • prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nie posiadającym umiejętności technicznych, • możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) – użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.Tworzenie i edycja dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: • posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, • ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), • umożliwia wykorzystanie schematów XML, • wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A. 1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766),Oprogramowanie umożliwia dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców;W skład oprogramowania wchodzą narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy);Do aplikacji dostępna jest pełna dokumentacja w języku polskim,Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych zawiera: • Edytor tekstów, • Arkusz kalkulacyjny, • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, • Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, • Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami), • Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.Edytor tekstów umożliwia: • Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, • Wstawianie oraz formatowanie tabel, • Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, • Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), • Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, • Automatyczne tworzenie spisów treści, • Formatowanie nagłówków i stopek stron, • Sprawdzanie pisowni w języku polskim, • Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, • Określenie układu strony (pionowa/pozioma), • Wydruk dokumentów, • Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną • Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.Arkusz kalkulacyjny umożliwia: • Tworzenie raportów tabelarycznych, • Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. • Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) • Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych • Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych • Wyszukiwanie i zamianę danych • Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego • Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynność • Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem I. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. • Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwia: • Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, • Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, • Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, • Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, • Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, • Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, • Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, • Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, • Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, • Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, • Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019.Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: • Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych, • Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów, • Edycję poszczególnych stron materiałów, • Podział treści na kolumny, • Umieszczanie elementów graficznych, wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej, • Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji, • Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF, • Wydruk publikacji, • Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami) umożliwia: • Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, • Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, • Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, • Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, • Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, • Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, • Zarządzanie kalendarzem, • Udostępnianie Kalendarza innym użytkownikom, • Przeglądanie kalendarza innych użytkowników, • Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, Zarządzanie listą zadań, Zlecanie zadań innym użytkownikom, Zarządzanie listą kontaktów, Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.licencja z jednym kluczem aktywacyjnym dla wszystkich stanowisk udostępniana elektronicznie za pośrednictwem portalu producenta, z którego po zalogowaniu umożliwi wielokrotne jego pobranie w dowolnym czasie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
Rodzaj i przeznaczenie licencji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zakup i dostawa dysków SATA do urządzeń NAS;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:NazwakomponentuWymagane minimalne parametry technicznePojemność pojedynczego dyskuminimum 8 TBzłączeSATA Minimum 6Gb/sRozmiar3,5”Prędkość obrotowaminimum 7200rpmPamięć podręczna (cache)minimum 128 MBCzas bezawaryjnej pracy według producenta MTBFminimum 2 000 000 godzinCertyfikatyRoHS, Energy Star, CEOkres gwarancjiminimum 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
Możliwość pozostawienia dysków u klienta w razie uszkodzenia 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zakup i dostawa komputera przenośnego 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 4MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 2594 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.netw wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji.Pamięć RAMminimum 4 GB SODIMM DDR4 2400MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 8 GBDysk twardyminimum 240 GB SSD, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii.Karta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPUEkran LCDminimum 14 cali, LED, IPS, matowyMaksymalna rozdzielczość LCDminimum 1366 x 768Napęd optycznybrakKarta dźwiękowazintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sBezprzewodowa karta sieciowaIEEE 802.11a/b/g/n/ac/axRodzaj bateriiLi-Ion minimum 3500 mAh – minimum 3 CellsZłącza zewnętrzneMinimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania)System OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny – wersja PLKlawiaturaQUERTY USKlawiatura numerycznaNieWyposażeniezasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SDGwarancjaminimum 12 miesięcy (gwarancja producenta)CertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
parametry techniczne 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie strony internetowej dla wypożyczalni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI