Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-26
  • ZamawiającyWojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456111
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015608709

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kazimierza 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.warszawa.wsa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b21e55-63a3-4edd-b905-62e8c1de816a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243265/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup komputerów stacjonarnych dla WSA w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/964137

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia.publiczne@warszawa.wsa.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu (środków komunikacji elektronicznej) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/964137 pod numerem sprawy
WSA-ZP-04-2024 dotyczącej niniejszego postępowania, na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były przez wykonawców w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania, nie za pośrednictwem adresu e-mail. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego (zaleca się także przesłanie treści pytań do SWZ w formacie .doc)
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany Specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;
2) zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod ww. linkiem.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej i opatrzona podpisem elektronicznym. Rekomendowany format danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.
7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zamawiający zaleca:
1) przekonwertowanie plików składających się na ofertę - na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES (tzw. podpis wewnętrzny, wprowadzany bezpośrednio do podpisywanego pliku),
2) jeśli wykonawca pakuje dokumenty zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików i spakowanie plików jako folder skompresowany (np. zip, 7Z).
8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES, w takim przypadku plik z podpisem należy przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
9. Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugeruje się złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.
10. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie z siedzibą przy ul. Jana Kazimierza 10, 01-248 Warszawa.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@warszawa.wsa.gov.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym wykonawcą oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi:
1) ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO );
2) zamiar zawarcia i realizacji umowy z wykonawcą będącym osobą fizyczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3) prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi oraz innych analiz na potrzeby wewnętrzne; współpracy z innymi instytucjami lub rozpatrywaniu wniosków osób lub instytucji, oraz na realizacji i rozliczaniu zawartych umów z wykonawcami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Zamawiający przetwarza:
1) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta nie została wybrana - dane podane przez wykonawcę w ofercie, załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) dane osobowe wykonawcy (będącego osobą fizyczną), którego oferta została wybrana i z którym zawarto umowę – dane podane przez wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty oraz dane podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umowy;
3) dane osobowe pracowników wykonawców, których oferta nie została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników – dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) dane osobowe pracowników wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników - dane podane w ofercie i innych dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dane podane przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji, w szczególności imiona i nazwiska pracowników, ich adresy e-mail i telefony służbowe oraz informacje wymagane do weryfikacji spełnienia warunków dotyczących zatrudnienia.
6. Zamawiający przetwarza dane osobowe:
1) podane przez wykonawców w ofertach i załącznikach do oferty oraz innych dokumentach składanych w trakcie postępowania – przez okres 5 albo 15 lat (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE), począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy;
2) obejmujące nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach lub kosztach zawartych w ofertach - na ogólnodostępnej stronie internetowej zamawiającego przez okres 15 lat od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż przez okres wynikający z przepisów o archiwizacji;
3) podane przy zawieraniu i w trakcie realizacji umów – przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres wskazany w przepisach o rachunkowości, o archiwizacji oraz przepisach dotyczących projektów współfinansowanych ze środków UE;
4) dane osobowe wskazane w ust. 5 wykorzystywane do potrzeb analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi przetwarzane są w wewnętrznych zasobach zamawiającego przez okres 15 lat, a następnie podlegają przeglądowi w celu ustalenia, czy nie są już potrzebne do realizacji ww. celu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSA-ZP-04-2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie wraz ze złożeniem we wskazanym miejscu 70 sztuk komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym oraz świadczenie wsparcia technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającej na zwiększeniu liczby zamawianych komputerów, o której mowa w § 1 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, o dodatkowe 5 sztuk, tj. zamówienie łącznie wynieść może nie więcej niż 75 komputerów.
2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w pierwszych 30 dniach obowiązywania umowy, licząc od daty zawarcia.
3. Cena jednostkowa komputera zakupiona zgodnie z prawem opcji będzie identyczna jak cena komputera, określona w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy.
4. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę przez przesłanie zlecenia na adres poczty elektronicznej wskazany w § 9 ust. 2 (PPU)
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca dostarczy komputery w terminie nie dłuższym niż 60 dni licząc od dnia przesłania zlecenia Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
7. Przy zastosowaniu prawa opcji przepisy dotyczące warunków dostawy (§ 2 ust. 2 oraz § 4), warunków zapłaty (§ 5 ust. 2–12), kar umownych (§ 6 ust. 1 pkt 2), gwarancji i rękojmi (§ 8) stosuje się odpowiednio.
8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę dodatkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, zamawiający przyjął następujące kryteria:
cena oferty (C) – waga kryterium 60%,
wydajność procesora - (WP) – waga kryterium 10%,
parametry techniczne – (PT) waga kryterium 30%.
Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził fakultatywnych negocjacji w trybie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów.
Ocena ofert, dokonywana będzie wg. następującego wzoru:

P=C_min/C*60+PT+WP [PKT]
gdzie:
P - Ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie
Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,
C - cena brutto ocenianej oferty
WP – wydajność procesora oceniana w teście HIGH END CPU CHART* z dnia 13.08.2024 roku dołączonym do załącznika nr 8 do SWZ znajdująca się w przedziale:
a) od 18000 pkt do 21000 pkt – WP = 0,
b) powyżej 21000 pkt – WP = 10.
jeżeli Wykonawca zaproponuje procesor o wydajności mniejszej niż 18000 pkt oferta zostanie odrzucona.
PT parametry techniczne oferowanego komputera, w tym odpowiednio:
PT1 – dodatkowy port USB typu C
PT1 = 0 pkt - gdy Wykonawca nie zaoferuje dodatkowego portu USB typu C
PT1 = 8 pkt - gdy Wykonawca zaoferuje dodatkowy port USB typu C,
PT2 – wyposażenie komputera w dodatkowy port VGA,
PT2 = 0 pkt - gdy Wykonawca nie zaoferuje komputera posiadającego dodatkowego portu VGA,
PT2 = 8 pkt - gdy Wykonawca zaoferuje komputer posiadający dodatkowy port VGA,
PT3 – możliwość zamontowania dodatkowego dysku wewnątrz obudowy,
PT3 = 0 pkt - gdy Wykonawca nie zaoferuje możliwości zamontowania dodatkowego dysku wewnątrz obudowy,
PT3 = 7 pkt - gdy Wykonawca zaoferuje możliwość zamontowania dodatkowego dysku wewnątrz obudowy,
PT5 – wymiary komputera
PT5 = 0 pkt - gdy Wykonawca zaoferuje komputer którego suma wymiarów obudowy jest większa niż 360 mm (szerokość i głębokość),
PT5 = 7 pkt - gdy Wykonawca zaoferuje komputer którego suma wymiarów obudowy jest mniejsza lub równa 360 mm (szerokość i głębokość).
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: PT parametry techniczne oferowanego komputera

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: WP – wydajność procesora

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
 art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego (tzw. KRK zbiorowe)
 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wg załącznika nr 3A do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) deklaracja zgodności CE,
b) oświadczenia wykonawcy dot. potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
c) dokumentacja techniczna producenta komputera określająca podstawowe cechy oferowanego produktu (data sheet) – np. karty katalogowe produktów, potwierdzające spełnianie parametrów zawartych w specyfikacji technicznej,
d) dokument potwierdzający, że komputery były produkowane seryjnie, oferowany model komputera został wyprodukowany w 2024 roku, seria oferowanego komputera wyprodukowana od początku produkcji w ilości min. 10 000 sztuk,
e) lista numerów seryjnych i odpowiadających im MAC adresów dla proponowanych komputerów;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) deklaracja zgodności CE,
b) oświadczenia wykonawcy dot. potwierdzenia spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - wystawione na podstawie dokumentacji producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram,
c) dokumentacja techniczna producenta komputera określająca podstawowe cechy oferowanego produktu (data sheet) – np. karty katalogowe produktów, potwierdzające spełnianie parametrów zawartych w specyfikacji technicznej,
d) dokument potwierdzający, że komputery były produkowane seryjnie, oferowany model komputera został wyprodukowany w 2024 roku, seria oferowanego komputera wyprodukowana od początku produkcji w ilości min. 10 000 sztuk,
e) lista numerów seryjnych i odpowiadających im MAC adresów dla proponowanych komputerów;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2) uzupełnioną specyfikację techniczną według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ;
3) certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu;
4) certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu;
5) autoryzacje producenta sprzętu;
6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku pobrania przez zamawiającego ww. dokumentów z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów jeśli pierwotny dokument został sporządzony w języku obcym;
7) produkt równoważny: (jeżeli dotyczy) dokumenty, o których mowa w klauzuli IX ust. 4, w których Wykonawca wykaże równoważność zaoferowanych produktów z produktami opisanymi w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1A) oraz uwzględniając opis równoważności (załącznik nr 9);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. W przypadku wnoszenia wadium w:
1) formie gwarancji lub poręczenia należy jako beneficjenta wadium wskazać: Skarb Państwa - Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa;
2) pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto zamawiającego w NBP O/O Warszawa nr: 85 1010 1010 0078 1013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie WSA-ZP-04-2024” i zaleca się załączyć go do oferty.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna wykonawca wnosi w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Dokument wadialny należy załączyć wraz z plikami stanowiącymi ofertę i złożyć wraz z ofertą. Dokument wadialny winien być sporządzony w języku polskim.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
11. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
12. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego zamawiającego z wykonawcą i utratę przez wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
13. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres e-mail, na jaki zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15. Zgodnie z umową rachunku bankowego, środki pieniężne - wadia zgromadzone -
przechowywane na rachunku bankowym zamawiającego są nieoprocentowane.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Przez platformę zakupową dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/964137

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaznacza, że przewiduje możliwość ograniczenia ilości Wykonawców, z którymi będzie prowadził negocjacje do 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ocenę ofert, obliczoną na podstawie kryteriów oceny ofert, o których mowa w klauzuli XXII SWZ i nie podlegają odrzuceniu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spotkania z kobietą sponsorką- Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spotkania z kobietą sponsorką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI