Usługa wsparcia technicznego IBM, Lenovo oraz dostawa licencji wraz z usługą wsparcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wsparcia technicznego IBM, Lenovo oraz dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu backupu (IBM Spectrum Protect)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-30
  • Numer ogłoszenia603809-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603809-N-2019 z dnia 2019-09-30 r.

Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy: Usługa wsparcia technicznego IBM, Lenovo oraz dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu backupu (IBM Spectrum Protect)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 00033213300000, ul. ul. Rakowiecka  4 , 00-975  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4592313, e-mail ewa.kucinska@pgi.gov.pl, faks 22 4592023.
Adres strony internetowej (URL): www.pgi.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.pgi.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pgi.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak. Przekazanie oferty do Zamawiającego osobiście za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 8.15 – 16.15

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego IBM, Lenovo oraz dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu backupu (IBM Spectrum Protect)
Numer referencyjny: NZP-240-53/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego IBM, Lenovo oraz dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu backupu (IBM Spectrum Protect). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: część 1 - świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania systemowego IBM oraz urządzeń IBM, część 2 - świadczenie usług wsparcia technicznego dla sprzętu BladeCenter – Lenovo, część 3 - dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu kopii zapasowych ( IBM Spectrum Protect).

II.5) Główny kod CPV: 72611000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie wykonany: -usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem dla pozycji określonych w pkt 8,9,19,20,30,49,50,51,52 - termin rozpoczęcia usługi został określony w tabeli nr 1 w Opisie przedmiotu zamówienia - w zakresie część 1 zamówienia; - usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy - w zakresie części 2 zamówienia; - usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy z tym, że dostawa licencji nastąpi w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy - w zakresie części 3 zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiany terminu realizacji Umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy); 3) zaistnienie zdarzeń siły wyższej oraz nieznane Stronom i niezależne od ich woli lub starania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć; 4) wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta Sprzętu. 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody. 3. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania systemowego IBM oraz urządzeń IBM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca zobowiązany jest pełnić asystę techniczną obejmującą prawo Zamawiającego do aktualizacji oprogramowania bez dodatkowych opłat licencyjnych oraz wsparcia technicznego na poziomie podstawowych usług asysty technicznej zgodnie z zasadami zamieszczonymi w załączniku do istotnych postanowień umowy, 2. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na świadczoną usługę na zasadach określonych umową licencyjną producenta oprogramowania systemowego oraz urządzeń (informującej o odnowionych subskrypcjach oraz zawierającej listę sprzętu, okno serwisowe jak również czas trwania wsparcia), 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia zapewnienia asysty technicznej oprogramowania, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami tj. przekaże Certyfikaty Asysty Technicznej, 4. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi serwisu posiadanego przez Zamawiającego sprzętu przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zwarcia umowy, 5. Naprawy serwisowe wykonywane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00 6. Czas reakcji na zgłoszenie usterki 1 dzień roboczy tj. najpóźniej do godz. 16.00 dnia następnego po dniu zgłoszenia, 7. Naprawy realizowane w siedzibach zamawiającego: w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4 oraz przy ul. Jagiellońskiej 76, 8. Maksymalny czas naprawy 2 dni robocze, liczone od daty zgłoszenia, 9. W czasie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych), 10. W przypadku wad, usterek lub awarii dysków twardych, uszkodzone dyski twarde pozostają u Zamawiającego. LP Product description Machine type Model numer Serial number Oczekiwane SLA Data wygaśnięcia bieżącego serwisu Data rozpoczęcia serwisu 1. JS12 Express Blade Server 7998 60X 06725DA 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 2 STORWIZE V7000 CONTROLLER 12 2076 112 78N2DPZ 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 3 STORWIZE V7000 EXPANSION 12 2076 212 78REHBN 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 4 STORWIZE V7000 CONTROLLER 24 2076 124 78N2F76 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 5 STORWIZE V7000 EXPANSION 12 2076 212 78REHDD 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 6 STORWIZE V7000 EXPANSION 12 2076 212 78RG92B 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 7 STORWIZE V7000 EXPANSION 12 2076 212 78RG9H5 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 8 STORWIZE V7000 EXPANSION 12 2076 12F 7823EAG 5x11 + HDD ret 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019 9 STORWIZE V7000 CONTROLLER 24 2076 524 7823PPE 5x11 + HDD ret 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019 10 STORWIZE V7000 10GBE CONTR. 2076 312 78RER62 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 11 TOTALSTORAGE EXP24 U320 SCSI 7031 D24 650EA8A 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 12 RACK-MOUNTED HMC 7310 CR4 65343FB 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 13 EXPANSION DRAWER 7311 D20 657DC8B 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 14 POWER SYSTEM 520 8203 E4A 065CD55 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 15 POWER SYSTEM 550 8204 E8A 065CEF5 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 16 POWER 730 8231 E2D 21A3DBV 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 17 SYSTEM P5 9133 55A 06502EH 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 18 POWER S822 8284 22A 21BEB3W 5x11 + HDD ret 10.11.2019 Od dnia podpisania umowy 19 TS4500 TAPE LIBRARY 3584 L55 78BA478 5x11 11.08.2020 Od dnia 12.08.2020 20 TS4500 TAPE LIBRARY 3584 L55 78BA479 5x11 11.08.2020 Od dnia 12.08.2020 21 TS3200 TAPE LIBRARY 3573 L4U 78L6185 5x11 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 22 TS3310 TAPE LIBRARY 3576 L5B 1323474 5x11 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 23 TS3310 TAPE EXPANSION MOD 3576 E9U 1384614 5x11 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 24 SWITCH IBM_2498_B24 2498 B24 108482T 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 25 SWITCH IBM_2498_B24 2498 B24 108488R 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 26 SWITCH IBM_2498_24E 2498 24E 10311AZ 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 27 SWITCH IBM_2005_B16 2005 B16 101659E 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 28 SWITCH IBM_2005_B16 2005 B16 101661R 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 29 SWITCH IBM_2498_24E 2498 24E 10310DK 5x11 n/a Od dnia podpisania umowy 30 SWITCH IBM_2498_B24 2498 B24 10505XW 5x11 11.08.2020 Od dnia 12.08.2020 31 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/212 78N2DPZ 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 32 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/224 78N2F76 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 33 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/212 78REHBN 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 34 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/212 78REHDD 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 35 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/212 78RG92B 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 36 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/212 78RG9H5 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 37 IBM Spectrum Virtualize Software for Storwize V7000 base software 1 2076/312 78RER62 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 38 Remote suppoprt 1 7310/CR4 65343FB 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 39 SW MAINT AIX Standard Edition 2 7998/60X 06725DA 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 40 SWMA PVM Standard Edition 2 7998/60X 06725DA 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 41 SW MAINT AIX Standard Edition 4 8203/E4A 065CD55 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 42 SWMA PVM Standard Edition 4 8204/E8A 065CEF5 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 43 SW MAINT AIX Standard Edition 2 8204/E8A 065CEF5 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 44 SWMA PVM Standard Edition 16 8231/E2D 21A3DBV 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 45 SW MAINT AIX Standard Edition 16 8231/E8D 21A3DBV 5X9 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 46 SWMA PVM Standard Edition 10 8284/22A 21BEB3W 5X9 10.11.2019 Od dnia podpisania umowy 47 SW MAINT AIX Standard Edition 10 8284/22A 21BEB3W 5X9 10.11.2019 Od dnia podpisania umowy 48 SWMA HMC VIRTUAL APPLIANCE 1 5x9 10.11.2019 Od dnia podpisania umowy 49 SWMA V7000 Expansion Base 1 2076/12F 7823EAG 5X9 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019 50 SWMA V7000 Expansion Full Feature 1 2076/12F 7823EAG 5X9 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019 51 SWMA V7000 Controller Base 1 2076/524 7823PPE 5X9 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019 52 SWMA V7000 Controller Full Feature 1 2076/524 7823PPE 5X9 13.12.2019 Od dnia 14.12.2019
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72611000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia zostanie wykonany: - usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem dla pozycji określonych w pkt 8,9,19,20,30,49,50,51,52 - termin rozpoczęcia usługi został określony w tabeli nr 1 w Opisie przedmiotu zamówienia - w zakresie część 1 zamówienia;


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług wsparcia technicznego dla sprzętu BladeCenter – Lenovo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wykonawca zobowiązany jest pełnić asystę techniczną obejmującą prawo Zamawiającego do aktualizacji oprogramowania bez dodatkowych opłat licencyjnych oraz wsparcia technicznego na poziomie podstawowych usług asysty technicznej zgodnie z zasadami zamieszczonymi w załączniku do istotnych postanowień umowy, 2) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na świadczoną usługę na zasadach określonych umową licencyjną producenta oprogramowania systemowego oraz urządzeń (informującej o odnowionych subskrypcjach oraz zawierającej listę sprzętu, okno serwisowe jak również czas trwania wsparcia), 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia zapewnienia asysty technicznej oprogramowania, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami tj. przekaże Certyfikaty Asysty Technicznej, 4) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi serwisu posiadanego przez zamawiającego sprzętu przez okres 24 miesięcy od dnia zwarcia umowy, 5) Naprawy serwisowe wykonywane będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00, 6) Czas reakcji na zgłoszenie usterki 1 dzień roboczy tj. najpóźniej do godz. 16.00 dnia następnego po dniu zgłoszenia, 7) Naprawy realizowane w siedzibach zamawiającego: w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4 oraz przy ul. Jagiellońskiej 76, 8) Maksymalny czas naprawy 2 dni robocze, liczone od daty zgłoszenia, 9) W czasie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych), 10) W przypadku wad, usterek lub awarii dysków twardych, uszkodzone dyski twarde pozostają u Zamawiającego. LP Product description Machine type Model number Serial number Oczekiwane SLA Data wygaśnięcia bieżącego serwisu Data rozpoczęcia serwisu 1 BLADE CENTER E CHASSIS 8677 4SG 99ADW04 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 2 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H4G 06DDB71 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 3 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H4G 06DDB73 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 4 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H4G 06DDB70 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 5 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H4G 06DDB72 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 6 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H4G 06ML571 5x11 + HDD ret 12.02.2014 Od dnia podpisania umowy 7 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H2G 06HGXC9 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 8 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H2G 06HGXC6 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 9 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H2G 06HGXC8 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 10 BCHS22 2.93GHZ 12MB 6GB 0HDD 7870 H2G 06HGXC7 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 11 BLADE CENTER H CHASSIS 8852 4TG KD6C68L 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 12 BLADE CENTER HS23 7875 B1G 06RWYP3 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 13 BLADE CENTER HS23 7875 B1G 06RWYN8 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy 14 BLADE CENTER HS23 7875 B1G 06RWYN9 5x11 + HDD ret 31.12.2018 Od dnia podpisania umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72611000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia zostanie wykonany: usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy - w zakresie części 2 zamówienia;


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa licencji wraz z usługą wsparcia technicznego dla centralnego systemu kopii zapasowych ( IBM Spectrum Protect).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 24- miesięczne licencje dla centralnego systemu backupu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 2) Wykonawca dostarczy certyfikat, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, wystawiony przez producenta oprogramowania zaświadczający o zarejestrowaniu licencji w systemach producenta, 3) Wykonawca będzie świadczył usługę wsparcia technicznego, dla oprogramowania wymienionego w tabeli nr 3 poniżej: Tabela nr 3 Moduł (Rodzaj) Ilość (Value Unit) IBM Spectrum Storage Suite per Terabyte License + SW Subscription & Support 24 Months 100 4) wsparcie techniczne polegać będzie na: o zapewnieniu dostępu do artykułów bazy wiedzy producenta oprogramowania dla produktów objętych wsparciem technicznym, o zapewnieniu dostępu do powiadomień o lukach bezpieczeństwa w oferowanych produktach, o zapewnieniu dostępu do pobierania oprogramowania, aktualizacji, poprawek i nowych wersji o zapewnieniu dostępu do pomocy technicznej świadczonej drogą elektroniczną i telefoniczną zarówno przez Wykonawcę, jak i producenta oprogramowania. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na świadczoną usługę na zasadach określonych umową licencyjną producenta oprogramowania, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia zapewnienia asysty technicznej oprogramowania, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego licencjami tj. przekaże Certyfikaty Asysty Technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 72611000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia zostanie wykonany: -usługa świadczona będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy z tym, że dostawa licencji nastąpi w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy - w zakresie części 3 zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocy hakera - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocy hakera. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI