IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-16, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 12MB pamięci podręcznej minimum 6 rdzeni, oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 13402 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk ze strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera zawierająca minimum złącza:PCI Express – minimum 2 sztuki,SATA – minimum 4 sztuki,DIMM DDR4 – minimum 2 sztukiPamięć RAMminimum 8 GB DDR4 2666MHz non-ECC z możliwością rozszerzenia do minimum 32 GBDysk twardy 1 i 2dysk 1: minimum SSD 240 GB 6GB/s, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii lub nośniki DVD;dysk 2: minimum HDD 500 GB 6GB/sKarta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPU z wyjściem DisplayPort oraz VGA lub DVI lub HDMIObudowaMiniTower lub Tower (proszę podać wymiary zewnętrzne) z liczbą zatok: 5.25 cala minimum 1 sztuka oraz 3.5 cala minimum 1 sztukaNapęd optycznyNagrywarka DVD+/-RW DualLayerKarta dźwiękowazintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sUkład szyfrowaniaTPMZłącza zewnętrzneminimum 8 x USB w tym minimum 4 x USB 3.0 lub 3.1 lub Type C; minimum 1 x RJ-45 (LAN), audio: minimum 1x wejście, minimum 1x wyjście, minimum 1x połączone gniazdo wyjścia słuchawkowego i/lub wejścia mikrofonowegoSystem OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PLZasilaczminimum 180 W (sprawność minimum 85%)Dodatkowe wyposażenieKlawiatura USB i mysz optyczna przewodowa USBGwarancjaMinimum 24 miesiąceCertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Parametry techniczne |
30,00 |
Okres gwarancji |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentuWymagane minimalne parametry techniczne TopologiaVI Line-Interactive AVRMoc wyjściowa pozornaminimum 1000VAMoc wyjściowa czynnaminimum 600WLiczba faz napięcia (we/wy)1 / 1Znamionowe napięcie wejściowe~ 230VZnamionowe napięcie wyjściowe~ 230VZakres napięcia wejściowego (wartości skuteczne) i tolerancjaminimum ~ 168 ÷ 264 V ± 2 %Częstotliwość znamionowa napięcia wejściowego50 HzZakres częstotliwości wejściowej i tolerancjaminimum 45 ÷ 55 Hz ± 1 HzRodzaj akumulatoraminimum 2 x 12V/7AhKształt napięcia wyjściowego przy pracy: rezerwowej / sieciowejSchodkowa aproksymacja sinusoidy / Tak jak na wejściuCzas reakcjitypowy 2-6 ms (maksymalny 10 ms)Temperatury pracyminimum w zakresie 0 do +40ºCZastosowane zabezpieczenia elektroniczneprzeciwprzepięciowe, przed przegrzaniem, przed nadmiernym rozładowaniem, przed przeładowaniemPanel LCDciągły monitoring napięcia wejściowego / wyjściowego, poziomu naładowania baterii oraz obciążenia zasilaczaGniazdaminimum 2x PN-E-93201 (Schuko)KomunikacjaUSBCertyfikatyCE, RoHSSygnalizacjaakustyczno-optyczna; dioda LEDOprogramowaniededykowane w języku polskimGwarancjaminimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
parametry techniczne |
20,00 |
wyposażenie dodatkowe |
10,00 |
okres gwarancji |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa monitorów komputerowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentuWymagane minimalne parametry techniczne Przekątna ekranuminimum 22 calePowłoka matrycymatowaRodzaj matrycyLED, IPSRozdzielczość ekranuminimum 1920 x 1080 (FullHD)Format ekranu16:9Częstotliwość odświeżania ekranuminimum 60 HzWielkość plamkimaksymalnie 0,275 x 0,275 mmJasnośćminimum 250 cd/m²Kontrast statycznyminimum 1000:1Kontrast dynamicznyminimum 8000000:1Kąt widzenia w poziomieminimum 178 stopniKąt widzenia w pionieminimum 178 stopniCzas reakcjimaksymalnie 6 msLiczba wyświetlanych kolorów16,7 mln lub więcejRodzaje wejść / wyjśćDisplayPort - 1 szt.VGA lub DVI lub HDMI - 1 szt.AC-in (wejście zasilania) - 1 szt.Audio in - 1 sztTuner TVnieGłośnikiTak, minimum 2 x 2WPobór mocy podczas pracymaksymalnie 30 WPobór mocy podczas spoczynkumaksymalnie 0,4 WDodatkowe informacjeMożliwość zabezpieczenia linką (Kensington Lock)Regulacja kąta pochylenia (Tilt)Dołączone akcesoriaMinimum: kabel DisplayPort, Kabel VGA lub DVI lub HDMIKabel zasilającySkrócona instrukcja obsługiInstrukcja bezpieczeństwaGwarancjaMinimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
parametry techniczne |
25,00 |
wyposażenie dodatkowe |
5,00 |
okres gwarancji |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa komputery przenośne 15,6”; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 6MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 6756 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.netw wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji.Pamięć RAMminimum 8 GB SODIMM DDR4 2666MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 20 GBDysk twardy 1 i 2dysk 1: minimum 240 GB SSD M.2 PCIe, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii,dysk 2: minimum 500 GB HDD SATAKarta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPUEkran LCDminimum 15,6 cala, LED, matowyMaksymalna rozdzielczość LCDminimum 1366 x 768Napęd optycznyBrakKarta dźwiękowaZintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sBezprzewodowa karta sieciowaIEEE 802.11a/b/g/n/ac/axRodzaj bateriiLi-Ion minimum 45 Wh – minimum 3 CellsZłącza zewnętrzneMinimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania)System OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server – wersja PLKlawiaturaQUERTY USKlawiatura numerycznaTakWyposażeniezasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SDGwarancjaminimum 24 miesiące (gwarancja producenta)CertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
parametry techniczne |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa pakietu biurowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wersja dla instytucji samorządowych.Interfejs użytkownika: • pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, • prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nie posiadającym umiejętności technicznych, • możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) – użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.Tworzenie i edycja dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: • posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, • ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), • umożliwia wykorzystanie schematów XML, • wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A. 1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766),Oprogramowanie umożliwia dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców;W skład oprogramowania wchodzą narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy);Do aplikacji dostępna jest pełna dokumentacja w języku polskim,Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych zawiera: • Edytor tekstów, • Arkusz kalkulacyjny, • Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, • Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, • Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami), • Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR.Edytor tekstów umożliwia: • Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, • Wstawianie oraz formatowanie tabel, • Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, • Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), • Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, • Automatyczne tworzenie spisów treści, • Formatowanie nagłówków i stopek stron, • Sprawdzanie pisowni w języku polskim, • Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, • Określenie układu strony (pionowa/pozioma), • Wydruk dokumentów, • Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną • Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, • Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.Arkusz kalkulacyjny umożliwia: • Tworzenie raportów tabelarycznych, • Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych • Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. • Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) • Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych • Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych • Wyszukiwanie i zamianę danych • Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego • Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie • Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynność • Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem I. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. • Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. • Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji.Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwia: • Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, • Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, • Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, • Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, • Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, • Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, • Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, • Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, • Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, • Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, • Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019.Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: • Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych, • Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów, • Edycję poszczególnych stron materiałów, • Podział treści na kolumny, • Umieszczanie elementów graficznych, wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej, • Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji, • Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF, • Wydruk publikacji, • Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami) umożliwia: • Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, • Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, • Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, • Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, • Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, • Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, • Zarządzanie kalendarzem, • Udostępnianie Kalendarza innym użytkownikom, • Przeglądanie kalendarza innych użytkowników, • Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, Zarządzanie listą zadań, Zlecanie zadań innym użytkownikom, Zarządzanie listą kontaktów, Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników.licencja z jednym kluczem aktywacyjnym dla wszystkich stanowisk udostępniana elektronicznie za pośrednictwem portalu producenta, z którego po zalogowaniu umożliwi wielokrotne jego pobranie w dowolnym czasie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Rodzaj i przeznaczenie licencji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa dysków SATA do urządzeń NAS; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:NazwakomponentuWymagane minimalne parametry technicznePojemność pojedynczego dyskuminimum 8 TBzłączeSATA Minimum 6Gb/sRozmiar3,5”Prędkość obrotowaminimum 7200rpmPamięć podręczna (cache)minimum 128 MBCzas bezawaryjnej pracy według producenta MTBFminimum 2 000 000 godzinCertyfikatyRoHS, Energy Star, CEOkres gwarancjiminimum 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
Możliwość pozostawienia dysków u klienta w razie uszkodzenia |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zakup i dostawa komputera przenośnego 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ProcesorProcesor wyposażony minimum 4MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 2594 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.netw wykazie na dzień 29.09.2020 – dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku)Płyta głównaPłyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji.Pamięć RAMminimum 4 GB SODIMM DDR4 2400MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 8 GBDysk twardyminimum 240 GB SSD, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii.Karta graficznakarta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPUEkran LCDminimum 14 cali, LED, IPS, matowyMaksymalna rozdzielczość LCDminimum 1366 x 768Napęd optycznybrakKarta dźwiękowazintegrowanaKarta sieciowazintegrowana 10/100/1000 Mbit/sBezprzewodowa karta sieciowaIEEE 802.11a/b/g/n/ac/axRodzaj bateriiLi-Ion minimum 3500 mAh – minimum 3 CellsZłącza zewnętrzneMinimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania)System OperacyjnyPreinstalowany 64-bitowy system operacyjny – wersja PLKlawiaturaQUERTY USKlawiatura numerycznaNieWyposażeniezasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SDGwarancjaminimum 12 miesięcy (gwarancja producenta)CertyfikatyRoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
parametry techniczne |
20,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: