Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-08-27
  • ZamawiającyUrząd Komisji Nadzoru Finansowego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00456055
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług związanych z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d76d4a72-0f85-4c85-9bde-269bda07f8c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104722/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Przygotowanie i dostarczenie materiałów okolicznościowo-promocyjnych z logotypem FinTech

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d76d4a72-0f85-4c85-9bde-269bda07f8c4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego
formularza dostępnego na Platformy e-Zamówienia w zakładce »Komunikacja« oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia@knf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w
języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i podpisana podpisem elektronicznym
przez osobę/y upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul.
Piękna 20, kod pocztowy: 00-549 Warszawa („Administrator” lub „UKNF”). Z Administratorem można się kontaktować pisemnie,
kierując korespondencję na adres: ul. Piękna 20, skr. poczt. 419, kod pocztowy: 00-549 Warszawa lub pocztą elektroniczną na
adres: knf@knf.gov.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych („IOD”). Kontakt z IOD jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej
pod adresem: iod@knf.gov.pl lub drogą pocztową na adres korespondencyjny Administratora. Z IOD można się kontaktować we
wszystkich sprawach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo
-promocyjnych z logotypami:
Długopisy aluminiowe z logotypem FinTech KNF 700
Długopisy ekologiczne – papierowe z logotypem FinTech KNF 700
Zaślepki na kamerę (camera cover) z logotypem FinTech KNF 100
Smycze z logotypem FinTech KNF 400
Plecaki-worki czarne zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
Plecaki-worki granatowe zamykane na sznurki z logotypem FinTech KNF 100
Kubek ceramiczny z logotypem FinTech KNF 50
Torba na zakupy z drelichu z logotypem Fintech KNF 150
Biuwar na biurko z logotypem FinTech KNF 30
Notesy konferencyjne białe z okładką wraz z nadrukiem A4 Fintech KNF 300
Notesy konferencyjne białe z okładką z logotypem FinTech KNF B5 25 kartek 300

4.2.6.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonanie oraz sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Pięknej 20 w Warszawie materiałów okolicznościowo
-promocyjnych z logotypami.

Podkładka pod mysz z ładowarką indukcyjną z logotypem FinTech KNF 40
Głośniki bluetooth z logotypem FinTech KNF 40
Bidony dwuściankowe z logotypem FinTech KNF 150
Kubek termiczny z logotypem Fintech KNF + kartonik z nadrukiem FinTech KNF 150
Termos 0,5l z termometrem FinTech KNF + Kartonik z nadrukiem FinTech KNF 150
Plecaki na komputery przenośne z logotypem FinTech KNF 30
Zestawy piśmiennicze pióro wieczne i długopis z logotypem FinTech KNF 30
Powerbank z opcją ładowania indukcyjnego z logotypem Fintech KNF 50
Parasol krótki z logotypem FinTech KNF 40
Kosmetyczki damskie z logotypem FinTech KNF 60
Bluza/kurtka baseball jednolita typu unisex z naszywkami na rzep z logo FinTech KNF 100
Ładowarka indukcyjna z logotypem FinTech KNF 70
Notesy premium skóropodobne B5 z gumką zamykającą i na długopis z tłoczoną okładką z eleganckim logotypem FinTech KNF 60
Torba - walizka na kółkach z logotypem FinTech KNF 25
Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 1 30
Poszetki z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF wzór 2 30
Apaszki damskie z logotypem FinTech KNF 60
Krawaty czerwone/bordowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 20
Krawaty granatowe z estetycznym pudełkiem z logotypem FinTech KNF 20
Kabel USB Uniwersalny 6w1 z logotypem FinTech KNF 60
Koszulka polo z logotypem FinTech KNF 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe zmiany Umowy zostały zawarte w Załączniku nr 2 A (Część nr I) i 2B (Część nr II) do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonania kancelarii tajnej - wg. ustawy OIN (Dz. U. 2024, poz. 632) do poziomu "Tajne". Firma w woj. Podkarpackim. Pomieszczenie na parterze, bez okna. Poproszę o ocenę możliwości wykonania, kalkulacje wstępną i ew. termin realizacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi Boroszewo Bojary
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Dostawa gadżetów reklamowych z logo UEW
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI